Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
Колеги мисля да сменям разпръсквачите при Дани от форума, но да попитам лесно ли излизат дюзите от главата на мотора. Трябва ли да ги пръскам с ВД или нещо друго примерно. На Студен или топъл мотор да ги вадя. Дифтунгите на дюзите и тръбичките специални ли са или просто да търся медни, като тях.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7912
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
Тръбичките нямат духтунги. За дюзите си вземи оригиналните -Бош. Важно е леглата в главата и самите дюзи да са чусти при монтажа. За ваденето на дюзите ще ти трябва обратен чук с накрайник М12х1,5. Можеш да си направиш такъв от някоя стара тръбичка.
Последна промяна от goppa на Съб 24 авг 2019 20:48, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
Напръскай с ВД няколко пъти обилно няколко последователни дни преди да започнеш. Да проникне надолу до дихтунга. После и лесно ще изчистиш леглата.
Аз съм успявал без обратен чук. Но е по-добре да имаш.
Аз съм успявал без обратен чук. Но е по-добре да имаш.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
Благодаря за отговорите, колеги. Като ги сменя ще пиша, как е.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
И четирите дюзи излязоха без драми и без обратен чук :)
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
Днес взех дифтунгите на Бош, от едната страна са плоски, от другата са леко заоблени... Та кое на къде се монтира ако някой знае. Мерси предварително.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7912
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
Плоското към дюзата, заобленото към главата.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
Благодаря ти колега :)
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
Днес дойдоха дюзите и ги монтирах, колата върви малко повече, обаче и изпушва повече... Ще и сложа малко по-нататък едно валче от СДИ и мисля, че пушека ще по намалее. На трета, като и нацепя газта от 2000 оборота ще скъса 17'-ките :D Преди беше по-слаба. Колегата Дани от Монтана е много точен и коректен и го препоръчвам :) Цените са му без конкуренция на разпръсквачите!
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
Колко микрона са разпръсквачите? Нещо друго прави ли? Софт?
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
216, има чип от преди това и беше 140 коня.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
До колко знам е хубаво с новите дюзи да се направят нови настройки на софтуера. И така пушекът ще спре ,а и може още мощност да изкараш.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
Тя не пуши зверски, а и като и сложа вал от SDI предполагам, ще намалее. И пуши само при пълна газ, при нормално каране в огледалото не се вижда да изпушва. Отначало пушеше доста, когато писах но милиграмите с новите разпръсквачи бяха станали от 2.8 на 0.8... Коригирах ги на 2.2-2.4 някъде и сега вече не пуши толкова. Намерих си вал, но ще го слагам него малко по-нататък.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
Направи милиграмите на 3 

Re: Mk4, 98г., AHF - сваляне на дюзи.
А с вагком ли се коригират милиграмите? Може ли да споделите от къде се коригират? Благодаря.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 68 госта