Дай клип видим как прекъсва
от празен ход даваш газ до 4000 оборота примерно.
имам един пасат с такъв двигател, на газ работи ок ама на бензин има прекъсвания до 2500 оборота, и един ден му включих един потенциометър 10килоома паралелно към синия датчик и с лека корекция на стойноста на данните от синия датчик няма никакви прекъсвания.
за проба може да пробваш с потенциометър директно в буксата на синия датчик
Golf 2 1.8 GTI 8v - изгорял компютър, с друг прекъсва
- V_i_T
- Мнения: 316
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 9:02
- Автомобил: Golf 2 GTI
- Двигател: PB 1.8i 112 hp 1991
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 2 1.8 GTI 8v - изгорял компютър, с друг прекъсва
Забравих да уточня - оборотите играят само като загрее... Какво може да влияе на оборотите при загряла кола?
Надеждата ми е само вече на форума - всички майстори вдигнаха ръце....
Надеждата ми е само вече на форума - всички майстори вдигнаха ръце....
- V_i_T
- Мнения: 316
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 9:02
- Автомобил: Golf 2 GTI
- Двигател: PB 1.8i 112 hp 1991
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 2 1.8 GTI 8v - изгорял компютър, с друг прекъсва
НАЙ-НАКРАЯ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Проблемът е намерен - по-скоро е създаден от мен самия
След многото мъки и смени на какво ли не - се оказа, че новите неща на пазара са пълен боклук.....
Снощи реших да пробвам ново делко - абсолютно ново(комплект с палец, капачка, холл сензор)
Колата заработи - с малко странно звучене, сякаш на 3 цилиндъра ама не е ...... Оправих центровката със стробоскопа - зазвуча малко по-добре, но пак не е както трябва...
Реших, че ще я пробвам на сутрин - докато отивам на работа.
Дойде сутринта - и след кафенцето гордо седнах на Голфа, запалих го, тръгнах и ............... ГРЕДА!!!
Давам газ - тя забива носа, гърми, пърди и не върви..... Рекох - няма да я бива, връщам старото делко, НО и със стария холл сензор.
В първото мнение още писах:
След като си върнах старото делко, със стария си холл сензор - колата литна.
Синия датчик на водата разкачен, колата на 2200RPM, стробоскопът насочен и всичко настроено.
Вече няма придърпвания и прекъсвания като загрее колата!!!
Проблемът е намерен - по-скоро е създаден от мен самия



След многото мъки и смени на какво ли не - се оказа, че новите неща на пазара са пълен боклук.....
Снощи реших да пробвам ново делко - абсолютно ново(комплект с палец, капачка, холл сензор)
Колата заработи - с малко странно звучене, сякаш на 3 цилиндъра ама не е ...... Оправих центровката със стробоскопа - зазвуча малко по-добре, но пак не е както трябва...
Реших, че ще я пробвам на сутрин - докато отивам на работа.
Дойде сутринта - и след кафенцето гордо седнах на Голфа, запалих го, тръгнах и ............... ГРЕДА!!!
Давам газ - тя забива носа, гърми, пърди и не върви..... Рекох - няма да я бива, връщам старото делко, НО и със стария холл сензор.
В първото мнение още писах:
Стигнахме до извода че е хол сензорът е сдал багажа ........ смених го с нов - ефект нула - пак не пали.
След като си върнах старото делко, със стария си холл сензор - колата литна.
Синия датчик на водата разкачен, колата на 2200RPM, стробоскопът насочен и всичко настроено.
Вече няма придърпвания и прекъсвания като загрее колата!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта