Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- VasilStoichkov
- Мнения: 158
- Регистриран на: Съб 30 мар 2019 14:53
- Автомобил: Passat B7 Variant 4motion 177hp
- Двигател: CFGC
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Тука netizen е много прав, аз днес си се чудех на това нещо.... Как може ние тука в БГ видиш ли да сменим всичко по колата на 1/3 от времето, километрите, годините, износването, употребата и какви ли не терминологи от това което производителя е заложил, само колите ги караме по 10-15 години и искаме още толкова да ги караме.... Хора стига глупости, ако пише 90хил км смени го с ОЕМ за 100лв, а не с турски боклук за 20-30 лв на всеки 10-15-20 хил км.... То пак ти стъпва на тези пари, че и по скъпо даже.
- angel.angelov13
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 17 яну 2019 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Чак ходих до колата за сервизната книжка заради тоз филтър
Да, сменя се на всеки 60к км. но само на Поло и Туарег.
На всеки 90к км се сменя на Пасата според предписанието.
Има и предписание да се сменя филтъра на всеки 30к км при дизели, ако мотора не покрива ЕN 590 стандарта.
Прилагам снимка:

Да, сменя се на всеки 60к км. но само на Поло и Туарег.
На всеки 90к км се сменя на Пасата според предписанието.
Има и предписание да се сменя филтъра на всеки 30к км при дизели, ако мотора не покрива ЕN 590 стандарта.
Прилагам снимка:
- kijelmi
- Мнения: 117
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 13:13
- Автомобил: Passat R-Line BiTDI
- Двигател: CUAA 2020
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
На колко км сменяте ангенажа? Досега съм срещал информация за смяна на 60, 65, 90, 210 хиляди или 5 години което настъпи първо.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
angel.angelov13 написа:Има и предписание да се сменя филтъра на всеки 30к км при дизели, ако мотора не покрива ЕN 590 стандарта.
Точно за това говорим. Само едно уточнение - "ако дизеловото гориво не покрива EN590 стандарта". Ако някой ми гарантира, че горивото което зареждам от нормалните бензиностанции тук отговаря на този стандарт, и аз ще го сменям филтъра на 90к. Ако видите такъв филтър, с нашите горива, на само 30-35к , ще се уплашите. И няма значение ОЕМ или афтърмаркет е филтъра.
Също така и не сменям масло на 30к, а на 10-15к, въпреки че е long life масло,и двигателят е предвиден за такова, защото след тези километри, въпреки че нивото не пада и милиметър, започва да става на вода. Сега, на какво се дължи това, че long life-а не може да си изкара 30-те хил., оставям на всеки сам да си отговори.

Пак казвам, ако се кара в Германия или някоя друга държава със строг контрол на горивата, тези 90к може би са съвсем нормални, но не и тук.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги, впрочем нормално ли е DSG на Alltrack да трэгва малко по-бързо като се смени на D или R? Да не потегля бавно като кутия с хидротрансформатор? Няма удари или тресене
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Нормално е, леко нервно е поведението на DSG, особено сравнено с хидро.
- angel.angelov13
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 17 яну 2019 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз преди Пасатора имах Х5 е53 автомат и на R обръщаше веднага. При DSG-то има някакво леко забавяне при превключването, от порядъка на секунда, което мене лично адски ме дразни особено като паркирам и бързам. Нормално ли е да забавя леко превключването от D на R? Моя Пасат си е нормален 140 коньов варел.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
На какви км е колата? Мисля, че това е признак на поизносени съединители.
- angel.angelov13
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 17 яну 2019 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
На 144к в момента. Само от D на R има забавяне. И аз си мислех за съединител, ама няма никакви други странности. А кутията е била обслужена на 120к. Щели са да го сменят ако е бил за смяна според мен.
- stanlley
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 01 окт 2015 13:48
- Автомобил: VW Passat 6 Skoda Superb
- Двигател: CBAB 2010 AVF 2005
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
angel.angelov13 написа:На 144к в момента. Само от D на R има забавяне. И аз си мислех за съединител, ама няма никакви други странности. А кутията е била обслужена на 120к. Щели са да го сменят ако е бил за смяна според мен.
И при моя Пасатор има забавяне от D на R, най -добре се усеща ако трябва да направя обратен завои на тясна улица. Хидротрансформатора реагираше по-бързо. Другото забавяне е при кикдаун - замисля се за секунда и после се изстрелва. Нямам други оплаквания от кутията, като ритаме, претрисане, шумове и т.н. При изключен Аутохолд и потегляне на баир, връща една педя назад и тогава потегля напред. Колата е втора ръка и не знам колко са истинските километри. Кутията е с ново масло и филтър на 2 месеца.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
То моя проблем не е като на колегата Ангел, да има забавяне, а по-скоро че по-бързо тръгва :) Включваш на D и тя вече се движи
- angel.angelov13
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 17 яну 2019 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Да, разбрах аз, че не сме точно на една вълна, но реших да направя включване, докато сме на тема DSG. Да допълня, че моя автомат тръгва плавно на D. Абе въобще няма никакви други замислянки ама това превключване на задна що толкоз му се чуди не ми е ясно. Само от D на R го има. Като минавам от R на D няма проблем. На P като я превключа на лек наклон мърда винаги с 1 педя макс ама то това май си е напълно нормално, защото и при други автомати съм го забелязвал.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Забелязали ли сте какъв знак има на капачката за резервоара отвътре ?
ето и една статия по въпроса за Bio Diesel , всеки да си сменя филтъра както му е кеф. Аз предпочитан на 10хил с останалите, свалям си и чашата на филтъра и си я измивам до сухо, до сега съм изхвърял само чисти филтри и не съм имал утайки. Зареждам само на лук ойл , чат пат сипвам бардал bdc но предпочитам да не сипвам добавки , че и това е записано в книгата на колата "да не се добавят каквито и да било добавки в горивото"
https://news.bg/economics/zapochva-smesvane-na-dizelovo-gorivo-s-biogoriva.html
ето и една статия по въпроса за Bio Diesel , всеки да си сменя филтъра както му е кеф. Аз предпочитан на 10хил с останалите, свалям си и чашата на филтъра и си я измивам до сухо, до сега съм изхвърял само чисти филтри и не съм имал утайки. Зареждам само на лук ойл , чат пат сипвам бардал bdc но предпочитам да не сипвам добавки , че и това е записано в книгата на колата "да не се добавят каквито и да било добавки в горивото"
https://news.bg/economics/zapochva-smesvane-na-dizelovo-gorivo-s-biogoriva.html
Последна промяна от DoH_KuXoT на Сря 12 юни 2019 9:32, променено общо 1 път.
- VasilStoichkov
- Мнения: 158
- Регистриран на: Съб 30 мар 2019 14:53
- Автомобил: Passat B7 Variant 4motion 177hp
- Двигател: CFGC
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Хммм, на моята май няма че не става за Био дизел, ако това е интересното в случая. Ще погледна и аз после
- angel.angelov13
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 17 яну 2019 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
И мойта не върви на слънчогледово олио :D
Пасатора ми не е блумоушън. Демек нямам Адблу.
Тези от вас които са с блумоушън знаят ли дали това се отразява някак на динамиката или всичко е Еко пародия?
Пасатора ми не е блумоушън. Демек нямам Адблу.
Тези от вас които са с блумоушън знаят ли дали това се отразява някак на динамиката или всичко е Еко пародия?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], pe6o__ и 45 госта