Кратко въведение : от няколко седмици си събирам малък проект за засилване на голфа 1.9 TDI ALH 90HP с чип.
Дойде момента за смяна на турбото VNT15 --> 1752 hybrid. голяма драма ... Много неща научих в движение за които може би трябваше да съм по - подготвен но знае ли човек

Проблема, който не мога разбера защото се получава е следния:
Налягането, което това турбо генерира е постоянно с 0.2 - 0.4 bar-a повече от поисканото.
Прикачвам и чарт от лог правен вчера.
Мап сензора е стоковия, актуатора е почти нов, премахнат е ЕГР-а, няма катализатор, турбо пътища на Ф57, челен кулер, дюзи 0.260-ки,ECU-то е с чип с който не съм имал никакви проблеми.
Предстои втора настройка на ECU -то след като събера останалите неща но първо искам да разбера защо се случва това и дали е нормално.
Ако някой може да ми помогне да разбера какво се случва за да пренадува и дали е нормално, ще съм благодарен за помоща

Поздрави