Здравейте, колеги.
Отскоро карам VW Golf 5 1.6 MPI с газов инжекцион (102 коня, буквите на двигателя са BSE). Искам само да ви попитам нормално ли е при ускорение педала на газта да е натиснат почти до долу (на повече от 80%) или има някакъв проблем. Ако го натискам по-малко ускорението просто не се случва или е изключително бавно. Не ми трябва да се изстрелва, а просто да потегля нормално, не съм състезател, досега съм карал 1.6 моно (72 коня).
Има ли колеги от Пловдив с този двигател, които да имат по-голям опит с колата. Може да се срещнем да сравним дали и с тяхните коли е така, или да търся някъде евентуално проблем - дроселова клапа, педал на газта или друго. Грешки компютъра не записва на бензин, само на газ записва някаква грешка след 300-400 км. (казаха ми, че е заради газта), катализатора е махнат, при диагностика всеки казва, че колата е перфектна.
Нов съм във форума и ако темата е в грешен раздел се извинявам и нека модераторите я преместят на точното място.
Благодаря ви предварително.
Голф 5 1.6 BSE дайте съвет има ли проблем?
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 5 1.6 BSE дайте съвет има ли проблем?
тази кола кола с този двигател е доста мудна според мен нямаш проблем
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 29 май 2019 7:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 1.6 BSE дайте съвет има ли проблем?
Аз знам, че не е самолет колата и не очаквам да се изстрелва като такъв, но ми е странно защо трябва да е толкова силно натиснат педала на газта, а колата си ускорява в рамките на нормалното, и затова се чудя да няма някакъв проблем.
Ако има колеги от Пловдив с подобен Голф и повече опит с този двигател, нека пишат (може и на лично) да се видим, може да покарат колата и да си кажат мнението дали това поведение е нормално.
Ако има колеги от Пловдив с подобен Голф и повече опит с този двигател, нека пишат (може и на лично) да се видим, може да покарат колата и да си кажат мнението дали това поведение е нормално.
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 5 1.6 BSE дайте съвет има ли проблем?
на бензин и газ еднакво ли върви
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
- Автомобил: vw golf mk5 2006
- Двигател: 1_6i BSE
- Местоположение: София
Re: Голф 5 1.6 BSE дайте съвет има ли проблем?
Дали е нормално незнам,но и при мен е така.....
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 29 май 2019 7:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 1.6 BSE дайте съвет има ли проблем?
Абсолютно еднакво върви и на газ, и на бензин. На газ имаше проблем, но оправиха настройките и сега работи еднакво и на газ, и на бензин.
Ако не давам газ колата при потегляне леко все едно прекъсва, същото е положението и при смяна на скорости - ако се натисне повече педала на газта се получава плавно превключване, иначе пак леко прекъсва и тогава започва да наема, но не го прави всеки път. Свещи, кабели, бобина са сменени още в началото.
Колега, а при теб има ли го този симптом.
При потегляне на първа предавка от спряло положение, без да се подава газ, на полусъединител при зацепването оборотите от 850 падат до към 400-500 и след това се вдигат на 1200-1300 и се получава ефект на придърване. Като този ефект не се наблюдава всеки път.
Досега съм карал 1.6 моноинжекцион и там го няма това нещо. Най-неприятно е, че при паркиране назад не подавам газ и почти всеки път я гася.
Ако не давам газ колата при потегляне леко все едно прекъсва, същото е положението и при смяна на скорости - ако се натисне повече педала на газта се получава плавно превключване, иначе пак леко прекъсва и тогава започва да наема, но не го прави всеки път. Свещи, кабели, бобина са сменени още в началото.
nikname написа:Дали е нормално незнам,но и при мен е така.....
Колега, а при теб има ли го този симптом.
При потегляне на първа предавка от спряло положение, без да се подава газ, на полусъединител при зацепването оборотите от 850 падат до към 400-500 и след това се вдигат на 1200-1300 и се получава ефект на придърване. Като този ефект не се наблюдава всеки път.
Досега съм карал 1.6 моноинжекцион и там го няма това нещо. Най-неприятно е, че при паркиране назад не подавам газ и почти всеки път я гася.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 5 1.6 BSE дайте съвет има ли проблем?
Свикнал си на друг тип двигател. Затова ти е странно с този. Почти бях сигурен, че предната ти кола е била 8-клапанова.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 29 май 2019 7:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 1.6 BSE дайте съвет има ли проблем?
Да, май това ще се окаже причината, защото в началото ми беше още по-некомфортно, но сега постепенно започвам да свиквам.
А какво мислите за тези устройства тип PedalBox (https://www.youtube.com/watch?v=31zjsyKO60w). Има ли смисъл от такова нещо?
Някой пробвал ли го е и дали си заслужава инвестицията в нещо подобно?
А какво мислите за тези устройства тип PedalBox (https://www.youtube.com/watch?v=31zjsyKO60w). Има ли смисъл от такова нещо?
Някой пробвал ли го е и дали си заслужава инвестицията в нещо подобно?
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 5 1.6 BSE дайте съвет има ли проблем?
няма смисъл от такива тунинги този мотор силата му не във вървежа
- edisonov
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
- Автомобил: VW Golf 8 Variant
- Двигател: 2025
- Местоположение: София
Re: Голф 5 1.6 BSE дайте съвет има ли проблем?
stefan4o написа:Свикнал си на друг тип двигател. Затова ти е странно с този. Почти бях сигурен, че предната ти кола е била 8-клапанова.
Само където и BSE е 8 клапана, а не 16 ако това имаш в предвид.
Имам Шкода Октавия със същия мотор и като цяло си е слабичък мотор особено за моето купе(комби). Имам и Голф 3 АФТ 1,6 почти същите коне(101) и не намирам особена разлика във вървенето или симптомите които се описват по-горе. А Голфа-а ми е доста по лек, но пък и доста по стар и на много повече километри. Като цяло този мотор се взима да се кара на газ и да се возиш евтино, като правиш компромис с вървенето за сметка на икономията.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 29 май 2019 7:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 1.6 BSE дайте съвет има ли проблем?
OK, ясно, разбрах. Просто ми потвърдихте това, което мислех и аз.
Мотора не ми се струва слаб, не е това, което намеквам. Просто имам чувството, че не всеки път реагира по един и същи начин.
Ако все пак има някой колега с подобен двигател от Пловдив, нека пише на лично.
П.С.: Темата може да се заключи или изтрие, надали ще е полезна за някой ;)
Мотора не ми се струва слаб, не е това, което намеквам. Просто имам чувството, че не всеки път реагира по един и същи начин.
Ако все пак има някой колега с подобен двигател от Пловдив, нека пише на лично.
П.С.: Темата може да се заключи или изтрие, надали ще е полезна за някой ;)
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 5 1.6 BSE дайте съвет има ли проблем?
Да, грешката е моя. Не бях се заглеждал в тази подробност, просто не допусках, че има мотори с по два клапана на цилиндър при това поколение Голф.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 5 1.6 BSE дайте съвет има ли проблем?
На 800-850 об, малко трудно се тръгва освен ако не си на надолнище. Я потренирай на 1000 и нагоре, а що не и на 5-6х!!
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 29 май 2019 7:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 1.6 BSE дайте съвет има ли проблем?
lubo_Y10 написа:На 800-850 об, малко трудно се тръгва освен ако не си на надолнище. Я потренирай на 1000 и нагоре, а що не и на 5-6х!!
ОК.

Re: Голф 5 1.6 BSE дайте съвет има ли проблем?
заради еко шашми и евро5 този мотор държи на място много ниски обороти. около 650. може и да претриса леко. В движение празните обороти са около 800-900. С повечко газ тръгва нормално и като е в обороти върви. Скоростите са добре оразмерени за мощността.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 71 госта