Здравейте.
Показанията на дюзите са следните +0.18 -1.95 +1.96 -0.18 на загрял мотор. Всичко друго е в норми по вагкома.
Притесняват ме малко тия показания та да ви питам коя дюза е пътник ?
Колата си върви прилично . Пали от раз тола и студена. Няма тресенета. Маслото е в норма.
В рамките на два месеца показанията от почти нулеви откакто я купих на втори и трети цилиндъра стигнаха до тези чискла.
Какво и става на тая кола вече не знам.
Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.
- NathaN
- Мнения: 252
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.
Най - вероятно са тръгнали и при мен беше така както всичко нормално един ден случайно реших да я закача 2.99 и ми вадеше грешка Misfire Detected според мен търси и сменяй, по тези показания направо са си към края провери си пуловете болта някой да ти ги види
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.
Няма кой да я гледа.....сам ще си я правя. Откакто вече 15 години имам Volkswagen всичко си ремонтирам сам благодарение на форума. Колкото до дюзите имам 2 резервни и ще взема да сваля капака да видя какво се случва. Лошото е че много малко информация намирам за AVB моторите за да мога да правя някаква съпоставка. Къде ли не четох, никъде не мога да намеря на колко градуса се регулират дюзите..... На 180 или 220 градуса. Освен като за начало ще прегледам кабелите ще сменя дюзата на трети цилиндър и смятам да ги регулирам на 220 и да видя как е.
Когато е в плюс дозата е проблемна....нали?
Ето сега я гледах на загряла 90 градуса:
Първи. +0.12
Втори -1.81
Трети. +1.88
Четвърти -0.24
Когато е в плюс дозата е проблемна....нали?
Ето сега я гледах на загряла 90 градуса:
Първи. +0.12
Втори -1.81
Трети. +1.88
Четвърти -0.24
- NathaN
- Мнения: 252
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.
Мисля че на 180 се регулират само на 131 коня са на 225 градуса така знам сменяй и двете така както са едната е многo в + другата много в - може да има претрисане
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.
На студен двигател какви са стойностите?
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.
На студена:
-0.28
-0.68
+0.85
+0.07
Няма никакво претрисане, нито студена нито топла.
-0.28
-0.68
+0.85
+0.07
Няма никакво претрисане, нито студена нито топла.
-
- Мнения: 1875
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.
Според мен трета дюза е към края на живота си, дюзите можеш да ги регулираш на 200 градуса, на 101 коня съм регулирал на 180 и на 200 градуса и не намирам особена разлика. Сякаш на 200 малко по-добре ускорява. Иначе от фолксваген първоначално препоръчваха 130 коня на 225 градуса, но след излизането на помпа дюза 2.0 моторите казват по 180 за всички помпи дюзи.
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.
Благодаря колега.....това инфо ми беше нужно.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.
Нищо им няма на дюзите. Щом пали и не тресе.
И да ти кажа тази стойност ти дава общо състояние на цилиндъра в това число и компресия
И да ти кажа тази стойност ти дава общо състояние на цилиндъра в това число и компресия
-
- Мнения: 1875
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.
Когато е паднала компресията стойността е висока и на студен мотор!
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.
А когато има разлика, както е при мен на топъл и студен мотор....какво значи това?
Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.
Пробвай да ги регулираш отново, ако няма промяна в показанията може да се оглеждаш за резервна дюза.
- samo_pechka
- Мнения: 8455
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.
На всеки дизел, преди каквото и да се прави при проблем по горивна система, се проверява каква е компресията му, за всеки цилиндър. Топла/студена/ с масълце добавено ако трябва ( за изключване на клапан/и или сегменти) Това е началото . А при съмнение за проблемна дюза- мести се . И се проверяват пак данните.
- NathaN
- Мнения: 252
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.
Мен ако питаш направо сменяй във втори и трети цилиндър дюзите това не е добре хич на 2 да ти седят към края са си моята когато сменях едната седеше на 2.3 2.5 реално никакви симтоми за нищо само едно лупане се чуваше ето след смяна в първи цилиндър какви са стойностите. Колкото по - близко са до 0 толкова по - добре е дюзата. Разликата на студен и топъл е, че при студен двигател нафтата е по - гъста и затова винаги ще показва по - малки стойности на дюзите, затова се гледат на загрят мотор тогава реално си показват кво е що е просто ги смени :)
Студена:
Топла:
Студена:
Топла:
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за дюзи Пасат Б5.5 1.9 ТДИ ПД 101к.с.
NathaN написа:Разликата на студен и топъл е, че при студен двигател нафтата е по - гъста и затова винаги ще показва по - малки стойности на дюзите, затова се гледат на загрят мотор тогава реално си показват кво е що е просто ги смени :)
Добре колега, че не се занимаваш професионално с тази работа.
А това, че на 13 канал се гледа работата на цилиндъра като цяло, а не работата на дюзата го забравяме явно.
Перфектни дюзи и ниска компресия на даден цилиндър дават понякога над 2-2.5 корекция.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта