Имаме нов член в семейството - брат ми си взе Фолксваген Поло 1997г 1.4 бензин -60 коня.
Ако може да ми кажете нещо по смяна на съединител, ангренажен ремък, ролки, другите ремъци. .... и тем подобни глупости за смяна след закупуването. Смятам маслото да е 10W40, иска ми се да му сменим и маслото в скоростната кутия, но кажете вашето мнение първо
технически въпроси при закупуването на поло 6н
- vesellin
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
- Автомобил: Mitsubishi ASX
- Двигател: 4N14
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
технически въпроси при закупуването на поло 6н
Последна промяна от vesellin на Пон 26 фев 2007 14:13, променено общо 2 пъти.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Както на всяка друга колица, обслужваш двигателя - масло, филтри /4 на брой/, ремъци и ролки всякакви, всички течности, накладки, ако са за смяна, че и спирачни дискове, ако се наложи, палци, капачки и др. елементи по жиците, ако им е дошло времето, а за скоростната кутия - ами на знам, ако е на много хиляди да, или нещо теч, такива неща, ама ей така... Аз на Пасата смених, ама той все пак е автоматик, пък за ръчните, добре е, ама не е фатално и да не се смени. Безаварийно 

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37409
там има тема която ти трябва
там има тема която ти трябва
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
Нека маслото да е поне 10W40...по-добре е 5W40 ама е и по-скъпо. Маслото в скоростната кутия го сменяй само със синтетика и то качествена- моята кутия взе 3,100 литра... +/- 20-30грама... Задължително сменяш и семерингата- около 5-8лева е. Ангренажа се сменя на 100'000км ама ако не си сигурен на колко точно е или кога точно е сменен го сменяй...
Друго много важно, което не трябва да забравяш е да почерпиш и ... да ме повозиш
P.S. 1997 година е 6N1
Друго много важно, което не трябва да забравяш е да почерпиш и ... да ме повозиш

P.S. 1997 година е 6N1

От ремък до ремък разликата е голяма! За неговия мотор ако трябва да сме честни VW казва така: "Преглед на ангренажния ремък за евентуална смяна на 100'000км, ако е необходимо, се заменя!" Това е може би единствения мотор на VW за, който не е дадена точна цифра КМ, на които да се смени ремъка. Обикновенно се сменя на 100'000км. Ако се взема ремък, чието качество и произход не са гарантирани на 100% е желателно да се сменя и на 30'000км както каза колегата Anbuch!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта