Колеги,от няколко дни забелязах,че при изключен климатроник в купето влиза въздух в краката.При по висока скорост струята въздух е по силна и обратното,при ниска скорост е по слаба.Също така и температурата на въздуха е топъл при загрял двигател и студен при току що запален двигател.
Някой имал ли е такъв проблем и на какво може да се дължи той?
Проблем с климатроник на Пасат б5
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с климатроник на Пасат б5
Изпаднала е някоя гума, която затваря дупка през която минават кабели примерно или тръби от двигателния отсег
- MAX75
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 10 яну 2010 15:40
- Автомобил: VW Passat 1997
- Двигател: AFN
- Местоположение: Bulgaria
Re: Проблем с климатроник на Пасат б5
Благодаря за отговора,но според мен не е там проблема.Въздуха излиза от въздуховода,който е в краката.Забелязах и нещо друго.Когато климатроника работи на автоматичен режим и го изключа, описаният проблем го има. Когато климатроника работи в режим да духа на предният прозорец и го изключа, проблем няма.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проблем с климатроник на Пасат б5
Да тръгнем от там защо въобще ти е да изключваш климатроника?!
Да гасиш компресора/ режим екон/ разбирам, да си го гласиш в ръчен режим - ок, но на го изключваш недоумявам защо?
Клапата за рециркулация при изключен климатик остава отворена (за да няма запотяване на прозорците) и при голяма скорост се увеличава струята, с която въздуха влиза в през вентилацията. Всичко има обяснение, включително и Т и посоките на въздуха и т.н. но те в случая не са важни. Проблем с климатика няма, проблема идва от незнанието на ползвателя му.
Да гасиш компресора/ режим екон/ разбирам, да си го гласиш в ръчен режим - ок, но на го изключваш недоумявам защо?
Клапата за рециркулация при изключен климатик остава отворена (за да няма запотяване на прозорците) и при голяма скорост се увеличава струята, с която въздуха влиза в през вентилацията. Всичко има обяснение, включително и Т и посоките на въздуха и т.н. но те в случая не са важни. Проблем с климатика няма, проблема идва от незнанието на ползвателя му.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с климатроник на Пасат б5
икономисва четки на вентилатора
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта