Моят fresh MK2 military green
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Моят fresh MK2 military green
Тунела задължително го налепи...Там има много шум!
- Spas
- Модератор

- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Моят fresh MK2 military green
Аз гледах ей-сега на снимките, лепил си до стъклата, като височина? По-принцип и там трябва и тавана също, но няма снимки и не се вижда?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
Да лепих почти до стъклата до където мога да стигна.Иначе тунела си има оригинална битумна изолация от скоростния лост на пред и за това съм го оставил така.Останало е около ръчната само. 
- chopper1
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 20:59
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AGU
- Местоположение: Ямбол
Re: Моят fresh MK2 military green
Здравей колега. Със следващото, което ще напиша нямам за цел да се заяждам и с най-голямо уважение към труда ти ще попитам ти сега хидро, вибро, шумо или топлоизолация правиш? Респект към това което правиш, но този битуум е точно виброизолация и се слага само на големите прави панели, които резонират в следствие вибрациите от мотора и движението на автомобила. Това са пода на четирите места, подкалниците от вътрешната страна, предния панел към мотора, коритото за резервната гума и вратите. Ти си сложил в пъти повече отколкото трябва и ако ще слагаш в последствие шумоизолация то тя ще вдигне нивото и после мокета ще дойде къс. При мен се получи нещо подобно и затова искам да споделя. Другото, което е, че след нагряване от генерацията и горещия асфалт този битуум може да се пропие през мокета ако не сложиш нещо над битуума. Ако сложиш найлонова изолация пък, ще задушиш остатъчната влага отдолу и после... Айде пак на ново.
С написаното не искам да те отчайвам, а да ти помогна според моя опит. А той не е малък.
Все още си в ранен етап и имаш възможност да реагираш. Препоръчвам ти да сложиш някаква тънка пореста гума която ще е някаква шумоизолация, а и ако смолата се разтече, поне ще има кой да я спре.
Пак казвам. Моите уважения за труда.
С написаното не искам да те отчайвам, а да ти помогна според моя опит. А той не е малък.
Все още си в ранен етап и имаш възможност да реагираш. Препоръчвам ти да сложиш някаква тънка пореста гума която ще е някаква шумоизолация, а и ако смолата се разтече, поне ще има кой да я спре.
Пак казвам. Моите уважения за труда.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
Да,колега знам.С битума искам да огранича тропането на камъчета и всичко което се докосва до тенекиите и те дрънчат.
2-ката хич не е обезшумена и все едно се возиш в бус с голи ламарини.Относно битума,той си има горния слой тънък найлон и не мисля,че ще се пропие през мокета.Ще си върна оригиналните шумоизолационни кечета,които са си по извивките на на пода.
Целта ми не е някаква свръх шумо-вибро изолация която струва колкото целия голф.Просто това е хоби-кар за свободното ми време и искам поне малко да подобря комфорта вътре.Сега дори без мокети и каквито и да е кори и седалки се усеща лека промяна.Вратите се затварят по-като на кола от новия век,смисъл не дрънчат.Преди чувах шума от гумите и песъчинките по калниците,като я подкарам ще напиша отзиви,но няма да е както беше със сигурност.
Поздрави
2-ката хич не е обезшумена и все едно се возиш в бус с голи ламарини.Относно битума,той си има горния слой тънък найлон и не мисля,че ще се пропие през мокета.Ще си върна оригиналните шумоизолационни кечета,които са си по извивките на на пода.
Целта ми не е някаква свръх шумо-вибро изолация която струва колкото целия голф.Просто това е хоби-кар за свободното ми време и искам поне малко да подобря комфорта вътре.Сега дори без мокети и каквито и да е кори и седалки се усеща лека промяна.Вратите се затварят по-като на кола от новия век,смисъл не дрънчат.Преди чувах шума от гумите и песъчинките по калниците,като я подкарам ще напиша отзиви,но няма да е както беше със сигурност.
Поздрави

- kazakstaneca
- Мнения: 189
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят fresh MK2 military green
Задника започва много да ми харесва. Не изскочи ли спойлер моилер антикрило за долънителен downforce на задницата от гетей?
Стоповете искат полиране. 
Стоповете искат полиране. 
Re: Моят fresh MK2 military green
Не съм забелязъл да има някакъв downforce от спойлера/антикрилото. По скоро ми се струва, че има някакво оптимизиране на въздушното съпротивление...
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
Има оригинален спойлер,но е за освежаване,както и стоповете са за една пастичка
Днес почвам закърпването на ГТИ пакета,че всичко е в деруги и дупки от рапидки.Едва тогава мога да сглобя броните,че без веждите не става.
Поръчал съм и нов преден джам от зеленикавите и ново уплътнение.Стъклото не е китайско с лента,но ще видим в понеделник какво ще дойде.
Днес почвам закърпването на ГТИ пакета,че всичко е в деруги и дупки от рапидки.Едва тогава мога да сглобя броните,че без веждите не става.
Поръчал съм и нов преден джам от зеленикавите и ново уплътнение.Стъклото не е китайско с лента,но ще видим в понеделник какво ще дойде.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
Положението е меко казано мада фака


Ще станат,но ще падне доста търкане.Първо трябва да ги направя що годе гладки,после пластификатор,шприц-кит и накрая черна структура от фината на боди.
Броните са изгладени по същия начин и само трябва да се пръснат със структурния спрей,но тук има много извивки и е повече играчка.


Ще станат,но ще падне доста търкане.Първо трябва да ги направя що годе гладки,после пластификатор,шприц-кит и накрая черна структура от фината на боди.
Броните са изгладени по същия начин и само трябва да се пръснат със структурния спрей,но тук има много извивки и е повече играчка.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
Няма...какво е голф 2 с широките брони без ГТИ пакет иначе?Пълен ужас 
- beuchat
- Мнения: 1949
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Моят fresh MK2 military green
Скромния ми опит показва,че кит за пластмаса не държи особено дълго време на структурните части на брони,вежди и прагове.Ако ти е възможно дупките от нитове ги запълни със същата пластмаса от друг детаил(например някоя излишна вежда) като я изрежеш и нагрееш с поялника върху повредения детаил.Става мега здраво и няма как да се сцепи или напука.Аз така съм си направил една цепнатина на бронята,и освен че не си личи къде е лепена,ама и не е мръднала вече 3 години
.
.- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
Да точно това съм направил.Запоено е със същата пластмаса,но все пак нали остава леко грапаво и дупчици от разтопената пластмаса и поялника.Иначе капачките на праговете ги "зазидах" с части от още един праг и са здраво запоени и армирани от вътре със метални скоби за маркуч.Просто нагряваш с горелката до червено и с клещите натискаш докато потъне в пластмасата и направи здрава връзка между двете слепени части.После допълнително с поялника се запълват фугите и от горе тънък пласт кит с който просто изравняваш. 
- kazakstaneca
- Мнения: 189
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят fresh MK2 military green
batVenci написа:Не съм забелязъл да има някакъв downforce от спойлера/антикрилото. По скоро ми се струва, че има някакво оптимизиране на въздушното съпротивление...
Шегувам се, колега...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта
