Passat B8 - подобрения

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
lord_aggo
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 2016 DFCA
Местоположение: Sofia

Re: RE: Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот lord_aggo » Пет 02 авг 2019 19:57


lord_aggo написа::cry

Май никой не обърна внимание на смиките. Колата гаранционна ли е?


Има гаранция към das welt. Оказа се изгорял блок за управление на дневните светлини. Нов е около 250 лв.




Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот imedarov » Пет 02 авг 2019 20:17


DoH_KuXoT написа: само градско ли е ?


Да


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Нед 04 авг 2019 10:45


Последната ми регенерация беше вчера, на 480км но само извънградско.

Така се случи, че не изгорих целият резервоар с ЕРЦ и допълних като беше малко под половината.


President
Мнения: 113
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 0:28
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот President » Пон 05 авг 2019 14:10


Здравейте, искам да попитам има ли колеги с Area view? (360 градусовата гледка)
Това е една от малкото екстри който нямам и се чудя дали си заслужава.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Сря 07 авг 2019 10:52


Аз имам. Удобно е, особено за паркиране на криво места. Но бих живял и без него разбира се [emoji23] Инак ето го резултата от ERC добавката [emoji12]

Изображение
Изображение

Шегувам се разбира се. Предимно спускане от Снежанка до Девин.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот dobrin » Чет 08 авг 2019 10:55


Моля всеки, който има някакви технически проблеми или въпроси, да ги задава в отделна тема. Моделът вече е на достатъчно години и разпространен, за да се обсъжда всичко в една обща тема. Така информацията ще е по-систематизирана и достъпът до нея ще е по-лесен. Благодаря за разбирането.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Пет 16 авг 2019 7:47


p_v_a написа:Ако се ползва добавка, може да се пробва един трик, който ще разреди регенерациите. Ще пиша по-късно за него.


Какъв е трика [emoji4]


Потребителски аватар
lord_aggo
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 2016 DFCA
Местоположение: Sofia

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот lord_aggo » Пет 16 авг 2019 8:38


ъпдейт от мен за фара:

В крайна сметка проблема не се оказа захранването на дневните светлини - самия фар има проблем :no
Цена с гаранция от дас велт (на 60% от клиентската) - 1160 лв :no

След като кихнах парите ми сложиха чисто нов фар, който се оказа дефектен и има изгорял диод на дневните и сега ще ходя пак да го сменят с нов.

Извод - ако не ви светят дневните, излиза скъпо :bishop :mrgreen


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 427
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Sarafov_03 » Пет 16 авг 2019 12:27


Колеги, каква е разликата в данъка между дизелите 150 и 190 к.с.?
А в разхода на гориво, драматично по-висок ли е по-мощния вариант? Знам, че е субективно, но ако някой има наблюдения, нека сподели.
Благодаря.


HarvesteR
Мнения: 127
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот HarvesteR » Пет 16 авг 2019 14:26


За данъка виж тук по общини:
https://cartax.uslugi.io/#%D0%A1%D0%BE% ... 0%9D%D0%90

150 кс. може да бъде и с ръчни скорости и винаги е само на предно
190 кс. е само с dsg и може да бъде, както на предно така и 4motion

150кс dsg харчи с около 0.5 до 1 литър по-малко от 190 dsg на предно, ако 190-ката е 4motion разликата става от 1 до 2 литра в разхода
190-ката върви осезаемо повече и това изобщо не е субективно, но 190ката на предно не ми се струва добър вариант.


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 427
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Sarafov_03 » Пет 16 авг 2019 14:41


Благодаря за изчерпателния отговор.
За DSG става дума, не държа да е 4motion.
Данъкът за Варна ми излиза почти двойно спрямо сегашния ми B7, явно въпреки евро 6 категорията повечето коне натежават.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Пет 16 авг 2019 15:52


190 на предно е безумна комбинация. На мокро и сняг няма каране.


Потребителски аватар
p_v_a
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 09 авг 2017 20:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот p_v_a » Пет 16 авг 2019 21:32


netizen написа:
p_v_a написа:Ако се ползва добавка, може да се пробва един трик, който ще разреди регенерациите. Ще пиша по-късно за него.


Какъв е трика [emoji4]


Накратко, че времето не ми стига в момента, това може би ще проработи, ако тази добавка в действителност намалява температурата на окисление на саждите и колата и ДПФ са на повече от 100 - 150 х. км. Идеята е, да се излъже компютъра през VAG-COM, че ДПФ е нов, т.е. на 0 км и това ще разреди регенерациите. Наблюдението на налягането остава и в случай, че добавката не работи, ще регенерира по налягане. Според мен, ако ДПФ е на 150 х.км. и досегашни регенерации на 250 - 300 км, ще се разредят до около 325- 425 км. Да не се прави това, ако добавката не работи или действието и е съмнително.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот netizen » Съб 17 авг 2019 5:48


Странна работа. Нов автомобил си направи регенерация на първите 150км, не 150хил, а 150! На 350км беше според VagDPF вече на 77% т.е. в следващите 50-100км според пътя ще направи пак. Изчислена пепел 0,12гр.


Потребителски аватар
lord_aggo
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 2016 DFCA
Местоположение: Sofia

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот lord_aggo » Пон 19 авг 2019 21:14


netizen написа:190 на предно е безумна комбинация. На мокро и сняг няма каране.


Това от личен опит ли го казваш или е предположение?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта