Фалшивият софтуер,както се изразявате е направен от Бош, пак по поръчка на автомобилния гигант. По това време съм бил в друга компания, наречена Пежо/Ситроен. Искам да вмъкна само, малко разяснение.
Този софтуер го имат всички автомобилни компании в света, без него нито една не може да покрие нормите. За едни е създаден от една фирма, за други от друга, но принципа на действие е същия. Цялата истина се крие, че една държава обърна земята и изсипа стотици милиони долари за подкупи и секретна информация, за да разклати най-големия производител в света. Страната е САЩ, а нейната фирма GM, от най-голяма, отиде много назад (това е недопустимо за такава надута страна, която взе радикални мерки). Защо не проверят всяка една фирма за автомобили и ще видите,какво ще излезе. Точно тези хубавци от САЩ ми говорят за еко норми, колите им бълват отрови и не се съобразяват с никой. В Германия намериха удобни хора, които да подкупят, за да излезе всичко наяве. И с и без този софтуер, европейските голи са години напред пред техните тенкета, а за норми само могат да си мечтаят да ги стигнат. След това излезе за Опел, за БМВ, за Мерцедес и т.н, че използват такъв софтуер, но нещо направиха ли им, отговора е не. Само VW, натиснаха, за да ги сринат тотално финансови и да ги разклатят максимално. Само,че за тяхно огромно съжаление не успяха. Въпреки милиардите глоби, VW, все още е най-големия производител на автомобили в света. След него се нарежда Toyota.
Топъл старт при TDI моторите и прекодиране на софтуера за автоматична скоростна кутия
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: Топъл старт при TDI моторите и прекодиране на софтуера за автоматична скоростна кутия
Колега,благодаря за бързия и изчерпателен отговор. 

Последна промяна от IvanMan на Нед 01 сеп 2019 18:38, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Топъл старт при TDI моторите и прекодиране на софтуера за автоматична скоростна кутия
Колега megatronS иска ми се да ти вярвам за всичко, но моята сегашна кола е 2008 година 2.0 ТДИ, много се съмнявам преди толкова години ти да си работил, това което работиш сега. Факт е, че софтуерите се различават и едни мотори палят на четвърт, други искат стартера да е перфектен за да палят топли на четвърт. Вчера отново се убедих в теорията си - шкода октавия 1, мотор 1,9 ASV, 100 000 км. без ремонт на стартера, преди това неизвестно колко. Пали топла много лесно, според мен, този стартер едва ли има четки още, но няма проблем и зимата студен. Ауди А3 мотор ALH 1999г. след настройка на помпата и центровка имаше подобрение, но не палеше от четвърт, последва ремонт на стартера и палене от четвърт, след около 15 000 км. паленето е както преди дори и с нов акумулатор. Фолксваген кади 1,9 105 коня, след ремонт на стартер пали перфектно, след 10 000 км. вече не е перфектно, а на познат купен от магазина на 280 000 км. продължава да пали и топла и студена както в деня, в който я е купил. За мен софтуерите са различни от номер до номер на двигател и са с различна порция и на различни обороти.
П.П. може ли да разясниш малко повече за какво предпазване става дума и защо се залагат толкова високи обороти?
П.П. може ли да разясниш малко повече за какво предпазване става дума и защо се залагат толкова високи обороти?
-
- VW експерт
- Мнения: 2011
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Топъл старт при TDI моторите и прекодиране на софтуера за автоматична скоростна кутия
Дори само заради мазането и механичното износване си заслужава да го врътнеш добре преди да му пуснеш нафтата. Разни големи двигатели се правят нарочно да ги правят тия неща, и то още от когато не се ползваше електроника.
Некои хора сигурно са чували какво е маслен клин.
Некои хора сигурно са чували какво е маслен клин.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Топъл старт при TDI моторите и прекодиране на софтуера за автоматична скоростна кутия
И все пак не отговаряш на въпроса защо някой мотори на vag като почнем от 1Z и AHU и последните от почти всички останали до комън рейл са направени да палят топли преди да са се "развъртели", а други малко да поостареят и най-вече стартера да загуби пъргавина и топлия старт става мъка. Масления клин и мазането са доста по-важни при студения старт, но оплакванията от лош студен старт са много по-малко, отколкото при топлия. Явно никой не знае точно защо при някой мотори от един модел има проявление на проблема, а който работи там сигурно е подписал декларация за неразпространения на информация.
-
- VW експерт
- Мнения: 2011
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Топъл старт при TDI моторите и прекодиране на софтуера за автоматична скоростна кутия
Въпроса е сложен, и може да има много отговори. И не е само технически, вероятто са свързани и маркетингови причини.
Примерно, дори и принципно полезно за намаляване износването при стартиране, няма как да го приложат и при студения старт, щото би заминал един от най-големите плюсове, с които са известни тия мотори - безпроблемния студен старт. Освен това, студените стартове са сравнително по-малко от останалите, а ако пък са много, тогава пък няма как да навърти много километри.
Освен това, може да са решили, че по-малко натоварените мотори, както и при автоматик, износването е по-малко по принцип, а пък има други причини да не прилагат тая тактика при палене. Или пък просто по някакви причини не заслужават такава грижа за удължаване на ресурса.
Отделно, някой и друг продаден стартер, явно не пречи на фирмата - с един куршум най-разнообразни зайци.
До появата на AFN около 96-та година, мисля че такъв проблем не е имало.
Примерно, дори и принципно полезно за намаляване износването при стартиране, няма как да го приложат и при студения старт, щото би заминал един от най-големите плюсове, с които са известни тия мотори - безпроблемния студен старт. Освен това, студените стартове са сравнително по-малко от останалите, а ако пък са много, тогава пък няма как да навърти много километри.
Освен това, може да са решили, че по-малко натоварените мотори, както и при автоматик, износването е по-малко по принцип, а пък има други причини да не прилагат тая тактика при палене. Или пък просто по някакви причини не заслужават такава грижа за удължаване на ресурса.
Отделно, някой и друг продаден стартер, явно не пречи на фирмата - с един куршум най-разнообразни зайци.

До появата на AFN около 96-та година, мисля че такъв проблем не е имало.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Топъл старт при TDI моторите и прекодиране на софтуера за автоматична скоростна кутия
Който знае истинските причини най-вероятно не знае за съществуването на този форум. Аз от опита си въобще с дизели, не само на VAG, предположих, че заради екологични причини и за да не се появява облаче при стартиране. Всички знаем, че точно при топъл мотор и особено при неточен температурен датчик изпушва при палене, дори се форсира леко. При нов мотор Евро 3 нямаше такова нещо, но при Евро 2 се забелязваше леко. Още, когато бяха предкамерни повечето дизели, при френските нямаше изпушване, но при останалите имаше. При топъл мотор стартовата порция на ТДИ е по-малка, но предварението е по-голямо при самия старт, отколкото при студен. Това според мен има значение по темата.
- ДРГеоргиев
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 23 окт 2015 8:52
- Автомобил: Golf IV 1.9TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Топъл старт при TDI моторите и прекодиране на софтуера за автоматична скоростна кутия
Здравейте! И аз съм имал проблеми с паленето на загрят мотор 1.9TDI AGR 90коня, гоооолямо въртене. Колата я закупих 2015 и много трудно палеше топла, студена палеше от ряз. Разбрах едно, стартера винаги трябва да е в Супер кондиция, акумолатора и подгревни свещи също. Чух, прочетох всичко с промени на това онова. Като отидох при един майстор и му казах, четох това онова и искам да ми я направиш както другите ги правят, той се усмихна и каза, че това са пълни глупости. Прати ме за нов акумолатор, почисти, смаза и смени всички неща по стартера които можеха да се сменят по него, нови подгревни свещи и почна да пали на топъл страхотно. Минаха три години и пак същата работа, трудно палене на топъл...
Стана и по зле, един ден стартера почна да върти едва едва, като паднал акумолатор и клемата на плюсовия кабел направо се палеше. Какво беше, подгревните свещи бяха заминали всичките, а на стартера само предната втулка беше заминала яко. След смяната на свещите и втулката паленето при топъл, отново стана перфектно. Колата я карам на много къси разстояния и много често има пали гаси.
И друго, зареждам гориво само Макс Моушън, пробвал съм всички други и единствено с това гориво работи най-добре и стартиране на двигателя, вървеш и никакъв къдеж.
Автомобила е 20 годишен и е на 240 000км. (ако са реални де, не знам дали е така
)

И друго, зареждам гориво само Макс Моушън, пробвал съм всички други и единствено с това гориво работи най-добре и стартиране на двигателя, вървеш и никакъв къдеж.


-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Топъл старт при TDI моторите и прекодиране на софтуера за автоматична скоростна кутия
Здравейте и от мен,аз имах проблеми с топлия старт.Четох из форума,първо разглобих стартера да го прегледам,нищо беше си като нов.Подавал съм му ток допълнително,с кабели от друг автомобил,пак нищо.Накрая ми казаха да търся,майстори които чипосват,те се занимавали с топлия старт.Хората ми го оправиха проблема вече паля много бързо,и съм доволен.Лошото е,че при мен се сваля компютъра и за това ми взеха 80лв.Съжалявам,че не я закарах по-рано,а си изтормозих акумулатора!Аз съм с АГР мотора,палила ми е на -8-10 градуса без проблем само с две работещи свещи.Колата ми е на около 480000км по километража на таблото.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 51 госта