Здравейте колеги е тези дни ме сюрпризира великия пасат с трудно първо палене при температури под 0гр. Пали почва да сваля обороти и тръгва да гасне като тргне да газне се чува цъкане на реле оборотите леко подскачат но ако не се подаде гас гасне. След като се задържат оборотите с педала на газта за около 2-3 минути всичко вече е наред и през целият ден няма проблеми с палене и обороти. Закачих я на Ваг ком и ми изписа грешки на килограм които показват поне според мен глобален проблем тъй като е невъзможно да откажат толкова елементи и колата въпреки това да работи нормално след запалване. Прилагам лога:
Tuesday, 04 December 2018, 07:03:34:0
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Control Module Part Number: 4B0 906 018 DC
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0001
Software Coding: 11551
Work Shop Code: WSC 00000
VCID: 65BD3297EC79
Additional Info: WVWZZZ3BZ2E262481 VWZ7Z0A4351997
12 Faults Found:
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 35-10 - - - Intermittent
17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit
P1237 - 35-10 - - - Intermittent
17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit
P1239 - 35-10 - - - Intermittent
17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit
P1240 - 35-10 - - - Intermittent
17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit
P1238 - 35-10 - - - Intermittent
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
P1425 - 35-10 - - - Intermittent
17955 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Short to Ground
P1547 - 35-10 - - - Intermittent
17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground
P1117 - 35-10 - - - Intermittent
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground
P1435 - 35-10 - - - Intermittent
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground
P1421 - 35-10 - - - Intermittent
17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground
P1289 - 35-10 - - - Intermittent
17949 - Fuel Pump Relay (J17): Open Circuit
P1541 - 35-10 - - - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------
Колата има газова уредба но я изключвам като проблем тъй като първият път като направи проблем бутилката беше празна и не беше карана на газ доста дни...
Единствената текуща грешка е първата която е е умишлено създадена от мен.
Колата няма никакви проблеми освен първото палене и всички грешки освен първата не са присъщи...т.е никога не са излизали преди....
Ако някой с повече опит даде наоки ок...ако ли не ще оправям по трудния начин...
Пасат 1,8Т -Трудно първо палене
- stefarata
- Мнения: 1898
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Пасат 1,8Т -Трудно първо палене
Без да претендирам за кой знае какви познания, но тази цяла група грешки е на елементи, които може да се управляват от един модул или... предпазител/бушон. От там бих започнал
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Пасат 1,8Т -Трудно първо палене
При моят AWT преди около месец почнах да търся що няма захранващо на дебитомера когато колата е на контакт без мотора да работи. Търсих захранващото напрежение на няколко предпазителя, на бензиновата помпа и т.н.
На другият ден ми светна мотор чека, изчетох грешките, голяма част подобни на твоите, колега! От релето на бензиновата помпа тръгва една клема, която минава през всички важни релета ... мисля, че ти дадох електрическата схема на AWT, погледни в нея и ще усетиш какво е станало!
На другият ден ми светна мотор чека, изчетох грешките, голяма част подобни на твоите, колега! От релето на бензиновата помпа тръгва една клема, която минава през всички важни релета ... мисля, че ти дадох електрическата схема на AWT, погледни в нея и ще усетиш какво е станало!
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 1,8Т -Трудно първо палене
Мерси колега. Мисля че е или отпадане на напрежение някъде по веригата или ECU.
Или има някъде вода която замръзва и прави проблем. Това го прави само при минусови температури. Днес например всичко е ок все едно нищо не е било.
Събота и неделя ще я ровя.
Или има някъде вода която замръзва и прави проблем. Това го прави само при минусови температури. Днес например всичко е ок все едно нищо не е било.
Събота и неделя ще я ровя.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Пасат 1,8Т -Трудно първо палене
Имах такъв проблем на AWC 1.8 т оказа се сцепен маркуч на картерна вентилация намираше се под дросела на много скрито място. Видях го случайно след като демонтирах самия дросел за почистване че само това остана като идея след мерене на какви ли не датчици . + мерене на налягането на горивото.
ето ми темата
Надявам се да ти помогне.
ето ми темата
Надявам се да ти помогне.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Cvetomir-Panchev, Zhorieff и 33 госта