Днес изтръгнах генерацията, на мястото на катализатора заварихме една тръба със същия диаметър и съм махнал отзад гърнето..
Звукът си е приличен, колата върви добре, не откривам някаква разлика спрямо преди, но съм доволен от резултата.

Та, четох из форума и в много от темите се пишеше, че дизелите (помпа-дюза), хвърляли турбини след като се изправи генерацията,
но никъде не открих някакви логични тези по този въпрос - Какво?! Защо? Как?

Ще бъда благодарен, ако някой ми обясни, какво конкретно става и защо се чупи турбото, ако въобще
това е вярно...
Другият ми въпрос е, ако с времето ми писне и много ми надува главата, какво бихте ми препоръчали, някакво крайно гърне или резонатор да сложа?
За крайните гърнета съм леко скептично настроен, при дизелите не съм сигурен дали въобще ще има някаква съществена промяна в звука, по-скоро съм повече
за резонатора.
Благодаря на всички изказали мнение по въпроса!
