Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Не виждам по коя от изброените коли няма да има за правене ? По пежото ще са най-много и най-дразнещи проблемчетата.
- stanlley
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 01 окт 2015 13:48
- Автомобил: VW Passat 6 Skoda Superb
- Двигател: CBAB 2010 AVF 2005
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Аз не бих сменил Мондео-то. Или поне не бих го сменил за Пасат5.5. Моята гледна точка е, че като сменяш трябва да е за нещо поне 4-5-6 години по-ново от сегашната кола. В противен случай има голяма вероятност да попаднеш на някакъв лъскав кенеф за правене. Ако много му е писнало от Форд-а, да си намери нещо, което го кефи от познат или поне с някаква история (не е задължително да е сервизна, може да е кола от приятел на приятел, който също търси нещо различно). Така да си дадеш здравата кола само защото ти е доскучало и да се метнеш на нещо непознато си е голям филм и обикновено излиза солено.
Да кажа и за предложените варианти:
Е46 - кола за подрастващи гангстерчета
Е39 - много приятна кола като вървеж и комфорт - трудно изпадат читави. или са милионници или са с проблеми
Пасат 5.5 - според мен вече доста амортизиран модел. Пребити от каране. Добър комфорт, вървежа е според мотора. 131 кс дизел няма да го впечатли, 2.8 бензин е по интересен, но там има проблем с гарнитури на главите и понеже мотора е много топъл вероятни всичко гумено и пластмасово по периферията е изпечено. Автоматиците при този пасат доста скопяват вървежа.
Пежо - много ниска предница и много тясно на задния ред.
С две думи да събере още малко и да си вземе нещо по-съвременно (новото Mондео, Пасат Б6 2009 - 2010 170кс дизел, Октавия VRS 2008 - 2010) след година - две.
Да кажа и за предложените варианти:
Е46 - кола за подрастващи гангстерчета
Е39 - много приятна кола като вървеж и комфорт - трудно изпадат читави. или са милионници или са с проблеми
Пасат 5.5 - според мен вече доста амортизиран модел. Пребити от каране. Добър комфорт, вървежа е според мотора. 131 кс дизел няма да го впечатли, 2.8 бензин е по интересен, но там има проблем с гарнитури на главите и понеже мотора е много топъл вероятни всичко гумено и пластмасово по периферията е изпечено. Автоматиците при този пасат доста скопяват вървежа.
Пежо - много ниска предница и много тясно на задния ред.
С две думи да събере още малко и да си вземе нещо по-съвременно (новото Mондео, Пасат Б6 2009 - 2010 170кс дизел, Октавия VRS 2008 - 2010) след година - две.
- Крисчън
- Мнения: 147
- Регистриран на: Чет 16 юли 2015 20:19
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Аз давам един глас за Пасат 5.5. Да, няма от по-иновационните екстри по интериор, задвижване, мотор като на другите конкурентни марки или пък от на модели на автомобила от по-новите години, но ще получи комфорт, приличен вървеж особено за магистрала и икономия. Ако е читав Пасата, то няма да има какво да ослужва по механика, а пък ще получи мнооого километри безавариино каране със само базово обслужване като ремъци, ролки и масла/филтри. 131чката има доста приличен въртящ момент и не е състезателна кола в никакъв случай, но си има ряз приличен за нашите пътища. Само да вметна, че помпа дюзата има един голям недостатък и той е с износването на леглата на дюзите на главата. Та проверка на това преди закупуване на автомобила е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА, преди да се закупи колата за да не сменяте минимум глава защото е много износена от каране (както викат по нашите земи на милион километри) а защо не и дюзи. Ако дюзите, турбото и леглата на главата не са супер износени, то ще караш много. Също така и вала да не е изяден и съединителя е хубаво да не е за смяна. Искам да кажа, че тези пасати не патят с кривене на главата, просто механизма за захващане на дюзите не е измислен добре и с годините се износва материала където влизат дюзичките. Откъм място е за мен мнооого просторен, а аз не съм малък - и отпред и отзад и с една хубава музика и ако има мерак за по-хубав салон или таван ще стане топ.
Има една уловка обаче, всичко зависи в какво състояние ще се вземе колата, дали ще има много неща за смяна понеже всичко що е пластмаса, кабели, гуми и прочие по моторния отсек с времето се изпича и си иска профилактика и overall condition-a какъв е. Успех с покупката на следващия автомобил! Пожелавам да не се превърне в покупко-продажба.
Има една уловка обаче, всичко зависи в какво състояние ще се вземе колата, дали ще има много неща за смяна понеже всичко що е пластмаса, кабели, гуми и прочие по моторния отсек с времето се изпича и си иска профилактика и overall condition-a какъв е. Успех с покупката на следващия автомобил! Пожелавам да не се превърне в покупко-продажба.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Моя мастер,който поддържа колите на семейството беше ми казал преди около 1 месец -'' това пежо 407 е е ....си и ке....фа.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Ами и аз затова писах по-нагоре, преди 2 години като търсих кола и аз ги гледах не говоря от някаква фанатична точка само за немско ис дъ бест. Мой приятел имаше 2.0хди едвам се оттърва, когато търсех за 2.2 имаше масово негативни мнения. Колата е комфортна возията е добра има екстри когато ги има, но е доста проблемна като цяло.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Електрониката на 407 прекалено често стачкува, а в колата има прекалено скъпи и сложни модули за времето й и за класа й. Мой колега който като хоби се занимава с PSA, ремап, ремонти по електрениката, се видя в голям зор и разходи докато подкара личното си 407 без грешки. Наложи му се да смени всички компютри по колата, използва секънд хенд с 50+ % отстъпки от приятели и пак му стъпи 4 цифринеа сума.
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Сега ще ви кажа, защо се прибегна до смяната на Мондео-то.
Първо го взе и рециклира инжекторите и помпата - 1500лв
След година, инжекторите не бяха добре рециклирани и отново при палене имаше бели пушеци и тресене. - Гаранция не му признаха, разбира се.
Преди два месеца купи 4 "нови" инжектора, бяха в кутийка и "заводски" найлони, но това, което забелязахме, че на самите инжекторите кодовете са изтъркани и имаше нови такива, под тях. Сложихме на колата, кодирахме, колата "заспа".
Сега, два месеца и 2000км по-късно колата леко започна да изпушва при студен старт, само първият път. Направихме тест на обратната нафта и показаха около 80-85мл на инжектор. По Delphi ръководство, всичко над 25мл е за ремонт.
Отидохме до магазина, от който ги е купил, от там ни пратиха в някакъв БОШ сервиз, в който искаха да разкачат - инжекторит, помпа, резервоар. На кратко - 400лв.
Човека се ядоса, защото вече е набил към 3000лв само за едно и също - горивна система.
В крайна сметка, понеже без наглост явно няма да успее, реши да ги свали утре, да вземе документа от рециклираната помпа и да ги занесе в магазина за рекламация.
Принципно искат да си измият ръцете по всякакъв начин. Първо, помпата можела да не била добре, после ама не е чистен резервоар и горивопроводите - нали има филтър?! Да, между помпата и рейла няма филтър, но тя е рециклирана и има документ за което. Да не говоря, че преди да я рециклират, изобщо не й направиха тест, ами по подразбиране си я хванаха за рециклаж, щото разбираш ли, инжекторите били заминали.
Първо го взе и рециклира инжекторите и помпата - 1500лв
След година, инжекторите не бяха добре рециклирани и отново при палене имаше бели пушеци и тресене. - Гаранция не му признаха, разбира се.
Преди два месеца купи 4 "нови" инжектора, бяха в кутийка и "заводски" найлони, но това, което забелязахме, че на самите инжекторите кодовете са изтъркани и имаше нови такива, под тях. Сложихме на колата, кодирахме, колата "заспа".
Сега, два месеца и 2000км по-късно колата леко започна да изпушва при студен старт, само първият път. Направихме тест на обратната нафта и показаха около 80-85мл на инжектор. По Delphi ръководство, всичко над 25мл е за ремонт.
Отидохме до магазина, от който ги е купил, от там ни пратиха в някакъв БОШ сервиз, в който искаха да разкачат - инжекторит, помпа, резервоар. На кратко - 400лв.
Човека се ядоса, защото вече е набил към 3000лв само за едно и също - горивна система.
В крайна сметка, понеже без наглост явно няма да успее, реши да ги свали утре, да вземе документа от рециклираната помпа и да ги занесе в магазина за рекламация.
Принципно искат да си измият ръцете по всякакъв начин. Първо, помпата можела да не била добре, после ама не е чистен резервоар и горивопроводите - нали има филтър?! Да, между помпата и рейла няма филтър, но тя е рециклирана и има документ за което. Да не говоря, че преди да я рециклират, изобщо не й направиха тест, ами по подразбиране си я хванаха за рециклаж, щото разбираш ли, инжекторите били заминали.
-
- VW експерт
- Мнения: 1994
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
С Делфи от тия години, тия неща са нормални. Затова и возилата с такава система не държат цени на пазара.
При правилна експлоатация работят, ама... Правилната експлоатация включва хубаво гориво, винаги оригинален горивен филтър(има значение), и повечето не им е добре да остават с малко гориво в резервоара(има връзка с охлаждането на помпата).
Ремонта по сервизно ръководство включва подмяна на всичко, което има контакт с горивото, включително резервоар и горивопроводи. Дюзите са ремонтируеми, помпата не помня...
Всичко друго е без гаранция и на късмет. Но хората поне свалят резервоар и горивопроводи да се опитат да ги почистят, така шансовете малко се повишават.
3000лв по читав Пасат 5.5 ще стигнат за доста неща, които после ще карат докато е кола... А и като е читав, може да не се наложи да се дадат всичките следващите няколко години.
Ако се уцели със сменени повечето по-скъпи консумативи...джакпот.
При правилна експлоатация работят, ама... Правилната експлоатация включва хубаво гориво, винаги оригинален горивен филтър(има значение), и повечето не им е добре да остават с малко гориво в резервоара(има връзка с охлаждането на помпата).
Ремонта по сервизно ръководство включва подмяна на всичко, което има контакт с горивото, включително резервоар и горивопроводи. Дюзите са ремонтируеми, помпата не помня...
Всичко друго е без гаранция и на късмет. Но хората поне свалят резервоар и горивопроводи да се опитат да ги почистят, така шансовете малко се повишават.
3000лв по читав Пасат 5.5 ще стигнат за доста неща, които после ще карат докато е кола... А и като е читав, може да не се наложи да се дадат всичките следващите няколко години.
Ако се уцели със сменени повечето по-скъпи консумативи...джакпот.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Snuupy написа:Сега ще ви кажа, защо се прибегна до смяната на Мондео-то.
Първо го взе и рециклира инжекторите и помпата - 1500лв
След година, инжекторите не бяха добре рециклирани и отново при палене имаше бели пушеци и тресене. - Гаранция не му признаха, разбира се.
Преди два месеца купи 4 "нови" инжектора, бяха в кутийка и "заводски" найлони, но това, което забелязахме, че на самите инжекторите кодовете са изтъркани и имаше нови такива, под тях. Сложихме на колата, кодирахме, колата "заспа".
Сега, два месеца и 2000км по-късно колата леко започна да изпушва при студен старт, само първият път. Направихме тест на обратната нафта и показаха около 80-85мл на инжектор. По Delphi ръководство, всичко над 25мл е за ремонт.
Отидохме до магазина, от който ги е купил, от там ни пратиха в някакъв БОШ сервиз, в който искаха да разкачат - инжекторит, помпа, резервоар. На кратко - 400лв.
Човека се ядоса, защото вече е набил към 3000лв само за едно и също - горивна система.
В крайна сметка, понеже без наглост явно няма да успее, реши да ги свали утре, да вземе документа от рециклираната помпа и да ги занесе в магазина за рекламация.
Принципно искат да си измият ръцете по всякакъв начин. Първо, помпата можела да не била добре, после ама не е чистен резервоар и горивопроводите - нали има филтър?! Да, между помпата и рейла няма филтър, но тя е рециклирана и има документ за което. Да не говоря, че преди да я рециклират, изобщо не й направиха тест, ами по подразбиране си я хванаха за рециклаж, щото разбираш ли, инжекторите били заминали.
Интересно, че и двамата с твоя приятел карате Мондео мк3 2.2 дизел.


-
- VW експерт
- Мнения: 1994
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Между читаво Мондео и читав Пасат, Форда не бих го погледнал дори, особено ако Пасата е 4х4. А в случая вече Форда е доказано развален.
Голямото BMW е с други разходи, малко по-висок клас е, и си е само на задно. Малкото, със същия мотор, е идея надолу в разходите, и доста надолу като возия и пространство. Напред са в динамиката, но това е съвсем логично, и е от значение за който ще се състезава...ама пък със семейно комби...
За Пежото се казаха някакви неща, плюс че ще е по-ново, и всичките са с филтри за твърди частици, което също на някакъв етап е свързано с проблеми и разходи.
Може да изглежда малко странно, но баш тоя Пасат във варианта с 4х4, няма много аналози по някои параметри дори при доста по-новите возила. А ако включим и цената му на старо, хептен няма аналози.
Голямото BMW е с други разходи, малко по-висок клас е, и си е само на задно. Малкото, със същия мотор, е идея надолу в разходите, и доста надолу като возия и пространство. Напред са в динамиката, но това е съвсем логично, и е от значение за който ще се състезава...ама пък със семейно комби...
За Пежото се казаха някакви неща, плюс че ще е по-ново, и всичките са с филтри за твърди частици, което също на някакъв етап е свързано с проблеми и разходи.
Може да изглежда малко странно, но баш тоя Пасат във варианта с 4х4, няма много аналози по някои параметри дори при доста по-новите возила. А ако включим и цената му на старо, хептен няма аналози.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
За мен проблемите са типични за съвременен дизел със сапътстващите ги цени, даже маховик не е издрънчал има какво да види човека. На твоя човек концепцията вече му е да е сравнително здрава и поносима поддръжка да, ама преди 5г го е взел това мондео сега да се връща до кола като б5.5, която тогава не е взел примерно нз за мен си е сериазен даунгрейд.
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
quattro^^ написа:За мен проблемите са типични за съвременен дизел със сапътстващите ги цени, даже маховик не е издрънчал има какво да види човека. На твоя човек концепцията вече му е да е сравнително здрава и поносима поддръжка да, ама преди 5г го е взел това мондео сега да се връща до кола като б5.5, която тогава не е взел примерно нз за мен си е сериазен даунгрейд.
Абсолютено се съгласих. Ходихме да гледаме такъв Passat. Вътре е пълно дърво, няма половината екстри на Мондео. Имаше подгрев на седалки, кожа, климатроник, ESP и още някои дребни работи. Мондео-то има подгрев и ОБДУХВАНЕ на седалките, заводски 8 говорителя с плейър Sony с MP3, който е класи на заводската музика на B5.5. Подгрев на челно стъкло, което е сън за ПАССАТ. Навигацията в Мондето е като iPhone 11/ Samsung Galaxy S10, а тази в Пассат е като Nokia 3310. И куп други неща. Абсолютно морално остарял автомобил. Отпада като вариант.
Да не говоря, че това 1.9 с тези 131к.с. беше като Мондеото с изключени два цилиндъра... просто спъната работа....
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Ами аз от самото начало не знам защо темата е за френско недоразумение и две немски коли едната от които е с дизайн от шумерите, при положение че има доста по-нова кола и то от 5г
. Варианта е да си я прави или да си вземе бензин и да е японец ако не се лъжа и мондео то имат сполучливи мотори.

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12099
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Бензиновите фордови мотори са без грешка
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Във форума на Мазда не са твоето мнение, всяка втора бензинова шестица с Фордов мотор, гори масло на поразия 

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта