Бихте ли ми разяснили следния казус в кръгово?
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Бихте ли ми разяснили следния казус в кръгово?
Стефане добре правиш ама лошо ги учиш . Заради такива като тебе се чакахме с един кой да мине , аз спирам щото съм без предимство ама и той спира щото или незнае като в твоя случай , или незнае дали яз знам.
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Бихте ли ми разяснили следния казус в кръгово?
Аз задръстване не съм правил досега. В рамките на половин секунда ми става ясно кой ще мине пръв. Не се чудя особено. Ако не ми вярваш, заповядай на тест-драйв.
Кое не знам, не разбрах? Правилника ли?
Кое не знам, не разбрах? Правилника ли?
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Бихте ли ми разяснили следния казус в кръгово?
Небе аз не казвам че си лош шофьор , напротив и аз по същия начин ги разбирам , но ако си вътре в кръговото в дясна лента и искаш да излезеш от 2 ри изход да речем , а преди това па 1 вия излиза друг от лявата лента не си длъжен да го пускаш , той те засича и ти отнема предимството
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Бихте ли ми разяснили следния казус в кръгово?
Вероятно е така, но аз ги пропускам, понеже те са доста засилени и миг преди да навляза в кръговото стават ясни техните намерения, че ще го напускат. Бил съм свидетел на две катастрофи буквално пред мен на това кръгово. Предпочитам да отстъпя предимството си вместо да стане ПТП. На първо място трябва да сме толерантни помежду си, тогава другото.
- viksanlg
- Мнения: 894
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Бихте ли ми разяснили следния казус в кръгово?
ivuchev написа:....ако си вътре в кръговото в дясна лента и искаш да излезеш от 2 ри изход да речем , а преди това па 1 вия излиза друг от лявата лента не си длъжен да го пускаш , той те засича и ти отнема предимството
Най-често срещана ситуация по кръгови кръстовища...
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: Бихте ли ми разяснили следния казус в кръгово?
stefan4o написа: На първо място трябва да сме толерантни помежду си, тогава другото.
Аз за тая приказка те подкрепям напълно!
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Пет 16 фев 2018 19:56
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003г
- Местоположение: София
Re: Бихте ли ми разяснили следния казус в кръгово?
Лошото е,че 90% от хората изобщо не знаят как се кара в кръгово и,че идеята му е почти никой да не спира за да се облекчи трафика.Ако се знае,че в кръгово се кара с мигачи щеше да е доста по-лесно.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19736
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бихте ли ми разяснили следния казус в кръгово?
vanesto написа:Здравко, в кръговото нямаш право да се престрояваш
Това съвсем не е вярно. Напускането на кръговото, както и на всяко кръстовище става от най-дясната лента. Вътрешните са за тези, които не напускат кръговото. Съответно преди твоя изход се престрояваш в дясната лента и излизаш.
- escrime
- Мнения: 3070
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Бихте ли ми разяснили следния казус в кръгово?
Излизането от кръговото става от лентата, която си заел при навлизането в него (ако влизаш от лява, въртиш в лява и излизаш в лява лента).
При излизане НЕ се сменя вътрешната с външната преди излизането.
Кое предимство ти се отнема? Това да влезеш от най-дясна лента и да не излезеш на първи изход ли? Това не е предимство, а нарушение.
При излизане НЕ се сменя вътрешната с външната преди излизането.
ivuchev написа:Небе аз не казвам че си лош шофьор , напротив и аз по същия начин ги разбирам , но ако си вътре в кръговото в дясна лента и искаш да излезеш от 2 ри изход да речем , а преди това па 1 вия излиза друг от лявата лента не си длъжен да го пускаш , той те засича и ти отнема предимството
Кое предимство ти се отнема? Това да влезеш от най-дясна лента и да не излезеш на първи изход ли? Това не е предимство, а нарушение.
Re: Бихте ли ми разяснили следния казус в кръгово?
(bubsa) написа:Лошото е,че 90% от хората изобщо не знаят как се кара в кръгово и,че идеята му е почти никой да не спира за да се облекчи трафика.
Идеята му е по-скоро да смекчи потенциалните катастрофи - без челни удари и странични под 90 градуса. Пак има ПТП, но страдат основно калниците.
escrime написа:Това да влезеш от най-дясна лента и да не излезеш на първи изход ли? Това не е предимство, а нарушение.
Достатъчно често явление е, човек да не успее да се престрои в правилната лента преди кръговото. Примерно минава за пръв път, а около него е пълно с коли и докато се усети е на първа линия. Какво да прави? Да излезе през неправилен изход и да обиколи половината град ли? Може да го наречеш правилно решение, но ще го направят 1% от хората. Има ли глоба в закона за излизане през втори-трети изход и каране в дясната лента на кръговото, че ми е интересно? Ако няма, не е нарушение, а твоя теория.
- escrime
- Мнения: 3070
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Бихте ли ми разяснили следния казус в кръгово?
Абе аз исках, ама нямах възможност.
Да, ама гледай тоя какво направи.
Абе те всички карат с превишена скорост.
Ама тоя светофар е тъп и опашката е дълга, пък и всички се нареждат за втора лента за завой.
Ти ли ще ми кажеш как да паркирам, гледай и другите как са спрели.
Някакви други клишета?
С постоянното използване на "Да, ама" логиката оправия няма.
Спазваш си правилата и не се чудиш на кого ще пишат при ПТП и колко е глобата. Ако нарушаваш си носиш последствията.
Да, ама гледай тоя какво направи.
Абе те всички карат с превишена скорост.
Ама тоя светофар е тъп и опашката е дълга, пък и всички се нареждат за втора лента за завой.
Ти ли ще ми кажеш как да паркирам, гледай и другите как са спрели.
Някакви други клишета?
С постоянното използване на "Да, ама" логиката оправия няма.
Спазваш си правилата и не се чудиш на кого ще пишат при ПТП и колко е глобата. Ако нарушаваш си носиш последствията.
Re: Бихте ли ми разяснили следния казус в кръгово?
Между бяло и черно има 65536 нюанса сиво. Знаеш ли? Така че "да ама" няма как да го избегнеш. Толкова масово се кара през просото по кръгови, че да очакваш как всеки от дясната лента ще излезе през първия изход е наивен перфекционизъм. Долу горе като да очакваш, че всеки ще спре на пешеходна пътека, защото така трябва.
- escrime
- Мнения: 3070
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Бихте ли ми разяснили следния казус в кръгово?
Да, ама...
Tu quoque. Питай Гугъл.
Тема с въпрос как е правилно. Отговор как е правилно.
MMX написа:Между бяло и черно има 65536 нюанса сиво.
Tu quoque. Питай Гугъл.
Тема с въпрос как е правилно. Отговор как е правилно.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Бихте ли ми разяснили следния казус в кръгово?
Като стане ПТП обикновенно разясняват...ама често е платено.
Има тънки моменти в зависимост от маркировка, сигнализация и брой ленти на изходите, в зависимост от които, едни нарушения могат понякога да се правят безнаказано(Не че това е правилно и в интерес на улесняване на движението, просто у нас няма кой да те глоби). И даже при ПТП понякога нарушителят може да бъде оправдан, затова не ни остава друго освен да го пуснем да мине "с предимство". Но това не е така във всички ситуации. Доста често при добре сигнализираните и със съответната маркировка кръгови, същия тоя нарушител при ПТП си понася последиците и научава срещу глоба и няколко точки къде и как всъщност трябва да се движи.
Няма такъв филм обикаляне на кръговото във най-външната му лента. Най-много да излезеш от втория изход, и то ако е предвидено за това.
И при братския американски народ, хептен като за малоумни обяснено.
Има тънки моменти в зависимост от маркировка, сигнализация и брой ленти на изходите, в зависимост от които, едни нарушения могат понякога да се правят безнаказано(Не че това е правилно и в интерес на улесняване на движението, просто у нас няма кой да те глоби). И даже при ПТП понякога нарушителят може да бъде оправдан, затова не ни остава друго освен да го пуснем да мине "с предимство". Но това не е така във всички ситуации. Доста често при добре сигнализираните и със съответната маркировка кръгови, същия тоя нарушител при ПТП си понася последиците и научава срещу глоба и няколко точки къде и как всъщност трябва да се движи.
Няма такъв филм обикаляне на кръговото във най-външната му лента. Най-много да излезеш от втория изход, и то ако е предвидено за това.
И при братския американски народ, хептен като за малоумни обяснено.
- Stivi
- Мнения: 8310
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Бихте ли ми разяснили следния казус в кръгово?
Не е толкова голям проблем ако от дясна лента не хванеш първия изход,кофти става ако решиш да пропуснеш и втория
Върни се в “ЗДвП, нарушения, глоби, обжалване”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта