Ко, ко, я пак, че не стоплих нещо...
Danny boy написа:Нещо си в грешка,топлообменника върху горивния филтър служи за олхлаждане на нафтата отиваща в резервоара а не да я топли.
Като си го изваждал вакума си хранил дюзите с прегрята нафта.
Хубаво е преди да се пише да се изяснява как едно нещо работи,че така бъркаме колегите.
Тук с топлообменника охлаждаме нафтата...
(входящата от резервоара на около 30 градуса с помоща на антифриза, който е на около 90 градуса...)Danny boy написа:Има отделен радиатор под десния фар с ел.помпа в отделен кръг от охл.система ва колата.
Клапанът (наречен още кран)затваря(отделя)тази кръг от общата охл.система .
При запален двигател-създадения вакум от вакуумпомпата дърпа лосчето на клапана и отделя системата автономно.При загасяне вакуума ичезва и пружина вътре в клапана го
отваря и обединява системите.
Кагато темп. на горивото стане над определени градуси-примерно 75-80 ,ел помпата се включва и започва да върти антифриз през радиаторчето под десния фар, което се обдухва от насрещната струя ,през топлообменника през който циркулира и нафта като по този начин отнема от температурата и.
Тук вече се появява истинския радиатор за охлаждане на обратното гориво към резервора...
Danny boy написа:само затапи с едно болтче маркуча за вакуум като го извадиш от клапана и го остави така.
Вакуум привода- черния на клапана се вади като се раздели удължението(черното) му от лостчето но самия клапан (бялото лостче-щтрактнати са едно в друго)и се завърти(на байонетен цокъл е).
Като ги разделиш,черния макуум привод на боклука щото е пробит вътре а бялото лостче на клапана бутни с пръстче да стои ногоре.
Така клапана е постоянно затворен и кръга за охлаждане на дюзите е функционален.
Никакъв байпас не се прави.Ако беше близо до мен за 5мин. щях да ти го направя.
Тук вече затапваме вакуума към топлообменника за да не топлим излишно входящото гориво от резервоара...
Не мога да го схвана тва... май наистина съм голям тъпанар...