Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Цвета Urano grey ли е ?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Не знам как се казва цвета, кода му е 5к , по резултатите от google за Urano grey мисля , че е същия да
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Highline решетки в бронята, пиано лак, с пълен набор хром лайстни

- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Хм , на В7-цата ми бронята изглеждаше по същият начин, само дето имаше и парктроници , а беше Comfortline ?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Passat има толкова много комбинации, че нямат край.
Trendline - трябва да е с матово черни структурни решетки с хром само около халогена и черна долна лайстна

Comfortline - трябва да е с матово черни структурни решетки с хром около халогена и хром долна лайстна

Highline - трябва да е с черен пиано лак решетки с хром около халогена, хром долна лайстна и хром една от тънките лайстни на средната решетка , която продължава с две къси хром ластнички в лява и дясна решетка. Като горната лайстна на средната решетка е отделен детайл и също е пиано лак.

Решетката с емблемата скоро разбрах, че също я има в няколко различни варианта :)

Trendline - трябва да е с матово черни структурни решетки с хром само около халогена и черна долна лайстна

Comfortline - трябва да е с матово черни структурни решетки с хром около халогена и хром долна лайстна

Highline - трябва да е с черен пиано лак решетки с хром около халогена, хром долна лайстна и хром една от тънките лайстни на средната решетка , която продължава с две къси хром ластнички в лява и дясна решетка. Като горната лайстна на средната решетка е отделен детайл и също е пиано лак.

Решетката с емблемата скоро разбрах, че също я има в няколко различни варианта :)

- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
моята беше като тази с хубавите фарове
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
ако пазиш рамата мога да ти кажа по рама с тях ли е била :)
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
нямам я под ръка, но не са добавяни в последствие.
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:01
- Автомобил: Passat b7 2013 DSG 140ps
- Двигател:
- Местоположение: Свети Влас
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Като на последната снимка, съм виждал 2 пъти от далече и при разминаване.. Мислех, че нарочно са си махнали две от хром лайсните в средата. Даже оня ден и аз залепих две парчета изолирбанд върху тях за една снимка, за да преценя дали ми харесва повече, но Не. В алито съм срещал карбон лепенки за цялата решетка.
- alpinab
- Мнения: 651
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Тази с двете лайсни е нещо като орязана версия на трендлайна. Виждал съм нарочно черно матирани хромови лайсни на тази решетка, мно зле. Те руснаците отдавна са го казали: “На вкус и цвет, таварищей нет”
@Ки-хот, миграцията към хай-лайн предна броня с афтърмаркет части ли я постигна? Добре се е получила.
П.с. Изглежда тенденцията тези години е традиционно хромираните части да са пиано черно лак. Не само
във ВАГ. Дори по някой он-лайн конфигуратори горното се доплаща спрямо версията хром пакет. Аз съм си олдскул и хрома ми е по на сърце.
@Ки-хот, миграцията към хай-лайн предна броня с афтърмаркет части ли я постигна? Добре се е получила.
П.с. Изглежда тенденцията тези години е традиционно хромираните части да са пиано черно лак. Не само
във ВАГ. Дори по някой он-лайн конфигуратори горното се доплаща спрямо версията хром пакет. Аз съм си олдскул и хрома ми е по на сърце.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Оригинални са , няма афтърмаркет хайлайн за отпред. Задните са афтърмаркет лайстните
- alpinab
- Мнения: 651
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
И аз така си помислих. Обаче да намериш 2ра употреба читави и да ти ги продадат само тях без бронята си е сложна задача.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги,
от известно време се замислям за смяна на оригиналните крушки на фаровете на Б7 с "osram night breaker laser next generation", говоря за D3S. Доколкото разбирам това са по - новия модел на "osram night breaker unlimited" или..?
Има ли някой вече използвал тези крушки (някой от двата вида) и дали имат наистина по - добър перформанс... :)
Заслужава ли си да "олекна" с 300+ лв? :)
Благодаря!
от известно време се замислям за смяна на оригиналните крушки на фаровете на Б7 с "osram night breaker laser next generation", говоря за D3S. Доколкото разбирам това са по - новия модел на "osram night breaker unlimited" или..?
Има ли някой вече използвал тези крушки (някой от двата вида) и дали имат наистина по - добър перформанс... :)
Заслужава ли си да "олекна" с 300+ лв? :)
Благодаря!
- deodriver
- Мнения: 283
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
По-добра ксенонова крушка на пазара вероятно няма бих казал.Аутобилд правиха тест на ксенонови крушки и заключението беше,че Оsram Nightbeaker е най-доброто.
Дали ще усетиш разлика и дали си заслужава,зависи.Ако твоите крушки не са сменяни скоро и вероятно е намаляла силата им на светене,ще останеш очарован.Ако са нови,разликата ще е малка.Аз моите ги чакам да променят цвета или изгорят,иначе не барам.Оригиналта крушка си е оригинална.
П.П Да дам и един съвет на всички,които ще сменят крушки.Свалите ли капачето отзад на фара,обърнете уплътнението му,за да не се чудите от къде ви влиза влага после.Тънък момент е това и много хора го изпускат,но е важно за по-добрата херметизация на фара.Заради такова нещо на един близък приятел стигнахме до рециклиране на фаровете на А6 4F.Не е лошо и малко грес да се сложи на уплътненеито.
Дали ще усетиш разлика и дали си заслужава,зависи.Ако твоите крушки не са сменяни скоро и вероятно е намаляла силата им на светене,ще останеш очарован.Ако са нови,разликата ще е малка.Аз моите ги чакам да променят цвета или изгорят,иначе не барам.Оригиналта крушка си е оригинална.
П.П Да дам и един съвет на всички,които ще сменят крушки.Свалите ли капачето отзад на фара,обърнете уплътнението му,за да не се чудите от къде ви влиза влага после.Тънък момент е това и много хора го изпускат,но е важно за по-добрата херметизация на фара.Заради такова нещо на един близък приятел стигнахме до рециклиране на фаровете на А6 4F.Не е лошо и малко грес да се сложи на уплътненеито.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта