твоята машина с какъв фреон е? По-старите системи на колите са със R12 а другите с R134a. И за двата фреона налягането от 3 атм. дава около 9 градуса температура на изпарение. Което наистина е малко завишено. Обикновено гоним около 0-4 градуса температура на изпарение. Но ти каза, че и високото е ниско. Не знам къде го мерите, дали след дехидратора или преди него. При мен конекторчето е веднага след компресора. Ако мерите след дехидратора и е ниско - възможно е да е запушен. Но ако е запушен системата ще отива на вакуум на ниската страна - на смукателната, и филтър-дехидратора ще е с променена температура. Ще бъде охладен. А при теб е високо смукателното налягане. И ниско високото - това говори за намален дебит на компресора. Абе не помпи както трябва

Всяко едно запушване по системата води до понижаване на смукателното налягане.
Повишено ниско налягане и понижено високо налягане - признак за липса на нагнетяване на компресора, не помпиии. Лошо!
Успех и на теб ти желая. Идва лятото и борбата с климатиците започва
