Две години по-късно... Дойде
моментът...
Да се реша дали да продължа да се мъча да стягам и подобрявам машина, която тъкмо позакърпих и за която заминаха доста средства за ремонти по необходимост... На неща, които бях предвидил за подобряване, но не може без чарколяка около тях (а бях неподготвен всеки път когато имаше нужда да се правят тези интервенции и влезнах в един финансов кръговрат)...
Или
Просто да направя равносметка, че нещата които исках да направя в началото.. Реално мога да започна едва сега и би ми коствало още толкова (до тук съм хвърлил... Че и надхвърлил себестойността на колата)... Че и отгоре

Последно ми се наложи подмяна на скоростна кутия (заедно с диференциала, който беше проблемен, имаше луфт, пускаше масло... И реално това бастиса старата кутия), които взех от колата на баща ми, която пък замина за части после... Тъй като той почина... По-старите може да го знаят @passat_comby.
Та настъпи време разделно и скоро ще я обявя за продажба, тъй като ангренажа е тръгнал и трябва да го сменя, както и има спукано маркуче и/или уплътнение някъде по охладителната система... Предпочитам да си е изрядна, а не да прее

някой, както аз... Се прее

сам и още не може да ми се оправи гадният вкус в устата

Нооо не всичко е кофти

Имаме нов член на семейството... Спаска

Имаме и номера вече.
2.8i V6 4motion TipTronic
Имаше стандартните болежки на шестак каран с ниско октаново гориво - течове от гарнитури... Което беше съобразено с цената, та от КАТ почти веднага влиза в сервиза
