Добър ден. Имам странен проблем с голфа, някой път пали много трудно друг път всичко е нормално. Стартера върти десеттина пъти и тогава пали плавно. Интересното е че сутрин на студено пали от раз, проблема едва ли е свързан със студен и топъл мотор.
От какво може да е и каква сума ме очаква горе долу :S



Голф 4 1.6 sr akl 98ма трудно палене.
- Исуската.Христосков
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 16 юни 2018 1:28
- Автомобил: На първо време голф после кола
- Двигател:
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 15 окт 2014 15:57
- Автомобил: BMW E60
- Двигател: 530dA
Re: 1.6 sr akl 98ма трудно палене.
Преди години имах подобен проблем и се оказа температурен датчик.
-
- VW експерт
- Мнения: 13394
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: 1.6 sr akl 98ма трудно палене.
Газ има ли?
Мръсни дюзи?
Мръсни дюзи?
- angel4o9497
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пон 02 авг 2010 19:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Tutrakan
Re: Голф 4 1.6 sr akl 98ма трудно палене.
На приятелката ми ауди 3 със същия мотор когато е студен пали добре и работи добре ,но загрее ли повече и оборотите почват да шават докато не се прецака температурния датчик . Почна като давам на контакт ту 70° ту 90° и го смених. Колата се оправи и работеше като часовник ,но след 2-3 седмици почна пак да работи неравномерно след като загрее . Кажете каква марка датчик да купя и да го сменя,защото съм сигурен че е от него. Разни майстори ме съветват да изчистя стъпковия мотор ,но не мисля така. Щом колата се оправи и работеше като часовник след смяна на датчика ,значи отново имам проблем там. Не си спомням марката която купих ,защото не запазих опаковката. Споделете какво да си купя.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта