Golf 3 1.4 ABD - Въпрос за газ и въздушен филтър.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7914
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Golf 3 1.4 ABD - Въпрос за газ и въздушен филтър.

Мнениеот goppa » Чет 08 ное 2018 20:43


Ъъъъ... Прав си. Пръскалката е над дросела.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19312
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf 3 1.4 ABD - Въпрос за газ и въздушен филтър.

Мнениеот stefan4o » Чет 08 ное 2018 20:46


Говорим за моно, карбуратор. При инжекцията над дросела идва само въздух.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Golf 3 1.4 ABD - Въпрос за газ и въздушен филтър.

Мнениеот muns61 » Чет 08 ное 2018 20:49


Идеята на това подгряване е повишаване на КПД-то на топлинната машина.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf 3 1.4 ABD - Въпрос за газ и въздушен филтър.

Мнениеот Iezekil » Пет 09 ное 2018 4:32


goppa написа:
Iezekil написа:Понеже студения двигател работи с богата смес,се подава топъл въздух.Ако се подаде студен,то той би се разширил от загряването при начало на горенето и сместа би обедняла....

Това сериозно ли? Искаш да кажеш, че като се разшири въздуха става по-богат на кислород. :screwy
Единствената причина да я има тая връзка е за да се изпарява по-лесно бензина та да се смеси с въздуха а не да тече по стените на колектора, докато въпросния колектор загрее достатъчно, та да няма нужда от поемането на топъл въздух. Защотото топлия въздух е по-рядък. Т.е. съдържа по-малко кислород в единица обем от хладния.

Я пак прочети.Именно,че сместа обеднява и това би се случило в самия цилиндър,понеже смесообразуването е цели 2 работни такта.Обема ще се промени,от там разстоянието между молекулите,респективно налягането и това ще е в края на сгъстяването,поради отнемането на топлината от въздуха.Това всъщност има пряка връзка и с детонациите.По-голямото разстояние между молекулите обуславя по-бавно горене на сместа,а двигателя има най-голяма мощност при леко богата смес.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 106 госта