Карам колата от 2010 година и винаги съм си я обслужвал сам. Проблемите с обезвъздушаването започнаха преди 2 години, като сега беше най-зле. Освен това имам и проблеми с палене при ниски температури зимно време, симптомите са на замръзнало гориво.
Това, което намерих в един руски сайт казва, че в капачката на горивния филтър има термостат, който когато е студено връща обратната нафта във филтъра, а когато е топло я насочва към резервоара. Проблема е, че това нещо върви заедно с целия корпус на филтъра и цената му е около 500 лева. Не ми се рискува да давам толкова пари, без да съм сигурен дали ще свърша работа.
Въпросите са ми: Има ли клапани на горивото някъде по сондата или по горивопроводите между резервоара и филтъра, какво налягане трябва да прави подкачащата помпа, при каква температура сработва клапана в капачката на филтъра и трябва ли при задействана помпа на изхода на филтъра към резервоара да има гориво
