Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Вто 18 юни 2019 9:07


ГригорМихалков написа:Гумите си ги пише най често на капачката за зареждане, ако ли не на рамката на вратата. Обслужването много зависи какви части и къде ще ги сменяш. Няма смисъл от смяна на водна помпа, ако няма проблем с нея.


Едно от МНОГО важните неща за тези коли е, да им се смени водната помпа. Някъде около 5-тата година протичат.




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 18 юни 2019 9:22


Netasq написа:Кога точно се включва тази прословута "Старт-Стоп" система, вэпреги че както колегата е писал аз при палене я изключвам. Прави ми впечатление, че понякога се включва на загрял двигател, а понякога не. Като забравя да я изключа седи със забранена буква А.

Колата ще бъде обслужена само с оригинални части от Мишо, който си е тук в Бг :)


Основните са сложен колан, изправен акумулатор, да не си в регенерация, но както са ти казали параметрите са много. 99% от случаите на невключваща се старт стоп е акумулатор , който скоро рязко ще умре. Съветвам те да премериш пада на напрежение при сутрешно стартиране. Пада ли под 10 взимай нов AGM по спецификация.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 18 юни 2019 9:25


netizen написа:
ГригорМихалков написа:Гумите си ги пише най често на капачката за зареждане, ако ли не на рамката на вратата. Обслужването много зависи какви части и къде ще ги сменяш. Няма смисъл от смяна на водна помпа, ако няма проблем с нея.


Едно от МНОГО важните неща за тези коли е, да им се смени водната помпа. Някъде около 5-тата година протичат.


Да се разглоби всичко и да не се смени водна е като да свалиш скоростна кутия да смениш съединител и да не си смениш притискателния лагер...


ГригорМихалков
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 09 дек 2018 11:03
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот ГригорМихалков » Вто 18 юни 2019 10:57


DoH_KuXoT написа:
netizen написа:
ГригорМихалков написа:Гумите си ги пише най често на капачката за зареждане, ако ли не на рамката на вратата. Обслужването много зависи какви части и къде ще ги сменяш. Няма смисъл от смяна на водна помпа, ако няма проблем с нея.


Едно от МНОГО важните неща за тези коли е, да им се смени водната помпа. Някъде около 5-тата година протичат.


Да се разглоби всичко и да не се смени водна е като да свалиш скоростна кутия да смениш съединител и да не си смениш притискателния лагер...
Не съм сменял водна помпа тъй като не съм и сменял комплекта. Иначе никога не съм следвал тази логика, а да чукам на дърво 15 години пасати и голфове издържаха.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


ГригорМихалков
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 09 дек 2018 11:03
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот ГригорМихалков » Вто 18 юни 2019 11:12


ГригорМихалков написа:
DoH_KuXoT написа:
netizen написа:
ГригорМихалков написа:Гумите си ги пише най често на капачката за зареждане, ако ли не на рамката на вратата. Обслужването много зависи какви части и къде ще ги сменяш. Няма смисъл от смяна на водна помпа, ако няма проблем с нея.


Едно от МНОГО важните неща за тези коли е, да им се смени водната помпа. Някъде около 5-тата година протичат.


Да се разглоби всичко и да не се смени водна е като да свалиш скоростна кутия да смениш съединител и да не си смениш притискателния лагер...
Не съм сменял водна помпа тъй като не съм и сменял комплекта. Иначе никога не съм следвал тази логика, а да чукам на дърво 15 години пасати и голфове издържаха.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Факт е, че бяха и др генерации и повечето без връзка към ангренажа.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


Потребителски аватар
Vasko Veselinov
Мнения: 98
Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Vasko Veselinov » Вто 18 юни 2019 14:01


Netasq написа:Кога точно се включва тази прословута "Старт-Стоп" система, вэпреги че както колегата е писал аз при палене я изключвам. Прави ми впечатление, че понякога се включва на загрял двигател, а понякога не. Като забравя да я изключа седи със забранена буква А.


Това е от ръководството на B7
Прикачени файлове
Untitled.png
Untitled.png (162.23 KиБ) Видяна 1129 пъти


Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 336
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Netasq » Вто 18 юни 2019 19:13


Васко, благодаря. Утре ще замеря акумулаторите, аз съм и с още един в багажника. Стандартно ли Б7ците са с два или Алтраците само?


Потребителски аватар
krasimir.rilski
Мнения: 183
Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот krasimir.rilski » Вто 18 юни 2019 19:21


Зависи отоборудването


Потребителски аватар
VasilStoichkov
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 30 мар 2019 14:53
Автомобил: Passat B7 Variant 4motion 177hp
Двигател: CFGC

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VasilStoichkov » Вто 18 юни 2019 20:18


А какво трябва да е оборудването? И къде точно седи втория?


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот VWGT » Вто 18 юни 2019 20:38


в багажника съм виждал, примерно ако имаш печка като допълнително отопление


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Vasseto » Вто 18 юни 2019 20:40


Отзад в багазника от страната на водача в дупката.
Последно ми прави впечатление, че тъпия софуер на колата се опитва да ми убива акумулатора. Вече 4 пъти през 6 месеца му показвам че съм сменил акумулатора. Само софтуерно. Без да откачам акумулатора. На другия ден го зарежда нормално и не ми премигва таблото при палене.


ГригорМихалков
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 09 дек 2018 11:03
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот ГригорМихалков » Вто 18 юни 2019 23:15


Единствените екстри, които нямам са автоматичен багажник, камера и прибиращи се огледала на моя alltreck, но 2ри акумулатор не намирам.

Последна промяна от IvanMan на Сря 19 юни 2019 5:12, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".


Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 336
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Netasq » Сря 19 юни 2019 5:44


Моите , които виждам с просто око и които може да черпят повече ток, освен печката, за което ме насочи колега са панорама, Ел. Багажник, Ел. Огледала, камера, масаж.

Направи ме впечатление, че след паркиране и гасене на двигателя перката работи 4 5 Мин. Нормнално ли е това ?


ГригорМихалков
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 09 дек 2018 11:03
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот ГригорМихалков » Сря 19 юни 2019 7:38


Netasq написа:Моите , които виждам с просто око и които може да черпят повече ток, освен печката, за което ме насочи колега са панорама, Ел. Багажник, Ел. Огледала, камера, масаж.

Направи ме впечатление, че след паркиране и гасене на двигателя перката работи 4 5 Мин. Нормнално ли е това ?
Масаж, и ел багажник нямам само, а камерата ако точи ток, то по добре германския инж. да смени насоката...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Последна промяна от IvanMan на Сря 19 юни 2019 7:57, променено общо 1 път.
Причина: Поредният ненужен цицат! Получаваш официално предупреждение!


Потребителски аватар
Vasko Veselinov
Мнения: 98
Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Vasko Veselinov » Сря 19 юни 2019 8:53


Netasq написа:Моите , които виждам с просто око и които може да черпят повече ток, освен печката, за което ме насочи колега са панорама, Ел. Багажник, Ел. Огледала, камера, масаж.

Направи ме впечатление, че след паркиране и гасене на двигателя перката работи 4 5 Мин. Нормнално ли е това ?

Всеки път ли?
По принцип така прави, ако преди да спреш е започнала регенерация.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Tsankovski и 37 госта