End of the year update. За идващия сезон 2021 джантите бяха заменени с подобни Silver Cut 3SDM 0.01, стоповете с Magneti Pirelli и от известно време фаровете с Bosch който премина пълно рециклиране и в комбинация от лед крушки за дългите резултата на пътя е брутален. Един два пъти ми гърмяха баласти понеже са стари но се случва. Доста промених концепцията и много ми хареса как стана.
![Изображение](https://i.imgur.com/Pr0I3ym.jpg)
![Изображение](https://i.imgur.com/u0XSOqX.jpg)
![Изображение](https://i.imgur.com/et1crcj.jpg)
Колата вече е близо 250 коня на мотор с GTB2056VL турбина с водно охлаждане, напълно рециклирана с нови части от ядрото до вала на геометрията и топлата част, наредена с фланци към колектора и даунпайпа и генерация на 76. Използван е "обратен колектор" от пасат 131 с цел по-къси турбо пътища и резултата е налице. Наскоро елиминирах и някой силиконови колена като ги заменихме със заварки за да елиминираме още загуби.
Мотора е след основен ремонт и вече няма нищо общо с AJM. След нова гарнитурата на главата и болтове от ARL за главата купих цялата инсталация с релета и фланец за допълнителни свещи за антифриза от ARL. След интервенции с ваг ком и промяна на някой карти, системата започва да загрява антифриза веднага и изключва като стигне 80 градуса. Резултата е супер бързо загряване на TDI-то, което разбира се няма EGR дори и през зимата! Алтернатора беше сменен с 120 амперов да държи на натоварването както и новата музика която е към 600 вата RMS.
Ще се търси по-голямо гърне че това в момента ми малее. Дюзите са AL като даже не са изтаванени, след месец два като оправя някой дреболии предстой посещение на дино стенд. Предната броня беше заменена с SRS текова в която едва побрах кулера с 300 мъки.
По окачването успях да сложа дълго търсената задна разпънка, резултата на пътя с комбинация с KW-то и полиуретановите тампони и предната разпънка е брутална. Колата е залепена за пътя дори и с кофти гуми и съм влизал в завой със скорост с която не съм имал смелост да вляза преди. Най-стабилната кола на предно която някога съм карал. Опълчих се че даже и наказах жестоко някой коли с доста повече коне от мойте в гонки различни от това да караш направо .
За 2021 предстой повдигане на мотора, монтаж на хибриден стоманен картер и да се разкара металната кора отдолу която само загрява ненужно колата при висок load, ColorMFA табло с брутална подсветка и стрелки от 6ца GTI, мултимедия която още избирам и други изненади.
И поредното постижение за голфа - вече е на календар :)
![Изображение](https://i.imgur.com/bCwz3DO.jpg)
![Изображение](https://i.imgur.com/NRooRSq.jpg)