Seat leon 2.0 тди 170 к.с bmn 2007г синхронизация на валовете
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Seat leon 2.0 тди 170 к.с bmn 2007г синхронизация на валовете
За мен не е същото, а е както даването на аванс на 1Z. Помпата се завърта към двигателя, обратно на посоката на въртене на двигателя. Ако не си регулирал дюзите ги регулирай и като отвориш поръсъждавай нагледно. Няма как + да означава закъснение, не случайно при + става по-пъргава в ниските обороти. Предлагам да не спорим повече в темата на колегата, ако искаш отвори нова тема.
-
- VW експерт
- Мнения: 2004
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Seat leon 2.0 тди 170 к.с bmn 2007г синхронизация на валовете
Zinoto написа:... и това, че ти cecow1 си мислиш, че минус е предварение си е твой проблем. Аз съм се учил да правя центровка на механичен предкамерен дизел преди 25 години и няма как да се объркам, защото "хващам" разлика в палене и вървене, миризма от ауспуха и други такива неща, не е само да гледаш цифрички на диагностиката.
Значи ти е толкова по-трудно да признаеш, че не си прав, но все пак помисли пак логично.
Като знаеш какво има в една ГНП, и кое как работи, както и при помпа-дюзата, няма да ти е трудно да си ги представиш нещата.
Въртиш вал по посока на въртенето му, става аванс спрямо коляновия, ако въртиш корпус на ГНП в същата посока, гърбиците на плочката на вала, стигат по-късно до ролките, и става закъснение.
Процедурата с центровка на VE помпа с индикаторен часовник предполагам ти е ясна. Стойността там е в милиметри ход на буталото на ГНП до достигане на ГМТ на първи цилиндър на ДВГ.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Seat leon 2.0 тди 170 к.с bmn 2007г синхронизация на валовете
Zinoto написа:За мен не е същото, а е както даването на аванс на 1Z. Помпата се завърта към двигателя, обратно на посоката на въртене на двигателя. Ако не си регулирал дюзите ги регулирай и като отвориш поръсъждавай нагледно. Няма как + да означава закъснение, не случайно при + става по-пъргава в ниските обороти. Предлагам да не спорим повече в темата на колегата, ако искаш отвори нова тема.
Няма лошо да спорим, в спора се ражда истината. На 1Z въртейки корпусът към двигателя оста изостава напред просто така е направено. В друга тема писах, че смених на дюзите регулиращите винтове, бобчетата и регулирах на 180градуса. Цялата галимация с центровката при мен е зада открия най-добрата такава за икономия, добър старт и добър вървеж. Предполагам колегата пуснал темата търси същото. От опитите установих за AJM на 0.0 или леко в - е ок. Аз я оставих на - 0.3,0.5.в you tube има клипчета за настройка на голф 5 105к.с. Там гонят число - 2,2.5 в коментарите пишат, пе така се подобряват значително емисийте. При мен на - 2,4 вече не е добре.
https://youtu.be/XZw8SL39164
Re: Seat leon 2.0 тди 170 к.с bmn 2007г синхронизация на валовете
Колеги пуснах темата понеже имам проблеми с студения старт и леко завишен расход, и след проверка на почти всичко възможно от което може да идва проблема остана да има не добра синхронизация на валовете. Понеже не съм се сблъсквал с помпа дюза до сега попитах тук за мнение от колеги запознати по въпроса с стойностите на синхронизация за този мотор и възможно ли е от там да ми е проблем.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Seat leon 2.0 тди 170 к.с bmn 2007г синхронизация на валовете
При голямо отклонение е възможно. Направи ги на 0.0 и кажи как е.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Seat leon 2.0 тди 170 к.с bmn 2007г синхронизация на валовете
При мен май ще се окаже,че разликите в начина на палене не е от синхронизацията ,а от течащата ми тандем помпа. Затова за да не си блъскам повече главата как е най добре синхронизацията докарах двата вала на заводски белези и контри и това е. За справка погледнах ваг кома и синхронизацията е застанала на 0 леееко в минус.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта