Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
Така...
Малко развитие , помпата от ТД-то не стана... трябваше да сложа нейната стойка на която няма отвор за малката ролка на ангренажния ремък между гнп-то и разпределителният вал.
Щуцерите на главата за високо налягане на ТД помпата, са по-дълги и тръбичките от тди- идват къси.наложи и тях да сменя за да сложа тръбичките.
В крайна сметка двигателя запали с триста зора...една от причините мисля,че беше слабия акумулатор..в момента се зарежда.
След като запали задържа оборотите доста високи....по слух бяха над 1000....след това се нормализираха...
Изпуши доста сив дим след запалването (но гнп-то беше пълно с преработено масло)...явно предишния собственик го е карал с масло.
Малко развитие , помпата от ТД-то не стана... трябваше да сложа нейната стойка на която няма отвор за малката ролка на ангренажния ремък между гнп-то и разпределителният вал.
Щуцерите на главата за високо налягане на ТД помпата, са по-дълги и тръбичките от тди- идват къси.наложи и тях да сменя за да сложа тръбичките.
В крайна сметка двигателя запали с триста зора...една от причините мисля,че беше слабия акумулатор..в момента се зарежда.
След като запали задържа оборотите доста високи....по слух бяха над 1000....след това се нормализираха...
Изпуши доста сив дим след запалването (но гнп-то беше пълно с преработено масло)...явно предишния собственик го е карал с масло.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
С тая помпа ще върви що годе добре ,ако дюзите се стендват на 150 бара. Ако намериш ГНП от Ленд ровър дискавъри става директно без нищо да променяш ,че даже е с 11мм бутало. Турбото може да си остане старото на 1Z. Махаш клапан Н75 съединяваш чевеният и синият мъркуч и от актуатора си настройваш налягането на колкото искаш 0,8-0,9 е ок според мен.
Аз преди време се мъчих да правя други магарий с едно м-тди ама не ми се получи.
Аз преди време се мъчих да правя други магарий с едно м-тди ама не ми се получи.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
goppa написа:Двустепенните дюзи на 1z как ще работят с помпата от AAZ?
А как мислиш работят двустепенните дюзи със стоковата помпа?
Проблема е,че помпата на AAZ е проектирана да работи с дюзи които отварят на 150 бар ,а тези на 1Z са на 190 бара. Да двигателя ще заработи, но няма да е ок.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
samo ra4na na zavoite написа:С тая помпа ще върви що годе добре ,ако дюзите се стендват на 150 бара.
Не, грешка ще бъде. Тая помпа от AAZ преспокойно се справя с повишеното налягане. В никакъв случай да не се смъква налягането на дюзите . Ще се докара до дупка в бутала. Колата ще пуши и няма работи добре.
Помпа от ЛР става да, но трябва и дюзите задължително да се сложат малко по-големи , поне от AFN. Рискува се превъртане на ремък с по-малките дюзи.
П.п. скоро не съм се занимавал с такива преработки, та вече ми поубягнаха някои подробности кое какво беше. Но пин-а ( буустпина) на помпата задължително се преработваше на помпата, за да работи по-адекватно сложена на мТДИ.
Ако имам време тез дни, ще поровя в записките си ( стига да ги намеря, че вече не се сещам къде и на кой комп бяха )
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
Това с дупката в буталото теоритично може би е така, но практически едва ли.
Такава конфигурация видях за първи път преди повече от 5 години и голфчето и до днес си върви със кутията и турбото от AAZ.
Такава конфигурация видях за първи път преди повече от 5 години и голфчето и до днес си върви със кутията и турбото от AAZ.
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
Колата не държи стабилни обороти на ниски .
Иска гориво но като пусна за да работи добре , задържа оборотите над 1000....в движение не е кой знае какво...явно трябва друга помпа.
Мой познат сложи от еспейс 2,1 ТД и върви прилично.
Иска гориво но като пусна за да работи добре , задържа оборотите над 1000....в движение не е кой знае какво...явно трябва друга помпа.
Мой познат сложи от еспейс 2,1 ТД и върви прилично.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
Регулирай оборотите от вертикалната шпилка.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
kraskko написа:Колата не държи стабилни обороти на ниски .
Иска гориво но като пусна за да работи добре , задържа оборотите над 1000....в движение не е кой знае какво...явно трябва друга помпа.
Мой познат сложи от еспейс 2,1 ТД и върви прилично.
От дюзите е. Намали и налягането и ще заработи.
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
В крайна сметка си сложих обратно електронната помпа...наредих буксите на еку-то и гнп-то и имобилайзера... колата запали чудесно...
Така,има отрязани доста букси от инсталацията...за сега колата не се гаси от ключа и няма диагностика... инсталацията е от Сеат Толедо 1z няма 16пинова букса да диагностика а е с две,черна и бяла... черната е захранване а бялата е K и L линия...в захранването няма маса...пуснах но пак не се свързва.
Ако някой има схеми или познания за да се възстанови връзката с еку-то ще съм благодарен да помогне.
Така,има отрязани доста букси от инсталацията...за сега колата не се гаси от ключа и няма диагностика... инсталацията е от Сеат Толедо 1z няма 16пинова букса да диагностика а е с две,черна и бяла... черната е захранване а бялата е K и L линия...в захранването няма маса...пуснах но пак не се свързва.
Ако някой има схеми или познания за да се възстанови връзката с еку-то ще съм благодарен да помогне.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
Добро решение. С оригиналната помпа е супер. Ще потърся някакво инфо за кабеляците.
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
Днес сложих всичко по местата...вътрешната инсталация си оставих оригинална само свързах външната от двигателя..
Километража заработи перфектно..имаше нужда от маса и всичко отчита.
Оригиналната инсталация си има 16пинова букса за диагностика но и през нея не се свързвам...ще пробвам с друго еку.
Само педала на газта остава да пригодя....че е много тегаво там положението..
Километража заработи перфектно..имаше нужда от маса и всичко отчита.
Оригиналната инсталация си има 16пинова букса за диагностика но и през нея не се свързвам...ще пробвам с друго еку.
Само педала на газта остава да пригодя....че е много тегаво там положението..
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
По-лесно е да смениш цялата конзола със всички педали-мисля.
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
Явно така ще направя....тя и кутията на ТД-то няма май да издържи много....сега потропва на празен ход
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Голф3 от 1,9 AAZ към 1,9 1z
Оправих всичко...колата работи... диагностиката я възстанових през имобилайзера...
Имам обаче една грешка която не мога да отстраня....
01242 - Output Stage in Control Module
Имам обаче една грешка която не мога да отстраня....
01242 - Output Stage in Control Module
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта