
Passat B8 - подобрения
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Идея как се пускат Gesture controls na Discover Pro (2 gen)?!
- imedarov
- Мнения: 1722
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
netizen написа:Колко сипа?
За момента съдейки по VAG DPF приложението, не намирам някаква разлика ... Но май е рано за изводи.
65ml, нямам телефон с андроид и не мога да следя с vag dpf, но след приключване на всяка регенерация, нулирам Long trip брояча и така следя през колко км са и съответно колко часа. До момента са на всеки 200-230км градско каране.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
astragt написа:Идея как се пускат Gesture controls na Discover Pro (2 gen)?!
Жестове има, само ако смениш панела с дисплея, с този от Ген2.5 - изцяло стъклен без бутони. Но такива пари абсурд да дам за тая глезотия


imedarov написа:netizen написа:Колко сипа?
За момента съдейки по VAG DPF приложението, не намирам някаква разлика ... Но май е рано за изводи.
65ml, нямам телефон с андроид и не мога да следя с vag dpf, но след приключване на всяка регенерация, нулирам Long trip брояча и така следя през колко км са и съответно колко часа. До момента са на всеки 200-230км градско каране.
Аз 60мл излях (уж) и при мен на 200-250км очевидно правеше регенерации - сега ще видим. Имам един подарък А1 нещо си с андроид и него ползвам за целта, тъп телефон колкото си иска, но за това става.
А тези снимки с угасналия ДРЛ май в някоя от ФБ групите я бях мярнал? Ама дали немската или румънската... нямам спомен, дори мислех да цъкна следене, но забравих.
- Kapon4o
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
- Автомобил: VW Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
HarvesteR написа:netizen написа:Някой не ги ли е сменил вече тези тампони с R-кови. На мен все още не ми остава време.
Аз ги смених. Че не скърцат е ясно. Има разлика в поведението на автомобила при спиране и тръгване. Сега тръгва и спира по-нервно. Със спирането няма да допадне на всеки, особено ако е сложил някакви uhp гуми. Хубавото е че при рязко спиране с висока скорост се запазва по-лесно траекторията на движение. Жена ми се оплаква, че като натисна малко по-остро спирачката и главата на детето клюмвала докато спи, но аз съм с 19-ки michelin pilot sport 4s, а там спирането е различно. При теръгване от място с повече газ пак има разлика в комфорта, но там вече ми харесва повече. R-ковите тампони не обират толкова, понеже са плътни.
Аз съм със такива гуми Sava UHP, нов модел на сава, доста ми ги препоръчаха.Какво искаш да кажеш, че ако са UHP гумите са по-твърди ли? (на 18ки съм ги сложил)
Мерси
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Заради по-меката смес и по-широката гума (235 при теб), те захапват по-агресивно при спиране.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Втора регенерация днес, след сипано ERC. Айде да речем първата беше 20-30-50км след зареждане и не я броим, но сегашната е пак след 250км, като 150 от тях са извънградско. Доста съм побръмчал и на място през това време, примерно 20-30мин.
- deodriver
- Мнения: 283
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
С тези PDF-и няма оправия без махане.Моя даже не знам как още е жив при положение,че го карам само градско и то здраво на късо.Много често колата не вдига 90 градуса.Гледахме я на вагком и като видях,че последно е правила пълна регенерация преди 27хил.км,направо бях в шок.Даже днес ходих да я изкарам малко извън,защото щеше да е трети или четвърти път в който гася колата при стартирала регенерация.Реално при мен не е много честа процедурата,въпреки начина на каране(Б7 без ъпдейти).Възможно е при Б8 софта да е настроен по-екологично и затова да прави толкова регенерации.
Честно казано го чакам да светне и да замине в кофата,не се трае това.Постоянно проверявам маслото да не се е вдигнало нивото,каране извън градско по никоето време,натоварване на мотора и турбината и т.н.Вече бях свидетел на Тигуан с заминала турбина заради нафта в маслото от запушен ДПФ и не смятам да купувам и аз.
За съжаление при нас и нов да се купи,пак ще стигнем до запушването му,а той е не малко пари.Разните му заменки в ebay за по 1000-2000хил.лв. не са вариант.Не е ли ОЕМ,нищо не става.
Честно казано го чакам да светне и да замине в кофата,не се трае това.Постоянно проверявам маслото да не се е вдигнало нивото,каране извън градско по никоето време,натоварване на мотора и турбината и т.н.Вече бях свидетел на Тигуан с заминала турбина заради нафта в маслото от запушен ДПФ и не смятам да купувам и аз.
За съжаление при нас и нов да се купи,пак ще стигнем до запушването му,а той е не малко пари.Разните му заменки в ebay за по 1000-2000хил.лв. не са вариант.Не е ли ОЕМ,нищо не става.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
При В7 беше друго, бих казал коренно различно. Но моята не беше минала 23р7 или там както се казваше калпавия ъпдейт.
- imedarov
- Мнения: 1722
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Регенерация 215км след предишната и 145км след сипване на ERC DPF CatClean.
- Kapon4o
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
- Автомобил: VW Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
imedarov написа:Регенерация 215км след предишната и 145км след сипване на ERC DPF CatClean.
Тази добавка не е ли противопоказна за двигатели с Ад Блу?
Защото аз съм с Ад Блу и се притеснявам да я взема, отделно може ли да се комбинира с Бардал, че сипва от него?
- imedarov
- Мнения: 1722
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Никъде не съм видял да пише, да не се ползва при автомобили с AdBlue
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Да разбирам, че добавката ефект няма ? Аз сипвах Bardahl BDC , но после спрях и разлика не виждам. В книжката ми пък пише да не се добавят никакви добавки в горивото и маслото. Аз по принцип добавки, не обичам, но ми беше интересно какво ще стане след Вашите тестове.
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
При мен определено има ефект - за близо 500 км имам само 1 регенрация срещу 100-150 преди това.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
За момента при мен не се наблюдава промяна. И без това съм силно скептичен към разни такив чорби в нафтата - ама ей на, ефект нулев.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 73 госта