Здравейте!Моля за съвет.Колата е пасат б5.5 1.9 тди пд avb 101 коня автомат.От скоро започнаха страшни вибрации в купето когато е студена и на празен ход.ЕГР е изолиран софтуерно поради скъсана мембрана,но не го свързвам с проблема защото вибрациите са от скоро.Какво ще кажете за едната дюза и синхронизацията.Те ме притесняват.



пасат б5.5 1.9 тди пд avb 101 коня автомат започнаха страшни вибрации в купето когато е студена и на празен ход
- tdi fen
- Мнения: 4708
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: пасат б5.5 1.9 тди пд avb 101 коня автомат започнаха страшни вибрации в купето когато е студена и на празен ход
синхонизацията не е добре направи я на 0 ,дюзата също не е добре
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: пасат б5.5 1.9 тди пд avb 101 коня автомат започнаха страшни вибрации в купето когато е студена и на празен ход
Дюзите имат нужда от ремонт. Тук показва лоши стойности на една, но е хубаво да ги минеш всички и да се регулират после.
Re: пасат б5.5 1.9 тди пд avb 101 коня автомат започнаха страшни вибрации в купето когато е студена и на празен ход
Колата забравих да кажа,че е на 150 000 хил.Аз лично и навъртях 100 000.Само хубаво масло и нафта.Филтри редовно.Само Термо датчик съм сменил на този мотор и не ми се сваля капака на главата още.Последните две години само максмоушън дизел съм слагал.Време е да пробвам с друга верига бензиностанции явно.Мисля да оправя центровка там за да видя как ще се отрази и на дюзите и чак тогава ще го мисля.Очаквам още коментари
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5.5 1.9 тди пд avb 101 коня автомат започнаха страшни вибрации в купето когато е студена и на празен ход
Тандем помпата дали прави необходимото налягане на празен ход?.Проверете я с манометър.Можеш да провериш хидравличните тампони на мотора,пука се металната основа на която лягат и стават едни кючеци,при мен се разпаднаха в ръцете ми ,като ги смениха.Маховик?...
За мен нямаш голям проблем с дюзите,единият ти разпръсквач е леко подпушен.
Огледай ангренажния ремък да няма изронени зъби...
Провери си горивната система за херметичност да не вкарва въздух в нафтата..
За мен нямаш голям проблем с дюзите,единият ти разпръсквач е леко подпушен.
Огледай ангренажния ремък да няма изронени зъби...
Провери си горивната система за херметичност да не вкарва въздух в нафтата..
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: пасат б5.5 1.9 тди пд avb 101 коня автомат започнаха страшни вибрации в купето когато е студена и на празен ход
Дани, един въпрос за тампона, който държи скоростната кутия на BLS, предполагам са подобни с вашите PD двигатели. Лесно ли се сменя, и как мога да установя със сигурност дали е за смяна? Виждам го, че се мести леко, но незнам дали е достатъчно, за да го обвиня?
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5.5 1.9 тди пд avb 101 коня автомат започнаха страшни вибрации в купето когато е студена и на празен ход
Ами при автоматика май са раизлични тампоните на ск.кутия от тези на ръчката.Освен това и на различните кодове кутии се монтират различни по конструкция тампони.
Да ти кажа честно, моите бяха напукани но не и скъсани и ме посъветваха да не ги барам,щото са оригинал.
Смяната е на канал или подемник
Да ти кажа честно, моите бяха напукани но не и скъсани и ме посъветваха да не ги барам,щото са оригинал.
Смяната е на канал или подемник
- NathaN
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: пасат б5.5 1.9 тди пд avb 101 коня автомат започнаха страшни вибрации в купето когато е студена и на празен ход
Както казват и колегите направи си синхронизацията да е 0 и смени дюзата в трети канал, когато една не е добре другите се мъчат да компенсират и затова и те са с по - високи стойности. На мен така в първи цилиндър 1.5 стана 2 после 2.5 и почна да набива MissFire Detected и стойностите на другите се вдигнаха смених в първи цилиндър дюзата и сега слагам от година бардал бдц + това имаше вибраций както казваш ти и едно лупане се чуваше една дюза е 100 лева поне моята за толкова я взех и ми я сложиха без никакви стендове без смяна на опръстени нищо както попринцип трябва да е си е и без такова за градусите горе доло на око общ взето за няма и 15 мин ми я смениха :D Иначе ето снимка на дюзите на загрял мотор http://prikachi.com/images.php?images/513/9514513h.jpg
Re: пасат б5.5 1.9 тди пд avb 101 коня автомат започнаха страшни вибрации в купето когато е студена и на празен ход
Центровката я оправих,но показанията на 13 канал не се промениха много или поне колкото очаквах.Оставих я на 0.Като на 0.5 показанията са една идея по добре.Колкото до дюзите незнам кой в Пловдив може да свърши тази работа.Пипкаво,отговорно и си иска познания и инструменти.Нямам идея колко време съм карал така но колата си върви и пали перфектно.Може да са се увеличили леко вибрациите но е незабележимо когато е над нулата на вън.Щипките в корите са счупени и те и допълнително леко придрънкват.В началото се изказах много остро за вибрациите.Не са чак толкова страшни.Но наистина ако искам заводски стойности на помпите ще трябва да се пипнат.Не мисля че са вкрая на ресурса си.Незнам колко хиляди съм минал така преди да погледна 13 канал.
http://prikachi.com/images/378/9516378m.jpg

http://prikachi.com/images/378/9516378m.jpg

- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5.5 1.9 тди пд avb 101 коня автомат започнаха страшни вибрации в купето когато е студена и на празен ход
За в Пловдив и аз мога да ти свърша работа,
намери си читава дюза,ремонтни комплекти за дюзите +регулиращи болтове и нови закрепващи,една гарнитура за капака на клапаните.
Инструментите ги имам, 2 часа и хубаво време
Дюзите ти ще изкарат докато е в теб колата.
Ако не ти е зор си я карай така.
намери си читава дюза,ремонтни комплекти за дюзите +регулиращи болтове и нови закрепващи,една гарнитура за капака на клапаните.
Инструментите ги имам, 2 часа и хубаво време
Дюзите ти ще изкарат докато е в теб колата.
Ако не ти е зор си я карай така.
Re: пасат б5.5 1.9 тди пд avb 101 коня автомат започнаха страшни вибрации в купето когато е студена и на празен ход
Мислиш ли,че ще има ефект от добавка или да не се занимавам.Преди време ползвах на yacco за почистване.Турбината пренадуваше и се разминах само с добавката и яко пържене на горе за Марково.Искаха да ми я свалят и чистят но се отказах.От тогава не съм имал дертове с нея.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5.5 1.9 тди пд avb 101 коня автомат започнаха страшни вибрации в купето когато е студена и на празен ход
Ще ти кажа какво при мен имаше ефект.
Едната ми дюза държеше стойности +1.75 на трети цилиндър.
Сложих 1л. двутактово масло на 20-25нафта и го изгорих.
Показанията и паднаха до 0.5 , 0.75.
След това едпа добавка ЛикиМоли дизелспулунг ,но не в резервоара а директно в буркан с филтърче от1.5лв, два маркуча ,докато го изгори.(има клипове в мрежата).
Всички други добавки слагани в резервоара по една или друга причина не са вършили никаква работа.
Едната ми дюза държеше стойности +1.75 на трети цилиндър.
Сложих 1л. двутактово масло на 20-25нафта и го изгорих.
Показанията и паднаха до 0.5 , 0.75.
След това едпа добавка ЛикиМоли дизелспулунг ,но не в резервоара а директно в буркан с филтърче от1.5лв, два маркуча ,докато го изгори.(има клипове в мрежата).
Всички други добавки слагани в резервоара по една или друга причина не са вършили никаква работа.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bread1978, Google [Bot] и 38 госта