Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Сря 19 дек 2018 14:36


200 220 лв за акумолатор не е съпо при това AGM




Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Сря 19 дек 2018 14:38


Ако колегата има печка, най-вероятно втория е само за печката


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6265
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 19 дек 2018 15:04


Sarafov_03 написа:Знам че Мерцедес Е клас имат два, но за Пасат не знаех.
Може ли подробности?

Някои имат два акумулатора, втория се намира отзад в багажника
6 цилиндровите мисля, всичките са с два акумулатора , по-скоро е свързано с наличие на повече екстри.


Потребителски аватар
svenn1
Мнения: 98
Регистриран на: Вто 02 окт 2018 16:09
Автомобил: VW Passat B7
Двигател: CFGC

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот svenn1 » Сря 19 дек 2018 15:40


Вторият акумулатор е заради печката. И аз съм с два, но втория е доста по - малък от основния.


radoo84
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:01
Автомобил: Passat b7 2013 DSG 140ps
Двигател:
Местоположение: Свети Влас

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот radoo84 » Сря 19 дек 2018 16:10


svenn1 написа:Вторият акумулатор е заради печката. И аз съм с два, но втория е доста по - малък от основния.

Моя е същия като предния, еднакъв по размер, даже мисля и по ампери. В багажника е, и случайно го открих и останах потресен. При откачане, колата пали и без него. Имам печка с дистанционно, но нали всички имат печки. Колега с тоаран 2013г. също има печка с един акумулатор.


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 427
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Sarafov_03 » Сря 19 дек 2018 16:28


Аз се почувствах така преди 20 години, когато си докарах от Германия BMW 524TD.
На първата сутрин в България след като отказа да завърти, падна голямо чудене под предния капак... после се оказа, че батерията е под задната седалка...

Последна промяна от Sarafov_03 на Сря 19 дек 2018 18:01, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6265
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 19 дек 2018 16:29


Не всички имат печки :)


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот nii » Сря 19 дек 2018 20:54


Аз съм бензин, нямам печка и нямам втори акумулатор. Но и моя май е тръгнал да си ходи след 5 години, старт-стопа работи след поне 15 минути каране. Къде намери AGM за 200лв?


Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Сря 19 дек 2018 23:24


Има оферти със свободна продажба за 250 лв в момента с връщане на стария акумулатор. И искайте си отстъпка на подходящото ниво


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6265
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 21 дек 2018 11:22


Това е цената със стабилна отстъпка. Редовната цена е над 300лв.
П.С. някой сложил ли е лед габарити отпред без да набива грешка?


Tedko
Мнения: 114
Регистриран на: Чет 30 ное 2017 17:32
Автомобил: VW Jetta 6
Двигател: CAYC 2011

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Tedko » Пет 21 дек 2018 13:52


До скоро се намираха Voltkraft AGM 80Ah 800A за 200лв. с връщане на стар акумулатор и 4 години гаранция. В темата за акумулатори сме го коментирали. Моят вече почна втора година, засега е без грешка. Но няма ги вече, който взел-взел. Марката е неизвестна, но по означение приличат на AFA(Johnson Controls). Взех го основно заради дългата гаранцията.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6265
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 21 дек 2018 14:13


Аз съм сложил exide като стария ми, просто коментирахме цената :)


Tedko
Мнения: 114
Регистриран на: Чет 30 ное 2017 17:32
Автомобил: VW Jetta 6
Двигател: CAYC 2011

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Tedko » Пет 21 дек 2018 15:36


Да питам аз, как е ви е зарядното напрежението при тези температури? Питам колеги със старт-стоп система. При мен всичко изглежда наред, при 0-2 градуса, поддържа 14,7V. Но включи ли се електрическата печка, напрежението пада на 13,6-13,7V и не зависи от обороти на двигателя. Не ми се струва нормално. Вероятно имам някакъв проблем?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6265
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 21 дек 2018 18:35


Напрежението зависи от много фактори. Може и 12 да стане ако не е необходимо зареждане. При ускорение и затормозяване на ДВГ е минимално, при спиране и ППХ максимално, зависи и от температурата на акумулатора, по принцип Ел отоплителни е сериозен консуматор и напрежението скача на 14.7 в началото и после спада дори ако е много студено в първите няколко минути не дава на старт стоп-а да гаси двигателя, докато не се отвърне малко .


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот ulipet » Пет 21 дек 2018 20:28


пък аз си шибнах един картон на 2/3 от радиатора и се тая пак не загрява като хората но бързо топли на мах/кашона няма значение за това
и въобще не ми пука как се зарежда акум. щото старт/стоп ми се изкл. 10сек след запалване :drunk



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта