
Ще започна да описвам какво съм правил и обмислям да направя. Предполагам и не само аз разбира се

netizen написа:Още с първите пробни шофирания на В8 ми се виждаше доста лагава колата. Бях свикнал на доста по-адекватна реакция, особено след ремапнат В7, който беше заводски 177 коня. Та решението на този "проблем" е да се прекодира колко адекватно да се възприема натискането на педала на газта - резултата е доста по-жива реакция на колата.
Control Module 44 Power Steering
- Security Access Code 19249
- Adaptation
- Избира се Switching Driving Profile
в оригинал е Gradual, Controlled by time , сменя се на Directly Controlled threshold Value.
netizen написа:Да, различно е. При MQB е по-добре да се прави адаптация, вместо дълго кодиране където е възможно.
astragt написа:При спряла кола като отпусна спирачката и веднага сама вдига оборотите до към 1000, същото е и при аутохолд съвсем леко подавам газ, колата леко тръгва след, което вдига оборотите до към 1000 и чувствот е за малко "нервно" поведение при тръгни-спри цикъл. Също при спиране до покой ако леко намаля спирачното усилие в края за да спре плавно колата пак се опитва да вдигне оборотите. На място ако съм спрял при съвсем леко натиснат педал на спирачката оборотите отиват на 1000, ако натисна по-дълбоко/силно си падат на 750, леко ако намаля усилието /колата не тръгва, в покой е/ пак отиват на 1000, все едно се подготвя за тръгване с леко форсиране, ама малко ме дразни при лежерно каране. При б7-цата ми не е така. Идея ?! :)
gadnyara написа:Моята B7 точно така се държи... Мисля, че е от алгоритъма на DSG.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта