Vw passat b5 1.9tdi 90 аху 2000г сегменти
- 
				Sasho-1.9TDI-110
 - Мнения: 227
 - Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Vw passat b5 1.9tdi 90 аху 2000г сегменти
Колеги имам въпросният пасат от заглавието та проблема е в огромния разход на масло за 8000км 2литра кастрол 5в40 уж оригинален. Сега сложих fusch 10w40 турбото е идеално. Замислям се за смяна на сегменти та колко ще излезе гд ремонта с труда. Имам възможност и сам да си я направя но трябва ли да се сваля двигателя и много ли е трудно сваленето. И преди съм слагал 5в40 обаче за почваше да го гори след 5000км до преди грам. Колата Vw passat b5 1.9tdi 90
			
									
									- vlado_tonev
 - Мнения: 5497
 - Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
 - Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
 - Двигател: ALH 2000
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху 2000г сегменти
Пробвай първо да смениш клапана на картерните газове-PCV.
			
									
										
						- Водния дух1
 - Мнения: 3481
 - Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
 - Автомобил: Golf 3 variant
 - Двигател: 1Z
 - Местоположение: Русе
 
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху 2000г сегменти
И все пак-виж интеркулера да не е пълен с масло.
			
									
										
						- 
				Zdravko Zankov
 - VW експерт

 - Мнения: 13522
 - Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
 - Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
 - Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
 - Местоположение: Враца
 
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху 2000г сегменти
За смяна на сегменти не е необходимо да сваляш двигателя.
Махаш главата.
Картера на земята и си действаш.
			
									
										
						Махаш главата.
Картера на земята и си действаш.
- goppa
 - VW експерт

 - Мнения: 7988
 - Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
 - Автомобил: Seat Alhambra
 - Двигател: CFFB
 - Местоположение: Горна Оряховица
 
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху 2000г сегменти
На Пасат б5 картера се вади тегаво. Магарето пречи.
Първо провери евтините причини за голям разход. Клапана на картерната вентилация и маркучите към него.
			
									
										
						Първо провери евтините причини за голям разход. Клапана на картерната вентилация и маркучите към него.
- 
				Zdravko Zankov
 - VW експерт

 - Мнения: 13522
 - Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
 - Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
 - Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
 - Местоположение: Враца
 
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху 2000г сегменти
Гоппе,а двигателя по-лесно ли излиза?
			
									
										
						- 
				Sasho-1.9TDI-110
 - Мнения: 227
 - Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху 2000г сегменти
Клапана е сменен още като разбрах че гори масло. Свалях го надувах с уста отваря затваря отвсякъде. Маркучите на турбото съм си свалял няма масло. Меката връзка се смъква няма омасляване и там
			
									
										
						- 
				Sasho-1.9TDI-110
 - Мнения: 227
 - Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху 2000г сегменти
Именно заради махането на картера се чудя дали няма да по удобно двигателя да се махне
			
									
										
						- 
				Zdravko Zankov
 - VW експерт

 - Мнения: 13522
 - Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
 - Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
 - Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
 - Местоположение: Враца
 
- muns61
 - Мнения: 7965
 - Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pleven
 
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху 2000г сегменти
Моторът се повдига нагоре и се работи.
			
									
										
						- samo_pechka
 - Мнения: 9064
 - Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
 - Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
 - Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
 
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху 2000г сегменти
За вдигането-вдига се. Картера трудно се смъква. Не, че е невъзможно, трудно е и се затруднявам   допълнително. Вече предпочитам да увеся мотора и да охлабя магарето максимално, дори и да го махна  . Само трябва да се маркира към купето , че от надлъжното местене на самото магаре, се регулира  верт. наклон на колелетата. А ако по някаква причина е смъкната очиларката- направо вадя моторетката , заедно със скоростната . На изваден мотор , не си правя труда да го отделя от скоростната, освен ако не се налага по  някаква причина.
В друга тема съм го казвал, това с причината за разхода на маслото и вариант за решение.
Ако се смята, че е поради сегменти, да се промие мотора с добавка . Ако трябва - два пъти. Добавката да е на база детергенти!! Важно е! И понеже знам, че пак ще има препоръки и упреци да не се пробва това, че виж ще се скапе мотора допълнително.... се чудя дали въобще трябваше да се обаждам,
Спазвайте инструкцията към самата добавка , ползвайте на база детергенти , ползвайте качествена фирма. Ще се измият натрупаните лакови отлагания , депозити и т.н. мотора ще заработи другояче и разхода на маслото ще се промени. Вече ако са скапани сегменти, бутала , тогава ясно- шлайф, смяна и т.н.
			
									
										
						В друга тема съм го казвал, това с причината за разхода на маслото и вариант за решение.
Ако се смята, че е поради сегменти, да се промие мотора с добавка . Ако трябва - два пъти. Добавката да е на база детергенти!! Важно е! И понеже знам, че пак ще има препоръки и упреци да не се пробва това, че виж ще се скапе мотора допълнително.... се чудя дали въобще трябваше да се обаждам,
Спазвайте инструкцията към самата добавка , ползвайте на база детергенти , ползвайте качествена фирма. Ще се измият натрупаните лакови отлагания , депозити и т.н. мотора ще заработи другояче и разхода на маслото ще се промени. Вече ако са скапани сегменти, бутала , тогава ясно- шлайф, смяна и т.н.
- 
				Sasho-1.9TDI-110
 - Мнения: 227
 - Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху 2000г сегменти
Ем колега предполагам че не са скапани буталата и другите сегменти като цяло едва ли двигателя е скапан защото втора зима подред на -10,12 градуса нямам никакви проблеми с паленото пали си от четвърт. Което ме навежда на мисълта че има компресия
			
									
										
						- 
				Sstefaan84
 - Мнения: 410
 - Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху 2000г сегменти
Sasho-1.9TDI-110 написа:Ем колега предполагам че не са скапани буталата и другите сегменти като цяло едва ли двигателя е скапан защото втора зима подред на -10,12 градуса нямам никакви проблеми с паленото пали си от четвърт. Което ме навежда на мисълта че има компресия
Пробваи с промивка както ти е казал колегата отгоре. Провери си хубаво картерната вентилация ,пцв клапана и всички маркучи кам него, огледаи за течове(капак клапани,отдушника на блока трабата му се пука на фланеца и направо теча, семеринг,кулер),сложи хубаво масло 5в40 и си караи.
При мен на афн, също забелязвам спад и доливам,тече ми от едната шпилка на капака на клапаните, пцв-то смених с менте и за са карам.
- 
				Sasho-1.9TDI-110
 - Мнения: 227
 - Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Vw passat b5 1.9tdi 90 аху 2000г сегменти
Как да проверя картерната вентилация
			
									
										
						Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 49 госта