Здравейте колеги, интересувам се дали мога директно да наредя инсталацията на NZ-то към бушониерата и само да сменя някой релета ( и бушони евентуално ако трябва) но просто незнам кои.
Ако някой може да качи някоя друга снимка на бушониерата да видя как са релетата ще съм доста благодарен.
Другият въпрос е резервоара трябва ли да се сменя или само поплавъка с такъв с бензинова помпа.
ако имате някъкви препоръки ще се радвам да ги чуя



Преминаване от 1.3 HK към NZ Въпрос с окабеляването и резервоара
- stefan4o
- Мнения: 19322
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Преминаване от 1.3 HK към NZ Въпрос с окабеляването и резервоара
Като за начало - щом си с HK мотор, това значи, че заводски си с ЦЕ1 инсталация. NZ от какъв автомобил е свалена инсталацията му? Относно резервоара - ако NZ има подкачаваща помпа в резервоара се сменява цялата кошница, предполагам. Имай предвид, че инжекционите може да имат и т.нар. EVAP - което е всъщност система, която вкарва бензиновите изпарения от резервоара в горивния процес, а при твоята кола е твърде вероятно да нямаш (преди години имах Джета оригинално с HK мотор, там нямаше EVAP).
Каква е идеята да правиш тази гимнастика, ако не е тайна? С този дърт инжекцион няма да цъфнеш и да вържеш, ако това се надяваш
Каква е идеята да правиш тази гимнастика, ако не е тайна? С този дърт инжекцион няма да цъфнеш и да вържеш, ако това се надяваш

Последна промяна от stefan4o на Съб 13 апр 2019 12:35, променено общо 1 път.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Преминаване от 1.3 HK към NZ Въпрос с окабеляването и резервоара
Освен икономия на гориво, друго не виждам.
- stefan4o
- Мнения: 19322
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Преминаване от 1.3 HK към NZ Въпрос с окабеляването и резервоара
Откъде би дошла тази икономия на гориво?
- Данаил.Петров
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 15 мар 2016 23:08
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Преминаване от 1.3 HK към NZ Въпрос с окабеляването и резервоара
Целта на занятието е да работи на бензин и газ без много ядове а икономията не е приоритет частите са ми от стария голф а за изпаренията система дали има идея си нямам дори незнам дали ще е много важна
четох че за да го подкараш ти трябват 3 4 кабела и като гледам искате да ми кажете че трябва да съм с це2 табло за да набия буксите
четох че за да го подкараш ти трябват 3 4 кабела и като гледам искате да ми кажете че трябва да съм с це2 табло за да набия буксите
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Преминаване от 1.3 HK към NZ Въпрос с окабеляването и резервоара
Мен ако питаш направо си смени целия резервоар с такъв от голф 3.Барабар с помпата в него.Стават 1 към 1.
Само ще си добавиш и 3-тата тръбичка за бензиновите пари.
Аз съм със старата инсталация и бях с 1.3 МН.Сега съм с 2.0 2Е.Инжекциона му прилича много като твоя от 1.3.
За да го подкараш ти трябват 2-те релета за бензиновата помпа и това за кмпютъра.Останалото +/-,+от контакт и + от стартера които да изкараш до коша на мотора.И разбира се схема на ЕКУ-то по която ще работиш и ще знаеш кое да прекъснеш и навържеш.
Според мен не си заслужава играчката,но ти си знаеш
Само ще си добавиш и 3-тата тръбичка за бензиновите пари.
Аз съм със старата инсталация и бях с 1.3 МН.Сега съм с 2.0 2Е.Инжекциона му прилича много като твоя от 1.3.
За да го подкараш ти трябват 2-те релета за бензиновата помпа и това за кмпютъра.Останалото +/-,+от контакт и + от стартера които да изкараш до коша на мотора.И разбира се схема на ЕКУ-то по която ще работиш и ще знаеш кое да прекъснеш и навържеш.

Според мен не си заслужава играчката,но ти си знаеш

-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Вто 04 ное 2008 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: около Несебър
Re: Преминаване от 1.3 HK към NZ Въпрос с окабеляването и резервоара
Ето схема на този инжекцион
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: RumenMK2 и 78 госта