Един може и да е тъп въпрос ако е така се извинявам.
Може ли на инжекция или моно да се сложи вакуумен изпарител?
mod edit: Sunny
Инжекция и вакуумен изпарител
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Инжекция и вакумен изпарител
FIRE написа:Един може и да е тъп въпрос ако е така се извинявам.
Може ли на инжекция или моно да се сложи вакумен изпарител?
Колега по принцип не става, неможе да се получи автоматичното превключване нормално, получава се смесване на двете горива за извасно време. И аз не те саветвам да го слагаш този редуктор.
На моноинжекция нямаш никакви проблеми, аз карах един вакуумен изпарител почти две години, докато не му се спраска една гарнитура (беше много стар Marini, свалих го от една жика за скрап и сам си го монтирах заедно с цялата 'газова'), сега съм с една електрическа пръчка.
За да нямаш особени проблеми (не че има), сложи газовия клапан максимално близо до изпарителя, колкото по-близо, толкова по на 'електрически' ще прилича, инак и двата фукат на абсолютно еднакъв принцип. И разбира се изпарителя по-близо до 'плочката'. Ако го направиш прилично може даже и автоматичен ключ да си 'вържеш'. Аз сега съм с автоматичен ключ, но не го ползвам, с какъвто и да си 'се ше го цъкаш мануално, т'ва че е автоматичен не е неква страшна екстра (така мисля аз де).
Т'ва с гасенето на бензин аз не мога да го разбера, как с автоматичен ключ двигателя се гаси на бензин не мога и не мога да го проумея. Това, че при изгасване на двигателя, ключа се установява ('ресетва')автоматично в режим 'бензин' ми е безпределно ясно, но как превключва автоматично преди да загасиш двигателя, така щото двигателя малко да поработи на бензин ми е мрак. Може с още една 'антена', като тая на кабела на бубината, но навита около главата на водача (извинявам се, но не мога да се сдържа), която 'казва' казва на ключа, че задкормилното устройство има намерение да изключи двигателя след две минути.
Може и да не съм прав, но 'се си мисля, че няма никаква разлика в това дали след като загасиш двигателя ключа автоматично ще се установи на бензин или на следващата сутрин непосредствено преди да запалиш ще си превключиш 'мануално' на бензин. Така като си мисля даже съм готов да поспоря, че е така, ама да не цапам темата на колегата.
Успех.
За да нямаш особени проблеми (не че има), сложи газовия клапан максимално близо до изпарителя, колкото по-близо, толкова по на 'електрически' ще прилича, инак и двата фукат на абсолютно еднакъв принцип. И разбира се изпарителя по-близо до 'плочката'. Ако го направиш прилично може даже и автоматичен ключ да си 'вържеш'. Аз сега съм с автоматичен ключ, но не го ползвам, с какъвто и да си 'се ше го цъкаш мануално, т'ва че е автоматичен не е неква страшна екстра (така мисля аз де).
Т'ва с гасенето на бензин аз не мога да го разбера, как с автоматичен ключ двигателя се гаси на бензин не мога и не мога да го проумея. Това, че при изгасване на двигателя, ключа се установява ('ресетва')автоматично в режим 'бензин' ми е безпределно ясно, но как превключва автоматично преди да загасиш двигателя, така щото двигателя малко да поработи на бензин ми е мрак. Може с още една 'антена', като тая на кабела на бубината, но навита около главата на водача (извинявам се, но не мога да се сдържа), която 'казва' казва на ключа, че задкормилното устройство има намерение да изключи двигателя след две минути.
Може и да не съм прав, но 'се си мисля, че няма никаква разлика в това дали след като загасиш двигателя ключа автоматично ще се установи на бензин или на следващата сутрин непосредствено преди да запалиш ще си превключиш 'мануално' на бензин. Така като си мисля даже съм готов да поспоря, че е така, ама да не цапам темата на колегата.
Успех.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта