Колата е готова.
След адекватна настройка на актуатора вече всичко е наред - пик на 1.8 и задържа на 1.65 бара.
Иво ми потвърди, че колата е настроена на 1,65 бара холд.
Новия актуатор се държи перфектно.
Това е за сега мерси за помощта!
			
									
									Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора
- aradovanov
 - Мнения: 1117
 - Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Бургас
 
- 
				valiosport
 - Мнения: 2145
 - Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
 - Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
 - Двигател:
 - Местоположение: България
 
Re: Голф 1.9 TDI 4motion ASZ - проблем с актуатора
Много хора се заблуждават че с увеличаване на тласъка получават повече мощност, но това не е така. Мощността ти зависи от горивото, а не толкова от налягането.
Слагал съм софтуер от на приятел голфа на моя само за проба колко ще изкара(няма значение на коя фирма е софтуера, имах 1.7 бара до 4100 и после пада на 1.4, не мога да ти дам повече информация защото не съм го разглеждал, но мога да ти кажа че изкарах 197к.с, в крайна сметка си върнах моя софтуер, щото за мен е по важно да не се разлети някъде.
			
									
										
						Слагал съм софтуер от на приятел голфа на моя само за проба колко ще изкара(няма значение на коя фирма е софтуера, имах 1.7 бара до 4100 и после пада на 1.4, не мога да ти дам повече информация защото не съм го разглеждал, но мога да ти кажа че изкарах 197к.с, в крайна сметка си върнах моя софтуер, щото за мен е по важно да не се разлети някъде.
			   