Andonov написа:Много хора си пишат просто глупости без дори и малко да са чели и интересували.
Единствената категория, в която дизелите са по-добре е въглероден диоксид. Диоксидът е нормален продукт на процеса на горене и освен това има нещо, наречено фотосинтеза. Айде сега да сложим и една графика на бензинов автомобил, оборудван с АГУ и да видим кога който и да е дизел ще го стигне?
За справка - тук - http://www.wikiwand.com/en/European_emission_standards
Stivi написа:малоумията в тази държава край нямат
Аз съм за плавна градация. Но принципът за мен е правилен. По-мощна кола = по-голям баровец.
И най-вече за чип тунинг трябва да вкарват в затвора, освен ако не се пререгистрира на новата мощност и не се плащат по-големите данъци, плюс такса екология за допълнително замърсяване. А най-добре въобще да не се позволява.

и EGR-а си бачка и ДПФ-а си е на мястото , аспуха ти е по-лъскав от на бензинка и пушък няма даже по талон сме евро 5а
сещаш се че дпф/фап, катализатори и ерг-и са нещо излишно щото колицата минава 400к че и повече и отдавна само се возят и карат някакви лампи да те разсейват от пътя.

