Пасат Б5.5,2003,1,9 TDI,AWF-ел.проблем
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Пасат Б5.5,2003,1,9 TDI,AWF-ел.проблем
Привет,колеги.Проблема е следния-при контакт,контролната лампа на таблото си светва и угасва съответно,но при натискане на спирачката по-екстремно,ABS не сработва.Някакви насоки?
Последна промяна от Iezekil на Съб 04 яну 2020 9:26, променено общо 2 пъти.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б5.5,2003,1,9 TDI,AWF-проблем с ABS
Не я ли закачихте? Ако има записани грешки де.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5.5,2003,1,9 TDI,AWF-проблем с ABS
А при по-екстремното натискане на спирачката - спира ли по-екстремно колата?
Да не се окаже, че проблема не е в АБС-а, а в спирачната система и гумите просто да не могат да блокират (че да се включи тоя АБС)
Да не се окаже, че проблема не е в АБС-а, а в спирачната система и гумите просто да не могат да блокират (че да се включи тоя АБС)
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б5.5,2003,1,9 TDI,AWF-проблем с ABS
Колата спира със свирене на гуми...няма/или не знам/къде да я закача.Какъв е варианта за проблем,при изброените условия и какъв би бил той?.....а и ще има ли грешки,що не свети постоянно?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5.5,2003,1,9 TDI,AWF-проблем с ABS
Щом свирят гуми значи предположението ми е неправилно - спирачки има!
Тук не разбрах - нямаш кабел и не познаваш човек, който да има или не намираш куплунга за диагностика?
Ако е второто, по далечни спомени, куплунга е под пластмасовото капаче при ръчната... или това беше на АУДИ А4, а при В5.5 беше под волана...
Не помня, някой да потвърди, моля.
Ако е първото - не може да няма някой колега в Шумен с VCDS и желание да услужи за 5 минутки
В ABS модула проверете на ниска скорост какво четат датчиците на колелата.
Да не би някой да ги е магерил и да е сложил резистори на тяхно място, че да не свети индикатора само.

Iezekil написа:...няма/или не знам/къде да я закача
Тук не разбрах - нямаш кабел и не познаваш човек, който да има или не намираш куплунга за диагностика?
Ако е второто, по далечни спомени, куплунга е под пластмасовото капаче при ръчната... или това беше на АУДИ А4, а при В5.5 беше под волана...

Не помня, някой да потвърди, моля.
Ако е първото - не може да няма някой колега в Шумен с VCDS и желание да услужи за 5 минутки

В ABS модула проверете на ниска скорост какво четат датчиците на колелата.
Да не би някой да ги е магерил и да е сложил резистори на тяхно място, че да не свети индикатора само.
-
- VW експерт
- Мнения: 13382
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б5.5,2003,1,9 TDI,AWF-проблем с ABS
Под волана,леко вляво е буксата.
Набутайте датчиците по местата им.
Набутайте датчиците по местата им.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б5.5,2003,1,9 TDI,AWF-проблем с ABS
И четирите да са разместени е странно,освен да са изключени някак...
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5,2003,1,9 TDI,AWF-проблем с ABS
Ако са разместени датчиците ще свети постоянно ламбата на АБЦъто.
Ако колата не е маризена от някой и след това препродадена на друг който си троши в момента главата върху проблема то вероятно има повреда в контролера на АБЦ системата или върху компонент с който контролера няма обратна връзка. От което следва че щом лампата не свети а има проблем то няма да има и записани грешки.
Ако колата не е маризена от някой и след това препродадена на друг който си троши в момента главата върху проблема то вероятно има повреда в контролера на АБЦ системата или върху компонент с който контролера няма обратна връзка. От което следва че щом лампата не свети а има проблем то няма да има и записани грешки.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5,2003,1,9 TDI,AWF-проблем с ABS
особено момента с живите данни, докато единия кара колата.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б5.5,2003,1,9 TDI,AWF-проблем с ABS
Вчера намерих кой да я закачи и човека каза,че всичко работи.Даже я тества/без мен/ и потвърди,че ABS-а работи....Понаобижда ме завоалирано уж,отначало наобижда и колата/кара нов джип/...Днес ще пътувам и пак ще проведа тестове,явно нещо не усещам нещата.
Принципно тая барака студена като е мирише на нафта отзаде ѝ.Провери стойностите на дюзите,уж са в норма.Звъннах обаче на един приятел,механик.Той попита колко ми е моментния разход на място,казах 0,9л/ч.Каза,че е много,че трябва да е 0,5л.Разбрахме се да направи някакъв реглаж на дюзите другата седмица,който ще свали въпросния моментен разход,но забравих да питам ще спре ли да мирише?
Принципно тая барака студена като е мирише на нафта отзаде ѝ.Провери стойностите на дюзите,уж са в норма.Звъннах обаче на един приятел,механик.Той попита колко ми е моментния разход на място,казах 0,9л/ч.Каза,че е много,че трябва да е 0,5л.Разбрахме се да направи някакъв реглаж на дюзите другата седмица,който ще свали въпросния моментен разход,но забравих да питам ще спре ли да мирише?
-
- VW експерт
- Мнения: 13382
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б5.5,2003,1,9 TDI,AWF-проблем с ABS
Каква стойности дават тия дюзи?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б5.5,2003,1,9 TDI,AWF-проблем с ABS
Не видях пък и не разбирам.Факт е,че даже 1л. моментен разход показва на място и по инерция.Разход среден когато пътувам 6/100.По магистралата даже 7/100,после успявам да го намаля.------------------------------------
По инерция разхода се качва обратно пропорционално на скороста.Казаха ми,че е възможно някой от темп.датчици да лъже компа,от там бухане на нафта и миризмата.Отделно ми се иска да сменя ремонтния комплект на дюзите,но не знам кое по-напред да купя-датчици или о-пръстени?Прави впечатление,че и в движение кто отворя прозореца сякаш мирише на нафта.Разхода на борда свпада с този на колонка,сякаш няма течове.
По инерция разхода се качва обратно пропорционално на скороста.Казаха ми,че е възможно някой от темп.датчици да лъже компа,от там бухане на нафта и миризмата.Отделно ми се иска да сменя ремонтния комплект на дюзите,но не знам кое по-напред да купя-датчици или о-пръстени?Прави впечатление,че и в движение кто отворя прозореца сякаш мирише на нафта.Разхода на борда свпада с този на колонка,сякаш няма течове.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б5.5,2003,1,9 TDI,AWF-мирис на нафта
Да разбутам темата отново с молба за съвет.Та направих втора диагностика специално за датчиците и се оказа,че таблото и компа се разминаваха с над 25 градуса.Вчера се пообразовах и смених датчика,та забелязах,че отзад е яко омацано.Също открих,че щуцера на тандем помпата е лепен,но въпреки това се мандахерца доста.
Та възможно ли е от нея/тандем помпата/ да са въпросните омацвания,приличащи на масло?Възможно ли е да е и нафта по някакъв начин?И отделен въпрос-да се притеснявам ли,че във въздуховода от кулера има масло,както и в ЕГР-а?
Та възможно ли е от нея/тандем помпата/ да са въпросните омацвания,приличащи на масло?Възможно ли е да е и нафта по някакъв начин?И отделен въпрос-да се притеснявам ли,че във въздуховода от кулера има масло,както и в ЕГР-а?
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5,2003,1,9 TDI,AWF-мирис на нафта
Омацаното отзад (ако става въпрос за ауспуха) не е добре и не ти е от щуцера. Ако е отзад на двигателя има от къде да тече от сто места. Щуцера на помпата щом е лепен не е добре, но щом не тече или по скоро щом не дърпа въздух засега не ти е проблем.Това че има масло във въздуховода никак не е добре, на бензинка се прежалва ма за дизел си е таралеж в гащите. С две думи не е добре.
Не си караше старата бензинка, да те пита човек що си се набутал с тая дърта кошница че и дизел.
Не си караше старата бензинка, да те пита човек що си се набутал с тая дърта кошница че и дизел.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5.5,2003,1,9 TDI,AWF-мирис на нафта
Колко е маслото към куулера?
В смисъл - само е омаслено, или можеш да го изсипеш и да направи локвичка?
Провери и въздуховода на входящия въздух, там, дето влиза картерната вентилация.
Идеята е да установиш от картера ли идва това масло или от турбината
В смисъл - само е омаслено, или можеш да го изсипеш и да направи локвичка?
Провери и въздуховода на входящия въздух, там, дето влиза картерната вентилация.
Идеята е да установиш от картера ли идва това масло или от турбината
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта