Здравейте,
От скоро колата започна да прави следния проблем. Докато пътувам на дълъг път, колата започва да придръпва все едно не й стига гориво.
Това става като карам на газ, но забелязах, че и разхода се вдига и на двете горива, само дето на бензин не се тресе, но разхода е висок (22л моментен).
Чека светна и странно за цилиндър misfire при положение, че свещи и кабели са сменени преди една седмица. Имаше и още грешки.
P0302 - Cylinder 2 misfire detected
P0172 - System too rich
P0171 - System too lean
P0134 - O2 Sensor no activity detected (Bank 1)
P01FF - ???
Какъв може да е проблема защото не се трае вече...



VW Bora 2.0 AQY Придръпване на дълъг път
- stefan4o
- Мнения: 19322
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Bora 2.0 AQY Придръпване на дълъг път
Посетете читав сервиз, за да ви разрешат проблема, колега. Ако посочите от кой град/село сте, може да ви се препоръча.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VW Bora 2.0 AQY Придръпване на дълъг път
Май прави твърде богата смес.Може да е от дефектирала л.сонда,темп датчик лъжещ ЕКУ-то че мотора е студен и други.
Тогава се получава точно такова придърпване .Хубаво е да се закачи на диагностика от човек който само с това се занимава,а не който разбира от всичко,че тогава риска да сменяш здраво с ново е голям
Тогава се получава точно такова придърпване .Хубаво е да се закачи на диагностика от човек който само с това се занимава,а не който разбира от всичко,че тогава риска да сменяш здраво с ново е голям

-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW Bora 2.0 AQY Придръпване на дълъг път
Само на втори цилиндър ли записва грешка?
Кабели и свещи добре,но ако бобината е тръгнала?
Смята,че първата сонда си е заминала/заминава.
Бедна/богата смес идва от сондата,или лоша настройка на АГУ.
Сондата трябва да "играе" като показания. Доста енергично.
Кабели и свещи добре,но ако бобината е тръгнала?
Смята,че първата сонда си е заминала/заминава.
Бедна/богата смес идва от сондата,или лоша настройка на АГУ.
Сондата трябва да "играе" като показания. Доста енергично.
Re: VW Bora 2.0 AQY Придръпване на дълъг път
Бобината също е сменяна. Мисля, че е ламбда сондата. Другата седмица ще ходи на сервиз за газови и отделно ще се провери самата сонда.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Bora 2.0 AQY Придръпване на дълъг път
При мисфайър, може да набие всички останали грешки.
Каквото ти каза Здравко - кабели и свещи. Хвани и размени, каквото можеш.
Почти съм сигурен, че грешката ще се премести на цилиндъра, където си ги сложил.
Започваш да комбинираш, докато разбереш точно кое е. Залагам на свещ.
Газта е по-чувствителна на кофти искра, затова там повече усещаш проблемът.
Каквото ти каза Здравко - кабели и свещи. Хвани и размени, каквото можеш.
Почти съм сигурен, че грешката ще се премести на цилиндъра, където си ги сложил.
Започваш да комбинираш, докато разбереш точно кое е. Залагам на свещ.
Газта е по-чувствителна на кофти искра, затова там повече усещаш проблемът.
-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW Bora 2.0 AQY Придръпване на дълъг път
Сонда е.
На 99%.
Кабели не може да размени.
Втори не стига до първи, четвърти до трети,и така.
Ако пази старите кабели може да експериментира.
Но с тоя смукателен колектор....
Тънки пръсти трябва.
На 99%.
Кабели не може да размени.
Втори не стига до първи, четвърти до трети,и така.
Ако пази старите кабели може да експериментира.
Но с тоя смукателен колектор....
Тънки пръсти трябва.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Bora 2.0 AQY Придръпване на дълъг път
Как си обясняваш със сондата мисфайър?
Питам сериозно - може да изпускам нещо
Питам сериозно - може да изпускам нещо
-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW Bora 2.0 AQY Придръпване на дълъг път
Сериозно,и аз не мога да кажа.
Тоя мотор уж е прост като боб,ма не баш.
Не е гаранция,че не е избил кабел.
Но първо сондата бих погледнал.
И ТРИМ времето
Тоя мотор уж е прост като боб,ма не баш.
Не е гаранция,че не е избил кабел.
Но първо сондата бих погледнал.
И ТРИМ времето
- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Bora 2.0 AQY Придръпване на дълъг път
Моя опит с подобни грешки е, че колкото повече грешки изкара, толкова по-голяма/малка тъпотия е.
За грешки в сондата, компа е 'готов'. Няма да се шашне. Ще му набие една, макс две.
Една дефектна свещ (все пак са сменени и започва проблемът - няма случайности), ще шашне компа. Ту ще пробва да набие повече гориво, ту ще вкарва малко. Ще опита да коригира, но винаги сондата ще отчита пак грешка, защото няма кой да запали тоя цилиндър. Компа не може да разбере защо. Накрая решава, че и сондата е умряла
Принципно информацията, че има мисфайър е по-надеждна от тази за сонди. Или е гориво (тук има и газ) или ток. Е може други неща (датчик колянов вал, бобина - зависи как мери мисфайър), но като цяло се почва от тях.
За грешки в сондата, компа е 'готов'. Няма да се шашне. Ще му набие една, макс две.
Една дефектна свещ (все пак са сменени и започва проблемът - няма случайности), ще шашне компа. Ту ще пробва да набие повече гориво, ту ще вкарва малко. Ще опита да коригира, но винаги сондата ще отчита пак грешка, защото няма кой да запали тоя цилиндър. Компа не може да разбере защо. Накрая решава, че и сондата е умряла
Принципно информацията, че има мисфайър е по-надеждна от тази за сонди. Или е гориво (тук има и газ) или ток. Е може други неща (датчик колянов вал, бобина - зависи как мери мисфайър), но като цяло се почва от тях.
-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW Bora 2.0 AQY Придръпване на дълъг път
Разсъждаваме,да отиде колегата,да провери нещата,и да напише.
Re: VW Bora 2.0 AQY Придръпване на дълъг път
Здравейте,
Ъпдейт по проблема. От време на време при 3000 оборота се чува много резонансен звук, все едно на тенекия.
Оказа се, че катализатора се раздробил вътре и ще се наложи смяна.
Относно ламбда сондата, през седмицата ще се кара на газаджия за настройка на газовата и проверка.
Ъпдейт по проблема. От време на време при 3000 оборота се чува много резонансен звук, все едно на тенекия.
Оказа се, че катализатора се раздробил вътре и ще се наложи смяна.
Относно ламбда сондата, през седмицата ще се кара на газаджия за настройка на газовата и проверка.
Re: VW Bora 2.0 AQY Придръпване на дълъг път
Здравейте,
Проблема е решен. На редуктора на газовата има едно гумено платно, което се беше скъсало и оттам вкарва газ във вакуума. В следствие на което, колата започва да се дави и да пали трудно.
Ходих вчера в сервиз за газови да сменят платното и да направят настройка на газовата. Резонансния звук при 3000 оборота се чува от пластмасата на дроселовата клапа където минава жилото.
Не е проблем, просто е дразнещо, но основния проблем се реши.
Проблема е решен. На редуктора на газовата има едно гумено платно, което се беше скъсало и оттам вкарва газ във вакуума. В следствие на което, колата започва да се дави и да пали трудно.
Ходих вчера в сервиз за газови да сменят платното и да направят настройка на газовата. Резонансния звук при 3000 оборота се чува от пластмасата на дроселовата клапа където минава жилото.
Не е проблем, просто е дразнещо, но основния проблем се реши.
-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW Bora 2.0 AQY Придръпване на дълъг път
Не беше споменал,че палиш трудно.
И това трудно палене сигурно е било като покараш,спреш,и след 15-20 минути тръгваш да палиш.
А след дълъг престой пали лесно.
И това трудно палене сигурно е било като покараш,спреш,и след 15-20 минути тръгваш да палиш.
А след дълъг престой пали лесно.
Re: VW Bora 2.0 AQY Придръпване на дълъг път
Остана проблема с резонансния шум от дроселовата клапа. Появява се на около 3000 оборота. Чува се като жужене.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Angel_ и 83 госта