Голф 3 1.6АБУ Ел.мотора на перката на водния радиатор сърже и вие.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 421
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: 1600
Местоположение: Сф

Голф 3 1.6АБУ Ел.мотора на перката на водния радиатор сърже и вие.

Мнениеот slavi3331 » Пет 29 юни 2018 18:42


Здравейте колеги. Колага е Голф 3 1.6АБУ. Автомобила имаше някога извращението наречено климатик Диавиа :screwy , който впоследствие се предаде и бяха махнати радиатора и компресора но както и да е.От цялата с-ма си седи всичко което командва перката на водния радиатор и работи.Миналата седмица чух перката да вие и да се мъчи докато работи следствие на това я посмазах с грес на спрей и ужким спря дори започна да се върти по-бързо от преди на 2ра скорост.И така до днес когато колата загря,перката се пусна и застърга и зави отново :banghead За да сваля перката с мотора нужно ли е да свалям водния радиатор?Лесно ли се сваля?Ако може да дадете и някакъв снимков материал за ориентир как да се сваля ще съм ви много благодарен.Ел.мотора е марка SPAL ако има значение.




Потребителски аватар
slaveiko67
Мнения: 2120
Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: AFN 96g
Местоположение: Montana

Re: Ел.мотора на перката на водния радиатор сърже и вие.

Мнениеот slaveiko67 » Пет 29 юни 2018 19:34


Здравей адаш! На 99% се демонтират фарове,решетка,броня,греда,радиятор,вентилатор.Трудно се намира читав вентилатор-втора ръка,а нов дали се предлага-вероятно да.Така и така си демонтирал климатика и може да си монтираш оригинален вентилатор-едноскоростен и да му подадеш бързите обороти или и двата кабела идващи от управлението останало от Диавията...но това е при условие,че си с оригиналната маска/очиларка/ за Голф 3...Добре е да качиш снимка с вентилатора и маската... :th_up


Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 421
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: 1600
Местоположение: Сф

Re: Ел.мотора на перката на водния радиатор сърже и вие.

Мнениеот slavi3331 » Пет 29 юни 2018 19:55


На АБУ-то знам че водния излиза направо през решетката без проблем.Има нещо което забравих да спомена когато обърна посоката на въртене на перката стърженето драстично намалява.След малко ще пусна снимки на очиларката с вентилатора.


Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 421
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: 1600
Местоположение: Сф

Re: Ел.мотора на перката на водния радиатор сърже и вие.

Мнениеот slavi3331 » Пет 29 юни 2018 20:06


received_1974932955858836.jpeg
Ето снимка,явно повторната намеса със смазка е помогнала ама до кога не се знае.Иначе колега поздрави от Замфирово сега видях , че си от Монтана :drunk


Потребителски аватар
slaveiko67
Мнения: 2120
Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: AFN 96g
Местоположение: Montana

Re: Ел.мотора на перката на водния радиатор сърже и вие.

Мнениеот slaveiko67 » Пет 29 юни 2018 20:15


Да...ако може да излезе радиатора и после вентилатора,заедно с резисторите за ниските обороти без да сваляш броня и т.н. ще доста по-бърза подмяната...Добре е да имаш и буксата за оригиналния вентилатор с 10-ина см от кабелите...А що ли Замфирово го знам като Гушанци...се добри ора сте там :th_up


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Ел.мотора на перката на водния радиатор сърже и вие.

Мнениеот kris11 » Пет 29 юни 2018 21:30


slaveiko67 написа:На 99% се демонтират фарове,решетка,броня,греда,радиятор,вентилатор.

Глупости на ента степен. Фарове не се демонтират, греда също.
АБУ то не помня дали имаше хидравлика , ако има е терсене с слагането после на долната скоба на радиатора.Радиатора излиза нагоре след откачане на 2 тескоби и маркучи на радиатора и куплунга на датчика на радиатора. Маска няма нужда да се сваля , ако имаш инструмента за равиване на 3 те болта закрепващи вентилатора.Вентилатора излиза напред. Вече какъв е проблема. По моргите са много дърти и вероятно с проблем , ако не сега след малко. Нов пък е пак таралеж в гащите , защото са боклуци
Говоря от собствен опит. Нов Топран за няма и година взе да подскача / изметната перка и по диаметър и по широ1ин , изгоря 2 ра степен. Беше някъде около 2006г - свалих почти нов вентилатор от морга / аз го свалях, точих антифриза /Като бонус тогава ми дадоха и радиатора чистак почти нов като сълза ,Така Голчо си замина 2013г без проблем там.
Ако искаш мога да ти дам Топрана без 2 ра степен за 10 лвбез перка , че е 8 ка.


Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 421
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: 1600
Местоположение: Сф

Re: Голф 3 1.6АБУ Ел.мотора на перката на водния радиатор сърже и вие.

Мнениеот slavi3331 » Пет 29 юни 2018 23:12


Има хидравлика АБУто.Ще я поослушам тази още и ще се оглеждам за ужким здрава,ако ми се наложи ще пиша. :th_up


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 3 1.6АБУ Ел.мотора на перката на водния радиатор сърже и вие.

Мнениеот kris11 » Съб 30 юни 2018 16:23


slavi3331 написа:Има хидравлика АБУто.Ще я поослушам тази още и ще се оглеждам за ужким здрава,ако ми се наложи ще пиша. :th_up

Намери си клещи с дълги челюсти - хидравликата пречи да се сложи скобата на долния маркуч.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта