Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kraskko
Мнения: 307
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
Автомобил: bmw
Двигател: dizel
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z

Мнениеот kraskko » Пет 30 авг 2019 10:46


http://vwdiesel.net/forum/index.php/topic,6427.30.html

Тук има интересен материал




kraskko
Мнения: 307
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
Автомобил: bmw
Двигател: dizel
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z

Мнениеот kraskko » Пет 30 авг 2019 19:42


Така...
Малко развитие , помпата от ТД-то не стана... трябваше да сложа нейната стойка на която няма отвор за малката ролка на ангренажния ремък между гнп-то и разпределителният вал.
Щуцерите на главата за високо налягане на ТД помпата, са по-дълги и тръбичките от тди- идват къси.наложи и тях да сменя за да сложа тръбичките.
В крайна сметка двигателя запали с триста зора...една от причините мисля,че беше слабия акумулатор..в момента се зарежда.
След като запали задържа оборотите доста високи....по слух бяха над 1000....след това се нормализираха...
Изпуши доста сив дим след запалването (но гнп-то беше пълно с преработено масло)...явно предишния собственик го е карал с масло.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Нед 01 сеп 2019 23:19


С тая помпа ще върви що годе добре ,ако дюзите се стендват на 150 бара. Ако намериш ГНП от Ленд ровър дискавъри става директно без нищо да променяш ,че даже е с 11мм бутало. Турбото може да си остане старото на 1Z. Махаш клапан Н75 съединяваш чевеният и синият мъркуч и от актуатора си настройваш налягането на колкото искаш 0,8-0,9 е ок според мен.
Аз преди време се мъчих да правя други магарий с едно м-тди ама не ми се получи.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Нед 01 сеп 2019 23:24


goppa написа:Двустепенните дюзи на 1z как ще работят с помпата от AAZ?


А как мислиш работят двустепенните дюзи със стоковата помпа?

Проблема е,че помпата на AAZ е проектирана да работи с дюзи които отварят на 150 бар ,а тези на 1Z са на 190 бара. Да двигателя ще заработи, но няма да е ок.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z

Мнениеот samo_pechka » Пон 02 сеп 2019 10:25


samo ra4na na zavoite написа:С тая помпа ще върви що годе добре ,ако дюзите се стендват на 150 бара.

Не, грешка ще бъде. Тая помпа от AAZ преспокойно се справя с повишеното налягане. В никакъв случай да не се смъква налягането на дюзите . Ще се докара до дупка в бутала. Колата ще пуши и няма работи добре.
Помпа от ЛР става да, но трябва и дюзите задължително да се сложат малко по-големи , поне от AFN. Рискува се превъртане на ремък с по-малките дюзи.
П.п. скоро не съм се занимавал с такива преработки, та вече ми поубягнаха някои подробности кое какво беше. Но пин-а ( буустпина) на помпата задължително се преработваше на помпата, за да работи по-адекватно сложена на мТДИ.
Ако имам време тез дни, ще поровя в записките си ( стига да ги намеря, че вече не се сещам къде и на кой комп бяха )


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пон 02 сеп 2019 14:27


Това с дупката в буталото теоритично може би е така, но практически едва ли.
Такава конфигурация видях за първи път преди повече от 5 години и голфчето и до днес си върви със кутията и турбото от AAZ.


kraskko
Мнения: 307
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
Автомобил: bmw
Двигател: dizel
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z

Мнениеот kraskko » Пон 02 сеп 2019 17:30


Колата не държи стабилни обороти на ниски .

Иска гориво но като пусна за да работи добре , задържа оборотите над 1000....в движение не е кой знае какво...явно трябва друга помпа.
Мой познат сложи от еспейс 2,1 ТД и върви прилично.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z

Мнениеот Водния дух1 » Пон 02 сеп 2019 17:39


Регулирай оборотите от вертикалната шпилка.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пон 02 сеп 2019 21:30


kraskko написа:Колата не държи стабилни обороти на ниски .

Иска гориво но като пусна за да работи добре , задържа оборотите над 1000....в движение не е кой знае какво...явно трябва друга помпа.
Мой познат сложи от еспейс 2,1 ТД и върви прилично.


От дюзите е. Намали и налягането и ще заработи.


kraskko
Мнения: 307
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
Автомобил: bmw
Двигател: dizel
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z

Мнениеот kraskko » Пет 06 сеп 2019 18:21


В крайна сметка си сложих обратно електронната помпа...наредих буксите на еку-то и гнп-то и имобилайзера... колата запали чудесно...
Така,има отрязани доста букси от инсталацията...за сега колата не се гаси от ключа и няма диагностика... инсталацията е от Сеат Толедо 1z няма 16пинова букса да диагностика а е с две,черна и бяла... черната е захранване а бялата е K и L линия...в захранването няма маса...пуснах но пак не се свързва.
Ако някой има схеми или познания за да се възстанови връзката с еку-то ще съм благодарен да помогне.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Съб 07 сеп 2019 10:36


Добро решение. С оригиналната помпа е супер. Ще потърся някакво инфо за кабеляците.


kraskko
Мнения: 307
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
Автомобил: bmw
Двигател: dizel
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z

Мнениеот kraskko » Съб 07 сеп 2019 17:49


Днес сложих всичко по местата...вътрешната инсталация си оставих оригинална само свързах външната от двигателя..
Километража заработи перфектно..имаше нужда от маса и всичко отчита.
Оригиналната инсталация си има 16пинова букса за диагностика но и през нея не се свързвам...ще пробвам с друго еку.
Само педала на газта остава да пригодя....че е много тегаво там положението..


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z

Мнениеот Водния дух1 » Съб 07 сеп 2019 18:09


По-лесно е да смениш цялата конзола със всички педали-мисля.


kraskko
Мнения: 307
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
Автомобил: bmw
Двигател: dizel
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z

Мнениеот kraskko » Съб 07 сеп 2019 18:11


Явно така ще направя....тя и кутията на ТД-то няма май да издържи много....сега потропва на празен ход


kraskko
Мнения: 307
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
Автомобил: bmw
Двигател: dizel
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z

Мнениеот kraskko » Нед 08 сеп 2019 20:58


Оправих всичко...колата работи... диагностиката я възстанових през имобилайзера...
Имам обаче една грешка която не мога да отстраня....

01242 - Output Stage in Control Module



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта