От гледна точка на фасон и иглезотийки със сигурност има много по-добри предложения, въпрос на приоритети и свободни пари за харчене
Ако аз тръгна да купувам 10 годишен дизел,не бих търсил нищо друго.
Pagemakerboy написа:alpinab написа:За 10к аз бих взел от последните пасат Б6 2010та, който вътре има насложени прибори от следващия модел.
За 10к ще се намери B6 2010 с насложени прибори от B7, само в състояние за морга.


ALESYZ написа:Бричката(Филип) да го назначат към форумите и да взема дейно участие в такива теми, когато хора с някакви пари в джоба, превръщат покупката на една купчина ламарини и пластмаса, в събитие от съдбовен мащаби и се почва една говорилня, спорове и накрая обикновено, нищо. Помните ли един, беше пуснал тема, за кола, която мислел да купува след година? Смешки. Пак ще кажа, отвъд цялата прагматичност и целесъобразност, колата трябва да ти харесва. Независимо дали ще в Fiat Multipla или нещо дизайнерско на Пининфарина.
ivan1212 написа:Благодаря за подробното описание на двигателите - ще знам какво да гледам. В интерес на истината, в мобилето има най-вече дизели 1.6 и 3.0, не знам защо. Поддръжката на големия двигател (2.2 или 3.0) значително по-скъпа ли е от тази на малкия? При смяната на масло е ясно че ще има малка разлика, както и в горивото :)
Също имаш ли някаква информация за автоматиците им? Точно за техните не съм чувал нищо, а 3-литровите двигатели са все с автомат, което за мен е предимство.
Защото и в двата случая колата е тотално спряла и за да не гние пред блока собственикът й гледа да я разкара мигновенно. С мотор 1.6 дизел на 1550кг. кола няма смисъл да я изкарваш на пътя, а с три литровия можеш да я изкараш ако намериш пари да я ремонтираш, обслужиш и налееш нафта и ако евентуално не ти е счупен автомата. И да, поддръжката на 6-цилиндровия 3.0 е в пъти по-скъпа от тази на 1.6 Hdi.
е въпрос на възможности и мерак за надбягване. Колата не е лека за класа си и повечко въртящ момент няма да е излишен. Бензиновия 2.0 16V който се слага на това купе идва слабичък особено под 3000об.и далеч не е безпроблемен колкото стария 2.0 16V с който съм аз на 406. Има ядове с дросел, глава и т.н. Затова печките са за предпочитане или ако има кинта 3.0 V6 бензин.Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта