Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО
- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО
Ако е от комутатора, няма да пали изобщо.
			
									
									- kris11
 - VW експерт

 - Мнения: 13563
 - Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
 - Автомобил: VW Sharan 7M8
 - Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 
Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време
batmit написа:Колега, пототи я в епоксидна смола, но преди това я изчисти със спирт или някакъв обезмаслител и няма да имаш проблем. Успех!
А влагата от бобината кой ще я изкара ?
- 
				dobadoba
 - Мнения: 73
 - Регистриран на: Пет 27 мар 2009 13:17
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: varna
 - Контакти:
 
Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО
stefan4o написа:Ако е от комутатора, няма да пали изобщо.
Благодаря за уточнението, не я знаехме тази подробност.
- 
				dobadoba
 - Мнения: 73
 - Регистриран на: Пет 27 мар 2009 13:17
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: varna
 - Контакти:
 
Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО
Здравейте отново,
Този път проблема беше в моята количка.
Не палеше(т.е. палеше трудно) и прекъсваше при влага, смених бобината - същата работа.
Проблемът излезе при кабелите - смених ги с тези на един съсед - родих се.
След това си купих от магазина - към 30лв комплекта и си тиктакам.
'Чакмак' по турски.
Викат да сменя свещите и делкото, но все още се колебая?..
Свещите са Бош Супер, с три електрода(съседа вика да карам с тях-имало хляб).
Делкото е откак взех колата(втора ръка, откога е не знам).
Някой може ли да даде съвет как може да проверя дали 'има още хляб' в свещите и делкото?
Благодаря предварително.
			
									
										
						Този път проблема беше в моята количка.
Не палеше(т.е. палеше трудно) и прекъсваше при влага, смених бобината - същата работа.
Проблемът излезе при кабелите - смених ги с тези на един съсед - родих се.
След това си купих от магазина - към 30лв комплекта и си тиктакам.
'Чакмак' по турски.
Викат да сменя свещите и делкото, но все още се колебая?..
Свещите са Бош Супер, с три електрода(съседа вика да карам с тях-имало хляб).
Делкото е откак взех колата(втора ръка, откога е не знам).
Някой може ли да даде съвет как може да проверя дали 'има още хляб' в свещите и делкото?
Благодаря предварително.
- Iezekil
 - Мнения: 6186
 - Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
 - Автомобил: Passat B4 Variant
 - Двигател: ABS 94
 - Местоположение: Шумен
 
Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО
Делкото ще смениш,като вземеш да гаснеш в движение.Свещите се гледа износването на електрода,ако е  триъглник ,вече са за смяна.
			
									
										
						- 
				dobadoba
 - Мнения: 73
 - Регистриран на: Пет 27 мар 2009 13:17
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: varna
 - Контакти:
 
Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО
Iezekil написа:Делкото ще смениш,като вземеш да гаснеш в движение.Свещите се гледа износването на електрода,ако е триъглник ,вече са за смяна.
Благодаря за съвета, според мен засега не се налага, върви си колата.
И така и така е тръгнала темата, много колеги казват, че за газ са по-добри едно-полюсните свещи.
Има ли нещо вярно или са легенди.
Откак взех колата са си много-полюсни Bosch Super(установих го сега като ги свалих да ги огледам) и съм нямал проблеми, включително и в големите студове към -25 преди 2-3г.
Да отбележа: от покупката не съм ги сменял, а навъртях към 30000км, направо са железни...
- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО
Преди карах със свещи по каталог. Преди няколко хиляди ги смених с такива едномасови. Разлика не виждам, важното е да са изправни и с нужното разстояние.
			
									
										
						- 
				dobadoba
 - Мнения: 73
 - Регистриран на: Пет 27 мар 2009 13:17
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: varna
 - Контакти:
 
Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО
Здравейте отново.
И свещите са сменени, NGK японски, три-полюсни.
Наканих се...
Засега се държат добре, да не им е уроки.
Благодаря на Iezekil за съвета.
			
									
										
						И свещите са сменени, NGK японски, три-полюсни.
Наканих се...
Засега се държат добре, да не им е уроки.
Благодаря на Iezekil за съвета.
- kris11
 - VW експерт

 - Мнения: 13563
 - Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
 - Автомобил: VW Sharan 7M8
 - Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 
Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО
dobadoba написа:И свещите са сменени, NGK японски, три-полюсни.
Наканих се...
Сега остана да смениш и капачката и палеца.
- 
				dobadoba
 - Мнения: 73
 - Регистриран на: Пет 27 мар 2009 13:17
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: varna
 - Контакти:
 
Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО
kris11 написа:dobadoba написа:И свещите са сменени, NGK японски, три-полюсни.
Наканих се...
Сега остана да смениш и капачката и палеца.
Все още не се налага да пипам делкото(да чукна на дръво).
Но бобината(сменената) на приятелчето с Гоуфо сдаде багажа.
Тези дни нали валеше здраво - пали той - на 10-тия път зацепва.
Уж маркова, Бош, но...
Бяхме тръгнали да купуваме нова(вървят по 130лв някъде), но близък познат от сервиза ни подари една - NGK - кълне се че е ок.
Била на едно Поло, въртяно до последно.
Сменихме я, засега е добре(пу-пу-пу).
- kris11
 - VW експерт

 - Мнения: 13563
 - Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
 - Автомобил: VW Sharan 7M8
 - Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 
Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО
dobadoba написа:...Бяхме тръгнали да купуваме нова(вървят по 130лв някъде), но близък познат от сервиза ни подари една - NGK - кълне се че е ок.
2017г бях купувал от Тандер а за 96 лв.
А бобина пука / комутатора/ освен от старост - напукване и от увеличено разстояние м/у палец и щифтове на капачката / износени/ и от свещи на голям пробег - пак увеличено разстояние.
- 
				javor_bg
 - Мнения: 727
 - Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Г3 проблем палене при влажно (мокро) време - РЕШЕНО
Свещите разбираш, че са за смяна по намалелия централен електрод също така (в сравнение с такъв на нови свещи)
			
									
										
						Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта