Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
200 220 лв за акумолатор не е съпо при това AGM
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Ако колегата има печка, най-вероятно втория е само за печката
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Sarafov_03 написа:Знам че Мерцедес Е клас имат два, но за Пасат не знаех.
Може ли подробности?
Някои имат два акумулатора, втория се намира отзад в багажника
6 цилиндровите мисля, всичките са с два акумулатора , по-скоро е свързано с наличие на повече екстри.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Вторият акумулатор е заради печката. И аз съм с два, но втория е доста по - малък от основния.
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:01
- Автомобил: Passat b7 2013 DSG 140ps
- Двигател:
- Местоположение: Свети Влас
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
svenn1 написа:Вторият акумулатор е заради печката. И аз съм с два, но втория е доста по - малък от основния.
Моя е същия като предния, еднакъв по размер, даже мисля и по ампери. В багажника е, и случайно го открих и останах потресен. При откачане, колата пали и без него. Имам печка с дистанционно, но нали всички имат печки. Колега с тоаран 2013г. също има печка с един акумулатор.
- Sarafov_03
- Мнения: 427
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз се почувствах така преди 20 години, когато си докарах от Германия BMW 524TD.
На първата сутрин в България след като отказа да завърти, падна голямо чудене под предния капак... после се оказа, че батерията е под задната седалка...
На първата сутрин в България след като отказа да завърти, падна голямо чудене под предния капак... после се оказа, че батерията е под задната седалка...
Последна промяна от Sarafov_03 на Сря 19 дек 2018 18:01, променено общо 2 пъти.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз съм бензин, нямам печка и нямам втори акумулатор. Но и моя май е тръгнал да си ходи след 5 години, старт-стопа работи след поне 15 минути каране. Къде намери AGM за 200лв?
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Има оферти със свободна продажба за 250 лв в момента с връщане на стария акумулатор. И искайте си отстъпка на подходящото ниво
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Това е цената със стабилна отстъпка. Редовната цена е над 300лв.
П.С. някой сложил ли е лед габарити отпред без да набива грешка?
П.С. някой сложил ли е лед габарити отпред без да набива грешка?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
До скоро се намираха Voltkraft AGM 80Ah 800A за 200лв. с връщане на стар акумулатор и 4 години гаранция. В темата за акумулатори сме го коментирали. Моят вече почна втора година, засега е без грешка. Но няма ги вече, който взел-взел. Марката е неизвестна, но по означение приличат на AFA(Johnson Controls). Взех го основно заради дългата гаранцията.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз съм сложил exide като стария ми, просто коментирахме цената :)
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Да питам аз, как е ви е зарядното напрежението при тези температури? Питам колеги със старт-стоп система. При мен всичко изглежда наред, при 0-2 градуса, поддържа 14,7V. Но включи ли се електрическата печка, напрежението пада на 13,6-13,7V и не зависи от обороти на двигателя. Не ми се струва нормално. Вероятно имам някакъв проблем?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Напрежението зависи от много фактори. Може и 12 да стане ако не е необходимо зареждане. При ускорение и затормозяване на ДВГ е минимално, при спиране и ППХ максимално, зависи и от температурата на акумулатора, по принцип Ел отоплителни е сериозен консуматор и напрежението скача на 14.7 в началото и после спада дори ако е много студено в първите няколко минути не дава на старт стоп-а да гаси двигателя, докато не се отвърне малко .
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
пък аз си шибнах един картон на 2/3 от радиатора и се тая пак не загрява като хората но бързо топли на мах/кашона няма значение за това
и въобще не ми пука как се зарежда акум. щото старт/стоп ми се изкл. 10сек след запалване
и въобще не ми пука как се зарежда акум. щото старт/стоп ми се изкл. 10сек след запалване

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта