Забива някъде след 3000 оборота,пренадува и трябва постоянно да я гася и паля за да излезе от авариен режим,но това само по магистралата на 4-та 5-та в града мисля до сега в авариен не ми е влизал,дигна 2.3 бара без атмосферно по буустметър,гледам има голямо предварение и не знам да го пипам ли или да го оставя така,пали от четвърт.Направих 2 лога първия се получи това забиване ,а при втория нямаше нищо и турбината си наду нормално.Като цяло какво не и е наред да го правя да влезе в норми.Ту се наема ,ту не се наема не мога да я разбера,не харчи масло,понякога пропушва черно.Турбината е 1749ва от пд131 с 216-ки.Да не би чипа нещо да прави,не съм пипал колата от както я купих
			
									
									audi A4 B5 110 AFN - забива някъде след 3000 оборота, какво не и е добре ?
- JuStJPpLaYVJ
 - Мнения: 16
 - Регистриран на: Пет 13 окт 2017 21:06
 - Автомобил: AUDI A4 B5
 - Двигател: AFN 1998
 
- g-pavlov
 - Мнения: 157
 - Регистриран на: Пон 07 дек 2015 20:05
 - Автомобил: Volkswagen Golf
 - Двигател: ALH 2002
 
Re: audi A4 B5 110 AFN - забива някъде след 3000 оборота, какво не и е добре ?
Зацапана геометрия или съсипан актуатор и може да не се движи както трябва и от там да не отваря и затваря когато трябва самата геометрия и за това да пренадува.
			
									
										
						- 
				Sasho-1.9TDI-110
 - Мнения: 227
 - Регистриран на: Пон 11 дек 2017 7:23
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: audi A4 B5 110 AFN - забива някъде след 3000 оборота, какво не и е добре ?
Колега малко извън темата но колко коня и въртящ момент изкара след този ъпгрейд защото и аз се замислям за същия.
			
									
										
						- JuStJPpLaYVJ
 - Мнения: 16
 - Регистриран на: Пет 13 окт 2017 21:06
 - Автомобил: AUDI A4 B5
 - Двигател: AFN 1998
 
Re: audi A4 B5 110 AFN - забива някъде след 3000 оборота, какво не и е добре ?
155 със стоков кулер ,но за помпа не знам може и 11 да е,но малко вероятно
Някакъв начин да проверя актуатора ? Пробвах с пръст демек вдигнах лостчето което се захваща за палеца на геометрията и с пръсти го вдигнах нагоре към мембраната.Сложих пръст на щуцера отгоре и лостчето се върна ,но като си махнах пръста от щуцера лоса се върна още малко
			
									
										
						g-pavlov написа:Зацапана геометрия или съсипан актуатор и може да не се движи както трябва и от там да не отваря и затваря когато трябва самата геометрия и за това да пренадува.
Някакъв начин да проверя актуатора ? Пробвах с пръст демек вдигнах лостчето което се захваща за палеца на геометрията и с пръсти го вдигнах нагоре към мембраната.Сложих пръст на щуцера отгоре и лостчето се върна ,но като си махнах пръста от щуцера лоса се върна още малко
- 
				kukata_pasat
 - Мнения: 988
 - Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
 - Автомобил: АУДИ А4 Б6
 - Двигател: AVF
 - Местоположение: Плевен
 
Re: audi A4 B5 110 AFN - забива някъде след 3000 оборота, какво не и е добре ?
С маркуче за вакум можеш да провериш хода на актуатора и дали менбраната му е здрава ето виж тук как https://www.youtube.com/watch?v=z8CUhM7o-1E 
Ако имаш скъсан вакум актуатора ще се движи така https://www.youtube.com/watch?v=z8CUhM7o-1E
При зацапана геометрия ще се движи толова https://www.youtube.com/watch?v=z8CUhM7o-1E
В нормално положение трябва да се движи така https://www.youtube.com/watch?v=n92tL6g5Y4k
Направи един видеоклип с телефона и ще си дадеш отговори спрямо клипа ти на кой от четирте които и пуснах ще прилича,и моите са снимани на Пасат АФН
			
									
										
						Ако имаш скъсан вакум актуатора ще се движи така https://www.youtube.com/watch?v=z8CUhM7o-1E
При зацапана геометрия ще се движи толова https://www.youtube.com/watch?v=z8CUhM7o-1E
В нормално положение трябва да се движи така https://www.youtube.com/watch?v=n92tL6g5Y4k
Направи един видеоклип с телефона и ще си дадеш отговори спрямо клипа ти на кой от четирте които и пуснах ще прилича,и моите са снимани на Пасат АФН
- JuStJPpLaYVJ
 - Мнения: 16
 - Регистриран на: Пет 13 окт 2017 21:06
 - Автомобил: AUDI A4 B5
 - Двигател: AFN 1998
 
Re: audi A4 B5 110 AFN - забива някъде след 3000 оборота, какво не и е добре ?
Добре много благодаря )
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от IvanMan на Пон 15 апр 2019 14:11, променено общо 1 път.
					
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!
			
										
						Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!
- goppa
 - VW експерт

 - Мнения: 7988
 - Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
 - Автомобил: Seat Alhambra
 - Двигател: CFFB
 - Местоположение: Горна Оряховица
 
Re: audi A4 B5 110 AFN - забива някъде след 3000 оборота, какво не и е добре ?
Направи лог на 11ти канал да се види дали надува отговаря на искания, и на 4ти канал да де види дали предварението отговаря на исканото.
			
									
										
						- 110afn
 - Мнения: 1908
 - Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
 - Автомобил: Audi A6
 - Двигател: AFN
 - Местоположение: Враца
 
Re: audi A4 B5 110 AFN - забива някъде след 3000 оборота, какво не и е добре ?
Компютъра твоя ли си е? Оборотите са като за напречен мотор
			
									
										
						- JuStJPpLaYVJ
 - Мнения: 16
 - Регистриран на: Пет 13 окт 2017 21:06
 - Автомобил: AUDI A4 B5
 - Двигател: AFN 1998
 
Re: audi A4 B5 110 AFN - забива някъде след 3000 оборота, какво не и е добре ?
goppa написа:Направи лог на 11ти канал да се види дали надува отговаря на искания, и на 4ти канал да де види дали предварението отговаря на исканото.
Окей ,утре ще проверя
110afn написа:Компютъра твоя ли си е? Оборотите са като за напречен мотор
Надлъжен афн ,а за компа си нямам никва представа,така съм я купил нищо не съм барал.Има ли начин да се разбере ?
				   							 				   
					Последна промяна от radotom на Вто 16 апр 2019 21:51, променено общо 2 пъти.
					
Причина: Писането на последователни постинги е силно нежелателно! Ако желаеш да допълниш нещо, използвай бутона 'Промени'
			
										
						Причина: Писането на последователни постинги е силно нежелателно! Ако желаеш да допълниш нещо, използвай бутона 'Промени'
- g-pavlov
 - Мнения: 157
 - Регистриран на: Пон 07 дек 2015 20:05
 - Автомобил: Volkswagen Golf
 - Двигател: ALH 2002
 
Re: audi A4 B5 110 AFN - забива някъде след 3000 оборота, какво не и е добре ?
Откачи мъркуча дето идва от актуатор и с уста създай вакум трябва да шава с не много силно усилие и после да си се връща до горе като пуснеш.
			
									
										
						- samo_pechka
 - Мнения: 9064
 - Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
 - Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
 - Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
 
Re: audi A4 B5 110 AFN - забива някъде след 3000 оборота, какво не и е добре ?
И на моя кола са така , 903, вдигнал съм ги нарочно. Така са по-слаби вибрациите. Щадят се и тампоните по окачването на мотора, ауспусите , същи и натоварването на фрайлуфната ролка на алтернатора. Поддържането на възможно ниски обороти е заради изисквания откъм екология .
			
									
										
						- JuStJPpLaYVJ
 - Мнения: 16
 - Регистриран на: Пет 13 окт 2017 21:06
 - Автомобил: AUDI A4 B5
 - Двигател: AFN 1998
 
- goppa
 - VW експерт

 - Мнения: 7988
 - Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
 - Автомобил: Seat Alhambra
 - Двигател: CFFB
 - Местоположение: Горна Оряховица
 
Re: audi A4 B5 110 AFN - забива някъде след 3000 оборота, какво не и е добре ?
Навярно ти задържа актуатора. Или е позацапана геометрията.
			
									
										
						- JuStJPpLaYVJ
 - Мнения: 16
 - Регистриран на: Пет 13 окт 2017 21:06
 - Автомобил: AUDI A4 B5
 - Двигател: AFN 1998
 
Re: audi A4 B5 110 AFN - забива някъде след 3000 оборота, какво не и е добре ?
Геометрията е чиста , с ръка я движа от-до ,а за актуатора все още не съм сиг,защото не мога да преценя дали така трябва да се движи лостчето.Тя турбината спря да пренадува след логовете -_- сиг се е отпушила или нещо .....Сега само предварението ме интересува дали да го давам на закъснение ,да е под зелената линия и дали ще бяга повече.
			
									
										
						Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 82 госта