Голф 3 2.0 AGG 95-та - Нерешим проблем
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Масълцето уплътнява временно сегментите и така се постига повишаване на компресията, това е знак, че проблема е отдолу, анадъмо?
Ако обаче няма промени проблем са клапаните!
Ако обаче няма промени проблем са клапаните!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
На тоя мотор съм му направил макс 50 000 км на газ.Преди това нямаше.
Виждал съм коли с по 3 бара разлика и пак работят.
50 000 км са нищо пробег.А мотора си е ок,не пуши не гори масло не щрака....
Виждал съм коли с по 3 бара разлика и пак работят.
50 000 км са нищо пробег.А мотора си е ок,не пуши не гори масло не щрака....
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Не са клапаните.
- tomata
- Мнения: 485
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
На съседа голфа аек мотор. Подобни симтоми.. Смени кабели, свещи, капачка, палец, лан сонда, дебитомер, датчик за температурата, ком от морга и мре неще. На компа даваше грешки за дебитомер и лан сонда. После изчезваха, пак се появяваха, майстори му казваха издухан клапан от газта...гарнитура...
Накрая откри 6 изядени жици от плъх към компа на колата. Настави ги... колата мърка. Това е голф не е ситроен да издухва клапани за закуска
Някои в пазарджик плюят "васко да го еба", но аз съм много доволен от него. Защо неотидеш при него
Накрая откри 6 изядени жици от плъх към компа на колата. Настави ги... колата мърка. Това е голф не е ситроен да издухва клапани за закуска
Някои в пазарджик плюят "васко да го еба", но аз съм много доволен от него. Защо неотидеш при него
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Bai Sando написа:Вчера когато зачестиха проблемите,колата беше поизстинала и като я паркирах да я закачим на лаптопа,тя вече работеше зле.А сондата още не отчиташе.По едно време като стигна към 70 гр. тя почна да шари,но промяна в работата нямаше.От ауспуха миришеше на куче.
На газ я обогатихме нарочно,та да може да поуспокои работата,но на бензин си остана зле.Така я закарах пред нас и тая сутрин паля и все едно нищо не е било.Мотора работи екстра.Реших да ида до село и след точно 5км каране проблема се завърна с пълни сили
Пробвах да откача клемата,но промяна няма.
Единствено не съм пробвал да сменя бензиновия компютър и ако и с него не иска вече не знам и аз.
Идеята ми беше да откачиш за известно време клемата, заедно с ламбда сондата. И след това да пробваш да покараш без сонда.
Компресията е в граници, 2 бара разлика не са никакъв проблем.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Ще пробвам да сменя компютъра на колата със същия от АГГ.Преди малко се прибрах от нощна и минах към 15 км без никакви ядове.Работи часовник и на двете горива,макар,че на газ я завишихме изкуствено онзи ден.
Направих и 2 старта на правата към Драгор както аз си знам Върви си екстра.
Ще прегледам всички кабели покрай мотора и чистачките за следи от гризачи,понеже цяла зима стоя на село в гаража,но според мен има нещо в компа.Не може един ден да върви,един да работи като трактор.
Ще пробвам и с откачен акумулатор за цяла нощ.
Направих и 2 старта на правата към Драгор както аз си знам Върви си екстра.
Ще прегледам всички кабели покрай мотора и чистачките за следи от гризачи,понеже цяла зима стоя на село в гаража,но според мен има нещо в компа.Не може един ден да върви,един да работи като трактор.
Ще пробвам и с откачен акумулатор за цяла нощ.
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Санде, ако имате плъхове няма да е лошо да видиш и за ядени кабели.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
@ "Сондата почва да работи като стигне към 70 гр.И си шари нормално."
Сандо премери дали не е прекъснат подгрева на сондата / белите/. А и дали има напрежение там при студен двигател .Поне стават лесно и 2 те измервания.
Сандо премери дали не е прекъснат подгрева на сондата / белите/. А и дали има напрежение там при студен двигател .Поне стават лесно и 2 те измервания.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Прегледах кабелните снопове и няма никъде следи от гризано.На работещ мотор не променя работата при баране на букси и и кабели.Остава проблема да е в бензиновия компютър.Днес цял ден колата работи идеално.
Преди малко закачих фобоса на лаптопа и гледам налягане в колекторите е 0.39/0.40 според неговия мап.
Нормални ли са тия стойности за мотор с "проблемни клапани" което се опитват да ме убедят
Преди малко закачих фобоса на лаптопа и гледам налягане в колекторите е 0.39/0.40 според неговия мап.
Нормални ли са тия стойности за мотор с "проблемни клапани" което се опитват да ме убедят
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
По спомен на ПХ подналягането е със стойности около -0.6-0.8 бара.
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Бай Сандо,некой те къпе с ладка вОда за тия клапани.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Опитват се,но няма как да стане.Представям си как на някой неразбиращ човечец ще му отворят мотора за няма нищо
Той проблема ще се появи пак,но до тогава няма да барам нищо,направо слагам другия компютър да съм на 101% че проблема е в него.То вече не остана какво да проверявам.
Той проблема ще се появи пак,но до тогава няма да барам нищо,направо слагам другия компютър да съм на 101% че проблема е в него.То вече не остана какво да проверявам.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Сандо стига глупости с клапани. Не си с кашкавалените на следващото поколение.
Измери това за което писах по-горе. Компа се шашка от грешни данни. Миналата година и аз се шашках ту сонда , ту дебитомер по грешки. Купих нова сонда. Триене , чистене и спи града.
Измери това за което писах по-горе. Компа се шашка от грешни данни. Миналата година и аз се шашках ту сонда , ту дебитомер по грешки. Купих нова сонда. Триене , чистене и спи града.
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Крис 11,за клапани говорим.
Не сегменти.
Не сегменти.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Никой не го къпе за клапани, става въпрос с едно повторно мерене на компресия с добавка на малко масълце във всеки цилиндър да се направи правилна дефектация, щото без нея се въртите с вързани очи и само се изказват догадки.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта