кво може да му се барне на тоя двигател ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Чет 01 мар 2007 18:22


Tyan написа:Ако КР глава сложиш задължително бутала ... на КР буталата си имат изрезки за клапаните а и са с допълнително мазане, докато тия на ПБ са като на АБС (твоя мотор едвали е с други бутала)....... също дали са същите скоростите и полуоските

Пацо, мегаскуирта не разчита ли на фиидбек от Ламбда сонда че по горе не си казал ...... принципно говорим .... ясно че неговия мотор ламбда няма....



хъм и аз точно незнам но мисля че моя мотор не е PB тъй като тоя е с digifant и ги няма дюзоте на инжекцията ( няма и такава де ... )
ето това е РВ Изображение

поправете ме ако греша но според колегата brabus е точно така ...


пацо не разбрах дали от тебе мога да си закупя мегаскуирта или ..




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 01 мар 2007 19:16


barz_i_iarosten написа:.....
хъм и аз точно незнам но мисля че моя мотор не е PB тъй като тоя е с digifant и ги няма дюзоте на инжекцията ( няма и такава де ... )

пацо не разбрах дали от тебе мога да си закупя мегаскуирта или ..

Ако двигателя ти е с механична инжекция ще видиш зор с Мегаскуйрта - същият е предназначен за инжекциони с електронно управление на впръскването, което означава контролер, електрически дюзи, датчици, друга бенз. помпа и т.н. - та ще трябва да смениш целия инжекцион, че даже и главата, защото се съмнявам на твоята глава да могат да се сложат ел. дюзи....


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Чет 01 мар 2007 23:33


е какво стана че няма тунинг за моя двигател така ли ?


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Пет 02 мар 2007 21:49


up ?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 02 мар 2007 22:13


Li4o написа:Ако двигателя ти е с механична инжекция ще видиш зор с Мегаскуйрта - същият е предназначен за инжекциони с електронно управление на впръскването, което означава контролер, електрически дюзи, датчици, друга бенз. помпа и т.н. - та ще трябва да смениш целия инжекцион, че даже и главата, защото се съмнявам на твоята глава да могат да се сложат ел. дюзи....


Ами мегаскуирта всъщност заменя механичния инжекцион, с две думи си е пълноправно ЕКУ


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 02 мар 2007 22:34


musura написа:
Li4o написа:Ако двигателя ти е с механична инжекция ще видиш зор с Мегаскуйрта - същият е предназначен за инжекциони с електронно управление на впръскването, което означава контролер, електрически дюзи, датчици, друга бенз. помпа и т.н. - та ще трябва да смениш целия инжекцион, че даже и главата, защото се съмнявам на твоята глава да могат да се сложат ел. дюзи....


Ами мегаскуирта всъщност заменя механичния инжекцион, с две думи си е пълноправно ЕКУ

Ами да де - ама нали това казвам - трябва да изхвърли целия механичен инжекцион - нищо не може да ползва от него.............


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 03 мар 2007 1:33


barz_i_iarosten написа:е какво стана че няма тунинг за моя двигател така ли ?
Колега няма невъзможни неща,просто всичко е свързано с много пари и поне според мен не си заслужава.По добре е да се премине директно с доплащане на следващия мотор.А ако си обичаш колата много напеример колкото мен започни със смяна на сигменти,сгъстяване,полиране и олекотяване.Никак не е малко това и ще се радваш много след резултата :wink:


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Съб 03 мар 2007 10:58


ако си намера едно ВР6 от тройка , ще пасне ли на голфа точно или са нужни преправяния ... ?

и кое е най добре да търса

1.вр6 ?
2.КР ?
3.АБФ ?

колко струва горе долу транскрипцията да ми свалят стария двигател и да сложат нов ... ?


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 03 мар 2007 11:58


barz_i_iarosten написа:ако си намера едно ВР6 от тройка , ще пасне ли на голфа точно или са нужни преправяния ... ?

и кое е най добре да търса

1.вр6 ?
2.КР ?
3.АБФ ?

колко струва горе долу транскрипцията да ми свалят стария двигател и да сложат нов ... ?

Ако няма да си го правиш сам просто се откажи от сега :wink:


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Съб 03 мар 2007 12:14


:shock кво значи да си го права сам бе човек как да смена аз двигателите ?


Потребителски аватар
VR5
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VR5 » Съб 03 мар 2007 12:37


Няма смисъл ще стане най-скъпия Голф на света и само за него да работиш пак ще е малко още повече че трябва за всичко да плащаш и за части и за труд :wink:


Потребителски аватар
VR5
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VR5 » Съб 03 мар 2007 12:43


То не е само да махнеш твоя двигател и да сложиш другия се едно сменяш спуканата гума с резервната това е лесната част има инсталации,скорости,може би окачване и т.н а всичко струва пари и като драснеш накрая чертата :horror:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Съб 03 мар 2007 12:58


barz_i_iarosten написа:ако си намера едно ВР6 от тройка , ще пасне ли на голфа точно или са нужни преправяния ... ?

и кое е най добре да търса

1.вр6 ?
2.КР ?
3.АБФ ?

колко струва горе долу транскрипцията да ми свалят стария двигател и да сложат нов ... ?

Да се намеся и аз тук малко. Наистина нямам представа за колко може да се вземе VR6 втора ръка със скоростите и електрониката. ABF и KR вървят около 1000 до към 2000лв (говоря всичко необходимо да вземеш - двигател, скорости, електроника и т.н.). Лично аз започвам по малко да се навивам за един ABF в моята кола. Но няма да го сложа преди да го разглобя и сменя всичко необходимо. Това значи може би още около 1000 лв. Сложи окачване отделно (примерно сега чакам моето, което е приблизително около 1000 лв с пружините), сложи спирачки (абсолютно задължително условие!) поне 500 лв, в т.ч. нови шенкели и лагери на главина, поне 256 мм (аз лично залагам на 280 мм от G60) дискове и спирачни апарати, нова помпа с 22 мм бутало и т.н. Все още не знам колко трудно е преправянето на скорости от лостова система (в Г2) към жила и на съединител от жило към хидравлична помпа. Но и това го имай предвид, отпада само ако се спреш на варианта KR).
С една дума е много работа и никак малко средства. Ако си готов да отделиш около 4000~5000 лв (за да стане всичко както трябва) вместо да си купиш направо Г3 GTI 16V започвай.
П.П. Забравих, че примерно ако сложиш 280 мм дискове на спирачките забрави за каквато и да е джанта под 15 цола, а това значи и по-скъпи гуми. Да кажем зимни, защото лятото примерно си на 15, а зимата на 14 цола до сега.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 03 мар 2007 13:28


Брабуса както винаги точен и конкретен ;)
Само пропусна да споменеш преправяния по таблото, за да накараш всичко да работи, леки разпорни щанги..
А и все си мисля, че ще си късметлия, ако за 1000 лв стегнеш VR6 ;)

И в последствие трябва да знаеш, всички недостатъци от custom преправяният, като трудно намиране на части, вчено питане ще стане ли или не..
по-скъпа поддръжка, и прочее..

трябва да си сметнеш сам за себе си /както каза Брабус/ кое ти е по-добрият вариант.. дали да правиш двойката, или да купиш тройка ;)


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Съб 03 мар 2007 19:05


Само да кажа, че при конверсията към АБФ могат да се сложат скоростите от КР и да се избегне това преправяне на жила ала бала, а и скоростите са по-къси и повече върви. Иначе с всичко съм съгласен :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта