Passat B8 - подобрения

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Kapon4o
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
Автомобил: VW Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Kapon4o » Сря 10 юли 2019 21:41


Огледаха я, няма нищо видимо, точно когато я тестваха този шум не се прояви/чу за съжаление.
Майстора вика "карай така то ше се чуе ако има нещо' :biggrin :biggrin
Само да попитам от видеото, на какво вие? И защо е скъпо хахахах




Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Чет 11 юли 2019 8:31


Предвид това, че турбото на тези мотори се охлажда добре, не ми се вярва да даде фира толкова бързо.
Сега се сещам и за друго - на В7-цата при всяко гасене се чуваше как си чисти геометрията 3 пъти от крайно отворено до крайно затворено положение местеше актуатора. На В8 не съм го чувал ...


Потребителски аватар
p_v_a
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 09 авг 2017 20:30
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот p_v_a » Чет 11 юли 2019 11:08


На В7- турбото ли се е чувало или ЕГР клапана? След спиране на двигателя старите ЕГР клапани се чуваха. Новата конструкция почти не издава шум.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Чет 11 юли 2019 11:31


Геометриятя на турбото, така мисля поне.


Потребителски аватар
p_v_a
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 09 авг 2017 20:30
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот p_v_a » Чет 11 юли 2019 11:36


Ако е бил метален звънтящ звук, най-вероятно е егр.


Потребителски аватар
Kapon4o
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
Автомобил: VW Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Kapon4o » Съб 13 юли 2019 0:33


Абе то малко само се филмира човек, май ще си карам на принципа гас и по-малко слугуване на автомобила. Днес София Бургас на места с 200 си вървеше по мед и масло. Като цяло много съм доволен аз от пасата. И Мазда 6 гледах и новата инсигния, нещо не ме грабнаха от към двигател най-вече. И с други колеги съм си говорил 2.0 190 коня бая читава и стабилен двигател си е.
Някой може ли да сподели за 2.0 240 коня как е? Там само 4 motion ли беше?


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Съб 13 юли 2019 8:16


То и 190 не е добре да е само на предно. За мен е златната среда като мотор. Малее ми (което се оправя лесно с един ремап) но не намерих читав 240 коня ... всички бяха пребити дори и на малко км. Може и такъв да ми е бил късмета.


Потребителски аватар
Kapon4o
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
Автомобил: VW Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Kapon4o » Съб 13 юли 2019 22:39


Брат, какъв ремапащ на 190 коня, то няма много накъде, на мен ми казаха да не го пипам.
Един въпрос за 240те коня, какво имаш предвид че са били пребити? Какво точно си гледал, проверявал? Ако може да споделиш повече инфо?
Мерси


HarvesteR
Мнения: 127
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот HarvesteR » Нед 14 юли 2019 0:30


Kapon4o написа:Някой може ли да сподели за 2.0 240 коня как е? Там само 4 motion ли беше?


Да, само 4 motion + DSG е. Моят е такъв. Общо взето, ако излизаш 3-4 пъти в месеца извънградско (или по-малко) и 190-ката е екстра.
Аз карам МНОГО извънградско. И 190-ката и 240-ката вървят горе-долу във високите скорости, с 240-ката ще изпревариш някоя колона значително по-бързо. Харчат почти еднакво. Ако си тип състезател - 240 TDI е минимумът и то с други стаб щанги :D

Основен недостатък на 240 е че е значително по-тежка отпред.
Основното и преимущество е че почти винаги излиза с големите дискове 340мм/310мм (но пак си греят предните), кутията винаги е DQ500 и въртящият момент от 500NM.

Ремап на TDI с DSG не е добра идея, особено на предно. Много по-добре е да вземеш 240-ката.
До 2018 190-ката излизаше с кутия DQ250, която и без това е на кантар с тези 400NM. Трябва да се ремапва и кутията..
Аз бих ремапнал само 190 с ръчка, но ако е 4 motion, а такава няма при B8 :)
Ако на някой му се дава газ - 220 TSI с ремап върви МНОГО повече от 240 TDI.

След 3-4 години, като сменям пасата, или пак ще си купя 240TDI или 280TSI.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Нед 14 юли 2019 11:15


Винаги се ремапва и DSG , без значение на кой мотор. А под пребити имах предвид, че всички бяха пребити от каране , много захабени и т.н. 2.0 TSI ми се искаше, но такива на вторичният пазар практически няма... има само 1.8 но такъв не искам, особено с DSG.


President
Мнения: 113
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 0:28
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот President » Нед 14 юли 2019 11:20


Карам 240коня ТДИ и мотора е много динамичен, засега съм нямал никакви проблеми с него, за 90 хил. км само задни дискове са сменени.


Потребителски аватар
Kapon4o
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
Автомобил: VW Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Kapon4o » Нед 14 юли 2019 17:39


Ясно, мерси за информацията. Т. Е скоростната кутия е DSG 6 на 2.9н190 коня и от 2018 става DSG7 с цел да носи по добре тея 400nm ли? Защото ми направи впечатление че след 2018не със 7скорости.
2.0 TSI 220 коня знаете ли как е с разхода, май върви доста повече от 190 коня?
Мерси


Потребителски аватар
Kapon4o
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
Автомобил: VW Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Kapon4o » Нед 14 юли 2019 17:42


netizen написа:Винаги се ремапва и DSG , без значение на кой мотор. А под пребити имах предвид, че всички бяха пребити от каране , много захабени и т.н. 2.0 TSI ми се искаше, но такива на вторичният пазар практически няма... има само 1.8 но такъв не искам, особено с DSG.


Аз видях че си от Търново, от там го взех моя пасат от представителството. На вторичния пазар 2.0 TSI ако има и примерно е на около 100-140к км вече по-притеснително ли е в сравнение с дизел на 150к км?
Как е ресурса и здрави ли са моторите при бензина?
Мой приятели с TSI двигатели са ги махали на около 100к км и затова не знаем по-натагък какво става


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Нед 14 юли 2019 19:01


Да, и моят е от търновското представителство. За километрите не знам ... дизеловите гледам спокойно и без драми си правят 250+ хиляди (на повече не съм виждал, все още нямат години навъртени B8). Бензиновият ЕА888 Gen3B ми се вижда сложна машина ... но пък приятна за каране.

https://www.youtube.com/watch?v=JjM14JBPdBI

2.0TDI(190HP) и 2.0TDI (220HP) изглеждат близки като показатели, за мен проблем е това, че бензиновият е на предно.
Вече 2.0TSI (280HP) e друго нещо.

А тези TSI-та които са махали твоите приятели Gen3B ли са били или от предните поколения ?


HarvesteR
Мнения: 127
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот HarvesteR » Нед 14 юли 2019 19:26


netizen написа:ЕА888 Gen3B ... но пък приятна за каране.

Даже много готина за каране с този равномерен въртящ момент м/у 1500 и 4500 оборота. Плюс, че се развърта до 7000 оборота.
Изображение

netizen написа:2.0TDI(190HP) и 2.0TDI (220HP) изглеждат близки като показатели

Ето колко са близки:
http://www.zeperfs.com/en/duel5844-5857.htm


2.0TSI - 220кс. е по-скоро близък до 2.0BiTDI - 240кс:
http://www.zeperfs.com/en/duel5844-5545.htm

При бензинът с тези постоянни 350NM не е такава драма предното. Въпреки, че и аз не съм голям фен на предното предаване.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 58 госта