вентилатор на парното
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
вентилатор на парното
Опира някъде в пластмасовия кожух гадината и като се върти се чува отвратително стържене.Даже като го изключа вентилатора спира принудително веднага,че търка перката му по пластмасата.Опитах да го разглобя и да го извадя,ама само счупих един пластмасов извъртеняк.Той,обаче,не ми е проблема.Търсих с търсачката,ама не можах да намеря някой да е разглабял.Знае ли някой как се разглобява това чудо на германската техника?Да видя барем къде опира и ако мога да го оправя.Ако не-ново.Извинявам се,ако не съм търсил достатъчно,но май наистина няма много по въпроса.Ако не и никак.Става въпрос за Polo FOX 94г.Каквото е предполагам парното на всички половери от 91 до 94.А може и на по-старите да е същото.
- cerwin_vega
- Мнения: 54
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: вентилатор на парното
Колега проблема е друг!! Никаде не опира перката а има едни лагери където са заминали те издават този дразнещ шум
porko написа:Хубаво де...Ама как се разглобява кожухааааа:)Ако го разглобя ще мога да се уверя в това,което казваш.
На Поло 6Н се навеждаш под джабката, хващаш целия кожух, с дената ръка въртиш, а с другата освобождаваш едно зъбче, което спира въртенето... След няма и четвърт оборот цялата турбика пада...
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
GAD написа:porko написа:Хубаво де...Ама как се разглобява кожухааааа:)Ако го разглобя ще мога да се уверя в това,което казваш.
На Поло 6Н се навеждаш под джабката, хващаш целия кожух, с дената ръка въртиш, а с другата освобождаваш едно зъбче, което спира въртенето... След няма и четвърт оборот цялата турбика пада...
Моето не е като твоето и парното е в двигателния отсек.Иска ми се да сваля турбинката без да вадя маркучите,ама не знам дали ще стане.В събота ще опитам пак,ако тук някой не даде друг акъл:)
сменял съм вентилатора на поло 84-та година - предполагам, че е като при теб.
лошото е че го продадох и не мога да направя снимки, но ще се опитам да обясня
значи старото бръмчеше страшно силно и работеше само на последната степен. беше му леко спукан самия пластмасов корпус и това доста ме улесни. имаше само 2-3 метални скоби, които се отщипват с отверка и го извадих лесно защото беше спукано.
старото не подлежеше на ремонт, защото беше страшно разбито и хлапаше яко и беше изяло и пластмасата. та от италианеца взех на старо за към 20-25 лева.
него не можах да го вкарам
, стигнах до там, че се метнах до юнитрейд-а и да ми го монтират, ама те викат че нещо което не е купено от там не го барат.
според мен, за да го монтираш трябва да разглобиш цялото табло откъм купето и да го напъхаш оттам, поне до там стигнах в размислите си, а аз какво направих
- след като видях че откъм двигатела не става, с една ножовка му резнах пластмасовия кожух на две
напъхах го спокойно на две, и после защракнах скобите, и после със силикон уплътних това дето бех рязал
успех
лошото е че го продадох и не мога да направя снимки, но ще се опитам да обясня

значи старото бръмчеше страшно силно и работеше само на последната степен. беше му леко спукан самия пластмасов корпус и това доста ме улесни. имаше само 2-3 метални скоби, които се отщипват с отверка и го извадих лесно защото беше спукано.
старото не подлежеше на ремонт, защото беше страшно разбито и хлапаше яко и беше изяло и пластмасата. та от италианеца взех на старо за към 20-25 лева.
него не можах да го вкарам

според мен, за да го монтираш трябва да разглобиш цялото табло откъм купето и да го напъхаш оттам, поне до там стигнах в размислите си, а аз какво направих



успех
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
vesko_m
според мен, за да го монтираш трябва да разглобиш цялото табло откъм купето и да го напъхаш оттам, поне до там стигнах в размислите си, а аз какво направих Rolling Eyes - след като видях че откъм двигатела не става, с една ножовка му резнах пластмасовия кожух на две Twisted Evil напъхах го спокойно на две, и после защракнах скобите, и после със силикон уплътних това дето бех рязал Idea
Не става,защото в купето освен тръбата за топло нищо друго от парното не влиза.Всичко е в двигателния отсек под кората до компютъра.Ама това за рязането може и аз да го приложа.Ако нищо друго не помогне,разбира се.
според мен, за да го монтираш трябва да разглобиш цялото табло откъм купето и да го напъхаш оттам, поне до там стигнах в размислите си, а аз какво направих Rolling Eyes - след като видях че откъм двигатела не става, с една ножовка му резнах пластмасовия кожух на две Twisted Evil напъхах го спокойно на две, и после защракнах скобите, и после със силикон уплътних това дето бех рязал Idea
Не става,защото в купето освен тръбата за топло нищо друго от парното не влиза.Всичко е в двигателния отсек под кората до компютъра.Ама това за рязането може и аз да го приложа.Ако нищо друго не помогне,разбира се.
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
тамън два пъти съм преживял тва природно бедствие
махаш кората отгоре
разкарваш компютри акумолатори и сичко друго което може да ти се пречка
Има чалъм да извадиш турбината и без да разкачаш питата на парното
първо откачаш жилото за топло студено, после отгоре навътре под джама почти има две скоби които държат целия корпус към основата закопчан - вадаят се с отвертка и приплъзване настрани. Отдолу се държи на зъбчета 2 на брой, откачиш ли скобите отгоре, надигаш и долните излизат.
страни откъм маркучите има две диагонални болтчета които държат питата в турбината - развиваш ги и изтегляш питата в посока бушните, а турбината в посока акумолатора. После след известно напъване и мамата-мамата, закрепваш някъде настрани питата така че да не ти се пречка и дотука си на 25% от задачата.
Имаш два варианта от тука насетне, или да се опиташ да извадиш цялата турбина както си е накуп, или там вътре да изпоразкачиш с много врътки и псуване всички зъбчета дето я държат затворена и след като я разделиш на две части е лесно.
Като изкараш накрая сичкото най-добре си потърси и намери цяла турбина втора употреба. Разбиват се втулките на оста, износват се накриво и оста почва да играе и вибрира. За капак е и капсулована задната която е до четките.
Има чалъм да се сменят, ма операцията е с несигурен успех, най-малкото щото и сичко да стане перфектно, след няколко месеца се готви да се упражняваш наново....
После по обратния ред
Бтв, гледам че си от Русе, горе на международното в двора на СоМат има една предница от Поло, имаше си всичко допреди година поне докато аз бех русенец, потърси там, ако е все още там, направо зимай целото турбина със все питата, никога не е излишна и една такава джунджурия. Гледай като хванеш турбината и я заклатиш напред назад и настрани да няма луфтове. Те определят резонанса
Успех
махаш кората отгоре
разкарваш компютри акумолатори и сичко друго което може да ти се пречка
Има чалъм да извадиш турбината и без да разкачаш питата на парното
първо откачаш жилото за топло студено, после отгоре навътре под джама почти има две скоби които държат целия корпус към основата закопчан - вадаят се с отвертка и приплъзване настрани. Отдолу се държи на зъбчета 2 на брой, откачиш ли скобите отгоре, надигаш и долните излизат.
страни откъм маркучите има две диагонални болтчета които държат питата в турбината - развиваш ги и изтегляш питата в посока бушните, а турбината в посока акумолатора. После след известно напъване и мамата-мамата, закрепваш някъде настрани питата така че да не ти се пречка и дотука си на 25% от задачата.

Имаш два варианта от тука насетне, или да се опиташ да извадиш цялата турбина както си е накуп, или там вътре да изпоразкачиш с много врътки и псуване всички зъбчета дето я държат затворена и след като я разделиш на две части е лесно.
Като изкараш накрая сичкото най-добре си потърси и намери цяла турбина втора употреба. Разбиват се втулките на оста, износват се накриво и оста почва да играе и вибрира. За капак е и капсулована задната която е до четките.
Има чалъм да се сменят, ма операцията е с несигурен успех, най-малкото щото и сичко да стане перфектно, след няколко месеца се готви да се упражняваш наново....
После по обратния ред

Бтв, гледам че си от Русе, горе на международното в двора на СоМат има една предница от Поло, имаше си всичко допреди година поне докато аз бех русенец, потърси там, ако е все още там, направо зимай целото турбина със все питата, никога не е излишна и една такава джунджурия. Гледай като хванеш турбината и я заклатиш напред назад и настрани да няма луфтове. Те определят резонанса

Успех
Приятел ако вече си го свалил добре ако неси свали маркучите на парното ще ти бьде по лесно Самото моторче се сваля от задната страна кадето се мушка клемата на захранването Най добре си намери втора употреба но внимавай да не е като твоето На старото избиваш перката като я подпираш и удряш по оста Като я свалиш я занеси на стругар моторчето да го разкапсолова от едната страна да ти направи нови втулки по оста защото може да се е изяла и да го затвори обратно Така ще имаш ново моторче за резерва като мен
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги, изчетох каквото имаше относно премахването на проблема със "свирещия вентилатор" - при мене отдавна го има, но тая зима вече е непоносим звука и ме е страх че в един прекрасен ден ще спре да работи тоя вентилатор ако е много разбита оста или втулка или каквото е там. Тъй като на мен ми се вижда малко сложно за мойте техн. способности, пък и нямам грам условия да го направя, въпроса ми е - някой може ли да ме насочи и посъветва място където биха могли да го свалят, ремонтират и да го монтират обратно?
kimbaten написа:Колеги......
Колега-щом аз се справих и ти ще го измъчиш


Когато тозипроблем ескалира до такава степен,че за да тръгне вентилатора,требваше да го стартирам с ръка



Та като и ти стигнеш до този етап-ще помагам с квото мога-ще се видим,чуем или пишем,за да стане подмяната бързинко

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта