Снабдил съм се с компресор от Ц200 w203 - eaton m45, кулера също ще се ползва от мерцедеса, свалил съм и повечето от маркучите, ще се опитам максимално да използвам от наличното. Custom стойка за компресора е в процес на мислене/правене, но поради ограниченото място може да се наложат някои промени, като за момента се обмислят 2 варианта:
-1- Компресора да седи наобратно - към калника в нишата, където в момента се намира казанчето за течността за чистачките. При този вариант ще се наложи малко изместване на алтернатора, за да може да се прекара ремъка подходящо.
-2- тук ще е малко по-голяма играчка - да се премине към електрическа хидравлична помпа - примерно от полицейска астра, алтернатора ще слезе на мястото на сегашната помпа, а компресора ще се позиционира на сегашното място на алтернатора.
И при 2-та варианта ще се ползва 1 пистов ремък, вариант с допълнителна шайба на коляновия вал и отделен ремък само за компресора за момента не се обмисля.
Възможен е и 3-ти вариант - алтернатора да слезе между компресора на климатика и сегашната хидравлична помпа - но не съм гледал дали е осъществим откъм пространство.
При всеки от вариантите ще се прави къстъм скоба за алтернатор, компресор климатик, хидравлична помпа и компресора.
При опит за установяване на някаква мозъчна дейност, относно първите 2 варианта за позициониране, и 2-та са осъществими неособено трудно, като може би към момента повече клоним към 2-рия, 3-тия вариант предстои да го мислим дали е възможен.
Ще се сложи BOV клапан след кулера, преди дебитомера, който за момента се планира да си остане оригиналния, но позициониран между кулера и дросела. Подробностите предстоят да се обсъдят с мапера. Възможно е да се наложи да се ползва друг дебитомер с по-голям дебит.
Мотора няма да се разрежда, при мерцедесите шайбата на коляновия вал е с диаметър 175мм, на 1.8 20v е 143мм, при Мерцедеса, от който съм свалил компресора(M111 мотор) бууста е нещо около 0,6 ако не бъркам, при мен 0,3-0,4 ако докара ще е добре, не съм си напрягал все още мозъка да смятам реално какво може да се изкара при сетъп-а, който ще правя. Шайбата на компресора е с диаметър 75мм, евентуално при твърде големи разминавания при надува, който ще се получи, ще се играе с различна шайба там, тази на коляновия вал няма да се пипа.
В последствие ако начинанието се окаже успешно, ще се мисли за изпускателна система и преминаване на по-добри спирачки - 288мм и апарати АТЕ 54, в момента съм с FS-III.
Основната цел на това начинание е да се намирам на занимавка, наясно съм че финансово не оправдано изобщо откъм евентуални резултати. На въпроса - Защо?, отговора ми е - А защо не?
Ако някой има да хвърли някакви съвети, критики, или да ми обясни колко съм тъп да правя такова нещо, приемам всичко с отворени обятия, ентусиазмът ми е несломим

Дано не се стига до там, но при евентуално счупване на мотора, ще има swap към VR5.
П.П. Задължително ще се кара и на газ, промените към текущия газов инжекцион ще са последната стъпка.
Една снимка на част от скрапа, събран до момента:
