
Ама и идея нямам какво да препоръчам!
На Пассата навремето след сменени към 10-15 комплекта най-накрая взех от един колега от Пловдивската група 2 тампона, правени от негов познат, занимаващ се с екструдиране на каучук.
Амииии... карах 3 или 4 години с тях и с тях продадох Пассата, като разтоянието от 3-4мм в началото се беше увеличило до към 5мм

За съжаление, човека прави само от 'големите' (за такова има матрица)
На Г3, както и на Пассат В4, както и на Шарана ми сега са от 'малките'
След първия неуспешен опит с Лемфьордер се обадих на колегата veritas
В момента, вече от повече от година, съм с оригинални, на цена малко над тази на Лемфьордера и не съм забелязал каквито и да било проблеми
TorqueWinsRaces написа: и на двата амортисьора са вдигнати на еднакво разстояние около 5-6 милиметра от стойката на шасито , какво ще значи това ? ...
Не е ясно дали не е имало някакво износване на гнездото, където ляга тампона.
Лично на мен 5-6мм ми се струват на горната граница, но не бих се ангажирал на чужд гръб да кажа Сменяй!

Най-добре вдигни колата на крик, така, че да провисне гумата, подсигури много старателно да не се изтърси от крика (най-добре с трупче под купето) и с дълъг лост пробвай да повдигаш гумата нагоре.
В идеалния случай, ако не си Янко Русев или някой друг шампион-щангист, не би трябвало щока на амортисьора да мърда повече от 1-2мм.