Здравейте колеги .От известно време имам един проблем  с PASSAT B3 1.8 90kc .
Работи на газ перфектно но на бензин  прекъсва и губи мощност . По начало си ремонтирам всичко сам но този път се наложи да отида до майстор.
 Мнението на майстора беше че компа трупа грешки когато работи на газ и при преминаване на бензин двигателя започва да прекъсва и гасне .
сутрин когато е по студено  работата е още по зле  тихи обороти изобщо няма . Чувал съм че при такъв проблем се изолира кабел от пакета на компа. 
Бихте ли дали мнение по въпроса  и  ако може да ми кажете кой е кабелът който трябва да прекъсна. 
 Благодаря ви предварително.
			
									
									проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
					Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
	Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Доколкото зная прекъсват постоянния плюс. Червен на цвят. Мисля, че го правят с реле, при подаване на контакт сработва релето и затваря веригата - така се осигурява захранване на ЕКУ. Преди да го направиш пробва ли да откачиш клемата на акумулатора за 15мин и после да покараш на бензин само?
			
									
										
						- 
				maxon
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Да откачам клеймата   за кратко време и после пак я слагам  проблема изчезва 
до момента когато превключа пак на газ
			
									
										
						до момента когато превключа пак на газ
- 
				maxon
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Мисля че се прекъсваше кабел  N 36  това е само за паленето защото когато прекъсва цялото захранване вече всички уреди 
губят даните си часовник радио и др
			
									
										
						губят даните си часовник радио и др
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Аз говоря за постоянния плюс КЪМ ЕКУ... Не да прекъсваш плюса КЪМ акумулатора. Пийни едно кафе, колега, да се събудиш :) Говорим за снопа КЪМ ЕКУ с 25-те пина... Най-добре би станало, ако се свърже още от бушониерата - ще стане като заводско. Добавяш само една конзола за реле над бушонното табло и си ти. 4-ти пин на ЕКУ (при Джетроник) би следвало да е 12В от акумулатора. Само че не мога да открия на бушониерата откъде тръгва... все си мисля, че трябва да минава през нея  
Важно е да се уточни колата ти с Моно-Джетроник или Моно-Мотроник е? Щото едното е по-дърто с 25 пина, другото е с 35. Снимай ЕКУ за по-сигурно. Мисля, че второто нямаше вакуум на делкото, ама може и да се бъркам, затова най-добре снимка.
			
									
										
						
Важно е да се уточни колата ти с Моно-Джетроник или Моно-Мотроник е? Щото едното е по-дърто с 25 пина, другото е с 35. Снимай ЕКУ за по-сигурно. Мисля, че второто нямаше вакуум на делкото, ама може и да се бъркам, затова най-добре снимка.
- 
				maxon
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
МОТРОНИК   С  35  НЯМА ВАКУМ НА ДЕЛКОТО
			
									
										
						- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Пин 2 на ЕКУ, трябва да е червен на цвят. Провери го и го проследи, преди да го срежеш, за да си сигурен.
			
									
										
						- 
				maxon
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
ЧЕРВЕНИЯ  ПИН 2  КЪДЕ Е НАЙ ДОБРЕ ДА ГО ПРЕКЪСНА  И  ПОСЛЕ КАКВО СЛЕДВА
			
									
										
						- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Проследи го, откъде минава. Аз бих го прекъснал близо до бушониерата, хем после да ми е лесно да си хвана плюс след контакт.
			
									
										
						- ivan_pop
- Мнения: 825
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Най-лесно става близо до буксата на компютъра, и няма нужда от реле!
			
									
										
						- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Директно свързваш 12 на контакт към пост. плюс ли? Иначе за лесното - всеки търси лесното, аз предпочитам скритото.
			
									
										
						- ivan_pop
- Мнения: 825
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Реже се постоянния плюс дето е на компютъра.След това отрязания кабел от към компютъра, се свързва към кабела дето е плюс на контакт на компютъра.Другата част на отрязания кабел се изолира старателно.
			
									
										
						- 
				maxon
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем с компютъра но b3 1.8 90 кс
Благодаря ви колеги  за информацията  надявам се нещата да се оправят
			
									
										
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта
 
			   
