Да се оплача от моето Т4
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Да се оплача от моето Т4
Миналата седмица буса не можа да мине преглед ето и причините за това ..
Нарушена структорна цялост на предно челно стъкло. Препоръки да се отстрани повредата.
Не работещ или повреден пожарогасител. Препоръки да се смени със нов.
Не работещ или повреден предпазен колан. Препоръки да се смени с нов.
Не съответващи със изискванията чистачки на задни стъкла.. "не мога да го преведа точно" Препоръки да се сменят с нови.
Нарушена структорна цялост на предно челно стъкло. Препоръки да се отстрани повредата.
Не работещ или повреден пожарогасител. Препоръки да се смени със нов.
Не работещ или повреден предпазен колан. Препоръки да се смени с нов.
Не съответващи със изискванията чистачки на задни стъкла.. "не мога да го преведа точно" Препоръки да се сменят с нови.
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: Да се оплача от моето Т4
Дука във ауспуха ... Препоръки да се отстрани повредата .
Ръжда зад задна броня от двете страни. Препоръки да се отстрани повредата .
Контролен технически преглед в Норвегия.
Ръжда зад задна броня от двете страни. Препоръки да се отстрани повредата .
Контролен технически преглед в Норвегия.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Да се оплача от моето Т4
С тези кусури само в България може да се вземе технически преглед, особено ръждите отдолу! А заварки на запад струват много пари, освен ако можете сами да се оправяте с аргон.
А при задните чистачки дясната отдолу излиза извън стъклото.
Предното стъкло има фирми лепят подобни кусури, при вас няма тръгнали пукнатини, ама всеки момент може да стане. И понеже е извън полезрението на шофьора залепването става.
А при задните чистачки дясната отдолу излиза извън стъклото.
Предното стъкло има фирми лепят подобни кусури, при вас няма тръгнали пукнатини, ама всеки момент може да стане. И понеже е извън полезрението на шофьора залепването става.
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: Да се оплача от моето Т4
Утре ще обикалям по магазините да търся П-образен винкел и почвам да режа. Имам МИГ апарат и се надявам да се справя с това сам. А за пукнатините на стъклото ще изчакам когато съм готов с колата и ще се обадим на застрахователя че от камъчетата по пътя и се е пукнало онзи ден :) Ама може ли за една чистачка да се заяжда.. айде колана въпреки че не се използва ще му го простя тук е прав .. и дупка в ауспуха.. как я видя не знам :)
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Да се оплача от моето Т4
Чистачките са важни за да имаш почистени предно и задно стъкло, иначе се създават предпоставки за ПТП.
По принцип служителите в тези пунктове знаят коя марка и модел къде започва да ръждясва и чукат с едно остри чукчета, влезе ли някъде го нанасят на схемата, която ти дават на края на прегледа. Ама при твоя бус дори не се е налагало да чукат ...
По принцип служителите в тези пунктове знаят коя марка и модел къде започва да ръждясва и чукат с едно остри чукчета, влезе ли някъде го нанасят на схемата, която ти дават на края на прегледа. Ама при твоя бус дори не се е налагало да чукат ...
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Да се оплача от моето Т4
По-добре става със сгънат ламаринен профил, стига да можеш да си направиш. Или да има къде.
Инак хубаво забавление те чака, много приятен ремонт.
Инак хубаво забавление те чака, много приятен ремонт.
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: Да се оплача от моето Т4
За сега съм на тема П профил или L. Но не знам дали ще мине номерът кога го проверят отново .. Че всичко е вписано в компютъра и няма значение после в кой сервиз ще вляза, то си излиза цялата история .
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: Да се оплача от моето Т4
Днес го оглеждах.. дори и да намеря бус със добра задница, трябва да отрежа половината кола. И после едва ли ще се справя с напасването.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Да се оплача от моето Т4
Не се прави с винкели, трябва мека декапирана ламарина, която след като точковаш по едната страна можеш да огъваш по всички посоки. Продава се такава за заварки по карусерията на леките коли.
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: Да се оплача от моето Т4
ОК. но.. това са места които са част от шасито. Пак ли се ползва тази ламарина? Гугъл ми го показва като ГОРЕЩОВАЛЦУВАНА ЛАМАРИНА 1.5 до 6.0 мм. То верно 6 мм си е сериозна дебелина.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Да се оплача от моето Т4
Ако не си го правил никога, няма да се справиш. Само изчистването на старата ламарина ще ти вгорчи живота.
Пък и Т4 е доста нетехнологичен за такива ремонти.
Пък и Т4 е доста нетехнологичен за такива ремонти.
Re: Да се оплача от моето Т4
Имах приятел в Англия, който го връщаха на преглед 300 пъти и все ми обясняваше колко били стриктни там. На следващата година намери друг пункт където се оказа, че са малко по-снизходителни. То е ясно, че има компромис и КОМПРОМИС, но аз личко бих поразпитал за място където се минава по-лесно. Дори ако ги хванеш в по-свободно време може да им кажеш "съмнявам се за някои работи, можете ли да хвърлите едно око off the record". След като са те върнали един път може да е по-трудно обаче.
За пожарогасителя - твоя изглежда да е за многокрагна употреба - в България има пунктове, които ги пълнят и заверяват със стикер и пломба. За подобен размер ми взеха 6лв.. Не вярвам из Европа да няма такива места.
На коланите обикновено им заяждат инерционните спирачки, надали е пружината - би трябвало да можеш да го раздвижиш, особено щом е заден. Ако го демонтираш помни, че работят само в положението в което седят фабрично - ако е са главата нагоре блокират (това е измислено ако се обърне колата да те държи)
За стъклото - продават се китове за ремонт на шупли, в случай, че решиш да не го сменяи цялото.
Успех!
За пожарогасителя - твоя изглежда да е за многокрагна употреба - в България има пунктове, които ги пълнят и заверяват със стикер и пломба. За подобен размер ми взеха 6лв.. Не вярвам из Европа да няма такива места.
На коланите обикновено им заяждат инерционните спирачки, надали е пружината - би трябвало да можеш да го раздвижиш, особено щом е заден. Ако го демонтираш помни, че работят само в положението в което седят фабрично - ако е са главата нагоре блокират (това е измислено ако се обърне колата да те държи)
За стъклото - продават се китове за ремонт на шупли, в случай, че решиш да не го сменяи цялото.
Успех!
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: Да се оплача от моето Т4
Чувал съм за подобни ремонтни китове но че е толкова лесно.. не знаех. Мерси me4ou..Ръждата ме притеснява повече. На заплатен ден го почвам. Колко дебела ламарина препоръчвате за подмяната.. ако е по тънка може и на рака на менгемето да я огъна но ако е по дебела ще трябва да се подготвя.
Re: Да се оплача от моето Т4
Под съм кърпил с 0.6мм мисля. Удобна е за работа и сравнително лесно се манипулира, а и според мен при теб не търсиш толкова висока якост, а по-скоро завършен вид.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Да се оплача от моето Т4
0,6 е много тънка. Лесно ще се сгъва, но трудно ще се заварява, особено ако не може да се изстърже хубаво ръждата от другата ламарината, върху която ще се заварява.
Под съм кърпил с 1-1,2 мм, гредички съм сгъвал от 1,2-2 мм. Прагове - от 0,8. Това за пътнически, при товарните е друго.
Под съм кърпил с 1-1,2 мм, гредички съм сгъвал от 1,2-2 мм. Прагове - от 0,8. Това за пътнически, при товарните е друго.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта