Пасат Б7, 4-Моушън 2.0тди - Вибрации в купето при ускорение, 2-2,5К оборота
Re: Пасат Б7, 4-Моушън 2.0тди - Вибрации в купето при ускорение, 2-2,5К оборота
Ами може точно отзад някоя втулка да не е легнала както трябва и да е стегната гумата малко на криво и айдее.. Защото на мен ми се е случвало, заради ръжда по диска там където ляга джантата та тресе и трака така сякаш всеки момент ще падне гумата. От тогава при всяка смяна на джантите ( летни , зимни ) си изчиствам ръждата.
- popeye
- Мнения: 1253
- Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
- Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
- Двигател: AMX 193hp 2771cc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б7, 4-Моушън 2.0тди - Вибрации в купето при ускорение, 2-2,5К оборота
след като вибрацията е в определен диапазон на мотора а не на скоростта, проблема не е в гуми/джанти а в мотора(вероятно дюза)
сипи една добавка за почистване на дюзи
сипи една добавка за почистване на дюзи
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Вто 04 апр 2017 15:43
- Автомобил: Пасат Б7 Вариант 4Motion
- Двигател: CFFB tdi BM
Re: Пасат Б7, 4-Моушън 2.0тди - Вибрации в купето при ускорение, 2-2,5К оборота
Бях при друг гумаджия, взеха ми 70 евро за баланс, гумите/джантите си бяха балансирани +-15-20г. Проблема си го има. Карах колата без багаж, усеща се по леко.
@Popeye - винаги сипвам БДЦ. Но съм почти сигурен, че този проблем излезна след като сложих тоя сет гуми. Казвам почти, защото вече почвам да се филмирам и замислям, дали не го е имало и преди, но да не съм забелязал, или да е по ясно изразен с по големи гуми.
@Popeye - винаги сипвам БДЦ. Но съм почти сигурен, че този проблем излезна след като сложих тоя сет гуми. Казвам почти, защото вече почвам да се филмирам и замислям, дали не го е имало и преди, но да не съм забелязал, или да е по ясно изразен с по големи гуми.
- popeye
- Мнения: 1253
- Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
- Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
- Двигател: AMX 193hp 2771cc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б7, 4-Моушън 2.0тди - Вибрации в купето при ускорение, 2-2,5К оборота
BDC-то не е за почистване, сложи Bardahl - Injector Cleaner 6 in 1 - дизел
Re: Пасат Б7, 4-Моушън 2.0тди - Вибрации в купето при ускорение, 2-2,5К оборота
а стария комплект гуми с джанти не са ли ти под ръка да ги пробваш. Според мен втулките на централните отвори са ти хлабави. Намотай по една навивка изолирбанд и пробвай пак.
- stanlley
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 01 окт 2015 13:48
- Автомобил: VW Passat 6 Skoda Superb
- Двигател: CBAB 2010 AVF 2005
Re: Пасат Б7, 4-Моушън 2.0тди - Вибрации в купето при ускорение, 2-2,5К оборота
И според мен е от втулките. Виж колко плътно влизат на главината и уплътни с нещо ако има хлабина. Другият вариант е някоя гума да е крива или да има скъсан тел вътре.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Вто 04 апр 2017 15:43
- Автомобил: Пасат Б7 Вариант 4Motion
- Двигател: CFFB tdi BM
Re: Пасат Б7, 4-Моушън 2.0тди - Вибрации в купето при ускорение, 2-2,5К оборота
Старият сет не е с мен, оставих го в БГ. Да, ще пробвам втулките, дори мога да купя други.. като ми слагаха гумите, забелязах, че втулките са леко хлътнали на джантата, тоест остават сиг едно 2мм непокрити.
Но тогава шума няма да идва само отзад, а равномерно - освен само задните да са зле.
Ще пробвам и ще видим.
Но тогава шума няма да идва само отзад, а равномерно - освен само задните да са зле.
Ще пробвам и ще видим.
Re: Пасат Б7, 4-Моушън 2.0тди - Вибрации в купето при ускорение, 2-2,5К оборота
Имах същия проблем, след смяна на нови летни гуми в Диана всичко се обърка по същия начин, дори колата завиваше надясно. Бях се притеснил, но като ги махнах и всичко вече е ок. За сведение... не си купувайте гими оттам, на втория ден се върнах с посочените симптоми, но ми казаха, че колата ми е крива. Направиха стенд и нищо и нямаше. Нов баланс и пак така. Не ми ги върнаха, ге****е! Бяха радиално криви, като самите служители, загубиха един клиент с 4 коли. Успех...
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б7, 4-Моушън 2.0тди - Вибрации в купето при ускорение, 2-2,5К оборота
Не знам защо, но скоро си го мислех това с гумите от там.
Вече 3 нови зимни комплекта купувам от там и винаги има едно тресене при скорости над 100-120 км/ч.
Нарочно ходих на друго място, даже на две други, с последните ми зимни от там, да проверят баланса. Но беше наред.
Интересното е, че с летните гуми, които не са от там, на същите коли няма проблеми.
А с летни Дънлоп от тях пак имаше тресене, въпреки че пак ги проверих за калпав баланс и на друго място.
Не исках да пиша това, защото все си мислех, че се филмирам нещо. Но ето още един колега с подобен проблем.
Вече 3 нови зимни комплекта купувам от там и винаги има едно тресене при скорости над 100-120 км/ч.
Нарочно ходих на друго място, даже на две други, с последните ми зимни от там, да проверят баланса. Но беше наред.
Интересното е, че с летните гуми, които не са от там, на същите коли няма проблеми.
А с летни Дънлоп от тях пак имаше тресене, въпреки че пак ги проверих за калпав баланс и на друго място.
Не исках да пиша това, защото все си мислех, че се филмирам нещо. Но ето още един колега с подобен проблем.
- alpinab
- Мнения: 650
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б7, 4-Моушън 2.0тди - Вибрации в купето при ускорение, 2-2,5К оборота
Аз също имам подобен от гореописаните проблеми. Радиално криви гуми. Колата вибрира само с тях. Усеща се само при подадена газ и особено в магистрален завой след 120-130. Ако спреш да подаваш газ и ако колата върви направо няма никакво биене. Джантите са ми прави на струна. Купих нови летни гуми(висок клас), махнах зимните и на първото излизане на магистрала се усети. Отидох веднага на гумаджия и той ми показа видното радиално биене. Няма оправия. Баланса не може да го коригира. Направихме няколко напасвание. Т.е. маха се гумата, колкото могат напасват в друга позиция, монтират, гледат на баланс машината и ако видимо не се вижда биене я балансират. След няколко направени такива процедури сега е доста по-добре. Но спрямо зимния ми комплект се усеща, минимално нo се усеща.
От магазина където купих гумите, ме пуснаха по пързалката за признаване на фабричен дефект.
Та моят съвет е напасването. При мен даде положителен резултат.
От магазина където купих гумите, ме пуснаха по пързалката за признаване на фабричен дефект.
Та моят съвет е напасването. При мен даде положителен резултат.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12116
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б7, 4-Моушън 2.0тди - Вибрации в купето при ускорение, 2-2,5К оборота
Чувам и нещо, че ги помпат на максимум 4+ бара, стоят няколко часа така и се били поизправяли, не знам колко е истина и до колко е възможно обаче
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002, svetliosabev и 41 госта